X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אובמה. "מקבלים על עצמנו התחיבויות" [AP]
'האומה התאהבה בך'. ברק, מישל, סשה ומליה [AP]
חגיגת המנצחים. אובמה וסגנו ביידן [AP]
4 שנים נוספות. אובמה בנאום הניצחון [AP]
[צילום: AP]
בנאום הניצחון הדגיש אובמה שוב ושוב את הצורך לפעול על-פי הקווים המאחדים את הציבור האמריקני, גם אם יש מחלוקות העלולות להיות קשות שיבח את מורשת השירות הציבורי של משפחת רומני
▪  ▪  ▪
חיבוק עם מישל [צילום: AP]

לאחר שזכה בבחירות צמודות וללא רוב במספר הקולות, מבטיח (יום ד', 7.11.12) נשיא ארה"ב, ברק אובמה, לפעול יחד עם מנהיגי המפלגה הרפובליקנית כדי לפתור את הסוגיות העומדות על סדר יומה של ארצו.
בנאום הניצחון שלו בשיקגו, חזר אובמה שוב ושוב על אמירות בדבר אחדותה של ארה"ב, היותה אומה אחת והצורך באחדות כדי להתגבר על הקשיים. "אנחנו משפחה אמריקנית ומתייצבים מול הקשיים כאומה אחת. אני מודה לכל מי שהשתתף בבחירות הללו, בין אם תמך בצד של אובמה ובין אם תמך בצד של רומני", אמר.
אובמה בירך את מיט רומני ופול ריאן על הקמפיין, והוסיף שארה"ב מכבדת את מורשת השירות הציבורי של משפחת רומני שהעמידה שני מושלים. "ניהלנו מאבק קשה רק משום שאכפת לנו מהמדינה הזאת. אפגש בשבועות הקרובים עם רומני כדי לבחון כיצד נוכל לעבוד יחדיו", הבטיח.
"דמוקרטיה בת 300 מיליון איש יכולה להיות רועשת ומבולגנת, והחלטות קשות מעוררות מטבען רגשות ומחלוקת. הוויכוחים שלנו הם סימן לחרות, ועלינו לזכור שממש עכשיו יש אנשים בארצות רחוקות המסכנים את חייהם כדי שיוכלו לקבל את הזכות להביע דעה ולהצביע בבחירות", הוסיף.
אובמה המשיך: "אנחנו רוצים שילדינו יחיו במדינה בעלת בתי הספר הטובים ביותר, שממשיכה להוביל את העולם בחדשנות ובטכנולוגיה, שאינה מאוימת על-ידי ההתחממות הגלובלית, שנהנית מהגנתו של הצבא החזק ביותר בעולם, שמעצבת שלום המבוסס על חרות וכבוד לכל אדם. אנחנו מאמינים באמריקה נדיבה ומלאת חמלה, שמעניקה הזדמנות לכל ילד ששואף להיות נשיא.
"יהיו לנו מחלוקות, לעיתים חריפות, על הדרך בה נגיע ליעד זה. לא תמיד הדרך סלולה, לא תמיד כל החלטה תפתור את כל הבעיות. אבל עלינו להתחיל במכנה המשותף המחבר אותנו. כלכלתנו מתייצבת, עשור של מלחמה מגיע לקיצו, קמפיין ממושך מסתיים. אני חוזר לבית הלבן מלא עידוד ומרץ, יותר מאשר אי פעם. הצבעתם היום בעד פעולה, לא בעד פוליטיקה כרגיל. אתם רוצים שנתמקד במשרות שלכם ולא במשרות שלנו. אני שואף לעבוד עם מנהיגי שתי המפלגות על בעיות שרק יחדיו נוכל לפתור: הגרעון בתקציב, רפורמה בחוקי המס, הפחתת תלותנו בנפט".
עוד אמר אובמה: "המהות של אמריקה אינה מה אפשר לעשות עבורנו אלא מה ניתן לעשות על ידינו. יש לנו הצבא החזק ביותר בעולם, אך לא זה מה שעושה אותנו חזקים, אלא האוניברסיטאות שלנו והתרבות שלנו. המדינה הזו עובדת רק כאשר אנו מקבלים על עצמנו התחייבויות זה כלפי זה וכלפי הדורות הבאים. זה מה שעושה את אמריקה גדולה.
"אני מלא תקווה, כי ראיתי את הרוח של אמריקה העובדת. למרות כל הקשיים וכל התסכולים של וושינגטון, מעולם לא הייתי אופטימי יותר לגבי עתידה של אמריקה. זו אינה אופטימיות של בת יענה המתעלמת מן הקשיים שבדרך, אלא תקווה המקננת בנו למרות הקשיים.
"עלינו להתקדם על בסיס מה שבנינו, ליצור משרות חדשות, לחזק את מעמד הביניים. לא משנה מי אתה ומה אתה; אתה יכול להצליח באמריקה. נוכל להשיג זאת יחדיו, כי אנחנו לא מפולגים כמו שהפוליטיקה שלנו חושבת. נזכיר לעולם מדוע אנו חיים באומה הגדולה ביותר שעל פני האדמה".
אובמה הודה לסגנו ג'ו ביידן, "סגן הנשיא הטוב ביותר שאפשר להעלות על הדעת" ולמי שכינה "צוות הקמפיין והמתנדבים הטובים ביותר בהיסטוריה". עוד אמר, כי הגיע לאן שהגיע בזכות רעייתו מישל והוסיף: "אני אוהב אותך היום יותר מאי פעם, ומעולם לא הייתי כה גאה כפי שאני בראותי כיצד אמריקה מתאהבת בך כגברת הראשונה".

