X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרשות השנייה פנתה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית בבקשה לאפשר לזכייני הטלוויזיה לפצל את מקבצי תשדירי התעמולה ולשקול מתן פיצוי כספי עבור השידורים "מקבץ תשדירי הבחירות הינו דבר הזוי שצריך לעבור מן העולם"
▪  ▪  ▪
תעמולת בחירות. אנכרוניסטי [צילום ארכיון: AP]

"אנו פונים אליך בבקשה לפעול לתיקון סעיף 16ב ו-16ג לחוק הבחירות, כך שיאפשר לזכייני הטלוויזיה שיקול דעת באשר לאופן שיבוץ התשדירים במהלך שעות השידור, וכן לשקול גביית תשלום עבור תשדירי תעמולת הבחירות לכנסת ה-19 או לבחון מנגנון של פיצוי כספי עבור זכייני הטלוויזיה". כך כתבו (יום ד', 14.11.12) יושב-ראש מועצת הרשות השנייה, אילן אבישר, והמנכ"ל בפועל, אילת מצגר, לשופט אליקים רובינשטיין, יושב-ראש ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-19.
לדברי אבישר ומצגר, "שוק השידורים המסחריים נמצא בימים אלו במצב קשה, כאשר ההכנסות מפרסום יורדות כל העת בשל גורמים שונים הקשורים לשוק הפרסום. המשבר הנוכחי מכרסם בהכנסות וביכולות ההפקה של הזכיינים. שידור תשדירי תעמולה בערוצים המסחריים ללא כל תמורה נוגס בהכנסותיהם של זכייני הטלוויזיה המסחרית באופן חמור ובאופן מפלה אל מול ערוצים אחרים הממומנים מאגרות או מדמי מנוי".
עוד ציינו כי הפקעת מקור ההכנסה היחידי של זכייני הטלוויזיה המסחריים בעת הזו, היא פגיעה כפולה - האחת בשל שידור תשדירים בחינם בשעות פרסום מבוקשות מאוד והשנייה בשל בריחת מפרסמים בתקופה זו.
"יש לשקול מתן שיקול דעת לזכייני הטלוויזיה לפצל את תשדירי התעמולה למספר מקבצים במהלך היום תחת החיוב כי תשדירים אלה יהיו מרוכזים במקבץ אחד. שידור תשדירי התעמולה במקבץ אחד יש בו כדי לפגוע ברציפות התוכניות המתוכננות מבעוד מועד בלוח השידורים, והינו בעל השלכות על היכולת לשדר תוכניות חדשות וסדרות המשכיות. מתן האפשרות לשדר את התעמולה במספר מקבצים יגרום לפגיעה מינימלית בלוח השידורים ויאפשר גמישות בתכנון לוח השידורים בתקופת תעמולת הבחירות", כתבו.
לדבריהם, "פיזור תעמולת הבחירות במהלך השידורים יהווה תרומה משמעותית להליך הדמוקרטי. ניסיון העבר מלמד שהצגת השידורים ברצף אחיד בפרק זמן מסוים אינו מייצר את השיח הפוליטי שראוי לבחירות בדמוקרטיה הישראלית".
אבישר מסר כי "מקבץ תשדירי הבחירות הינו דבר הזוי שצריך לעבור מן העולם. מקבץ התשדירים במתכונתו הנוכחית הינו אנכרוניסטי, פוגע בחוויית הצפייה של הציבור בשידורי הטלוויזיה ופוגע בתכנון של לוח השידורים. זכותו האזרחית והדמוקרטית של הבוחר הישראלי היא להיחשף לתעמולת בחירות באופן נורמלי, ולא במין גטו של מקבץ תשדירים, שעלול לגרום למיאוס של הציבור מהעיסוק במערכת הבחירות ולהרחיק אותו מלקחת חלק בהליך הדמוקרטי".

תאריך:  14/11/2012   |   עודכן:  14/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התעמולה בטלוויזיה המסחרית פוגעת בפרסום
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הנשיא מורסי הודיע כי השגריר המצרי יוחזר מישראל בעקבות המתקפה על עזה    הודיע כי שגריר ישראל בקהיר יזומן לשיחת נזיפה    השגריר הישראלי נמצא בחופשה בארץ ולא ישוב לעת עתה למצרים
איתמר לוין
האתרים של משרדי ראש הממשלה, משרד הביטחון ומשרד ההסברה לא פרסמו מילה וחצי מילה על האירועים בדרום    אתר משרד החוץ אינו פועל
מערכת אתר ערוץ הספורט
ידידות: הפרעוש וחבריו איכזבו אצל הנבחרת של רייקארד
איתמר לוין
יואב מרדכי על האפשרות של פעולה קרקעית: כל האופציות פתוחות לפגיעה קשה ככל האפשר בחמאס    מדגיש: אין שעון חול למבצע    "אם הייתי פעיל בכיר בחמאס - הייתי מחפש מקום להתחבא"
מערכת אתר ערוץ הספורט
אל שעראווי כבש, ואלבואנה איזן וגומיס השלים מהפך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il