תאריך:  07/11/2012   |   עודכן:  07/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אובמה: הטוב ביותר עוד לפנינו
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
פניה של אמריקה לסוציאלדמוקרטיה
פועה  |  7/11/12 09:44
2
אחדות אפשרית עם הימין הגזעני?
השאלה היא  |  7/11/12 09:56
3
הטוב עוד לפנינו -הבטחה לאיסלם  ל"ת
נג  |  7/11/12 10:05
4
אלוהים יחרם על אמריקה
צדוק  |  7/11/12 11:34
5
הרע ביותר עוד לפניכם! אלוקים מ
שינשין  |  7/11/12 12:28
6
היכונו להכרזתו של אולמרט על הת
קורןנאוה טבריה  |  7/11/12 12:42
 
- אולמרט כבר היום הודיע שהוא מתמ
ירדנה  |  7/11/12 13:25
7
כל המינים כל הצבעים ורק דת אחת
אדום?שחור?לבן?  |  7/11/12 21:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
לד"ר אביטל שטיין ניסיון ניהולי רב במערכת ההשכלה הגבוהה. היא כיהנה, בין היתר, כמנכ"ל ומשנה לנשיא הטכניון וכמנכ"ל וסגנית נשיא המכללה האקדמית להנדסה ירושלים
איתמר לוין
משה ספיאשווילי הפעיל בביתו מעבדה בה זייף אלפי תקליטורים ומכר אותם בשוק הכרמל    ביהמ"ש: יש להעביר מסר לפיו ישראל אינה בין המדינות המקילות בעבירות קניין רוחני
איתמר לוין
בלדר מבוליביה ובלדרית מארגנטינה נדונו ל-55 ול-45 חודשי מאסר בפועל    סולברג: מצוקתם האישית נסוגה מפני החובה להטיל ענישה מרתיעה שהיא כורח המציאות
איתמר לוין
שופטת העליון אומרת שאין לקבל טענה לפיה אחריות הרשות המקומית דווקא תפחת ככל שהמפגע יהיה ותיק יותר, ואין לקבל טענה לפיה בעלי מוגבלות צריכים להיזהר יותר ברשות הרבים
איתמר לוין
בית הדין לעבודה קובע שהנסיבות יוצאות הדופן בהן טיפלה האחות במשך למעלה מיממה בשתי חולות, גרמו לתסמונת פוסט-טראומטית ולכן מדובר בתאונת עבודה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il