X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעקבות המצב הביטחוני, עשרות משפחות מהדרום יתארחו בשבת הקרובה בקריית ארבע-חברון לצידן, עשרות מחניכי בני עקיבא מסניף אשקלון אפרידר יתארחו בסניף בני עקיבא שבקריה
▪  ▪  ▪
מושיטים יד [צילום: יח"צ]

בעקבות ההסלמה הביטחונית בדרום, תושבי קריית ארבע-חברון מתגייסים למאבק הלאומי: עשרות משפחות מבאר שבע ומשדרות יארזו את חפציהן ויעבירו את סוף השבוע הקרוב באווירה רגועה יותר בקריית ארבע-חברון. אנשי הדרום יתארחו בישיבה התיכונית שבקריה ויסעדו אצל המשפחות בארוחות השבת. מלבד אירוח המשפחות, מתגייסים אנשי קריית ארבע-חברון להכנת חבילות ומכתבים לאנשי הדרום ולחיילי צה"ל, אותם מתכוונים לשנע לדרום.
בנוסף, עשרות מחניכי בני עקיבא מסניף אשקלון אפרידר, אשר היו אמורים לציין השבת את "שבת הארגון" המסורתית של התנועה, יחגגו אותה השבת יחד עם חניכי בני עקיבא בקריית ארבע-חברון. חניכי סניף אשקלון יתארחו אצל חניכי התנועה בקריית ארבע-חברון ויעבירו יחד איתם את השבת החגיגית.
אנשי קריית ארבע-חברון יציבו הסעות מסודרות אשר יסייעו לתושבי הדרום להגיע לשבת, ובני הנוער לקחו על עצמם את האחריות על האירוח עצמו – פעולות והפעלות לילדים. יוזמה נוספת של בני הנוער היא תפילת ערב שבת חגיגית ברחבת מערת המכפלה, זאת על-אף שבשבת הקרובה מערת המכפלה תהיה סגורה.
נוער קריית ארבע-חברון הקים חמ"ל מיוחד אשר אמון על התיווך בין המשפחות המארחות והמתארחות בשבת הקרובה. ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-8743657.
יגאל קליין, מנהל מחלקת הנוער במועצת קריית ארבע-חברון, ורכז החמ"ל למען תושבי הדרום: "תושבי קריית ארבע-חברון ממשיכים במסורת של הכנסת אורחים במידת אברהם אבינו ומארחים במהלך השבת את תושבי הדרום. זו היא הזדמנות לאפשר לתושבי הדרום שבת שקטה באווירה חגיגית בעיר האבות, ולחניכי בני עקיבא להמשיך במסורת התנועה ולא לוותר על שבת הארגון יחד עם סניפי התנועה המקומיים".

אוטובוסים של גוש עציון יאספו משפחות מהדרום
ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל: "אני מזמין את כלל תושבי הדרום המעוניינים לקחת פסק זמן מהאירועים הביטחוניים הקשים לאירוח ביישובי המועצה"
▪  ▪  ▪

מועצת גוש עציון מזמינה את תושבי הדרום להתארח ביישוביה עד לסיום תקופת ההסלמה ומטח הרקטות. המועצה תוציא אוטובוסים ממוגנים אל עבר מספר מוקדים בדרום, לאיסוף התושבים ולפיזורם בבתי המשפחות המארחות.
המועצה פתחה קו למשפחות שמעוניינות לארח ולהתארח: 02-9937999.
לצד זה, מזמין בית ספר שדה כפר עציון, את תושבי הדרום להתארח באכסניית בית ספר שדה בהנחה של 50% (תשלום עבור האוכל בלבד). להרשמה: 02-9935133.
ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל: "אני מזמין את כלל תושבי הדרום המעוניינים לקחת פסק זמן מהאירועים הביטחוניים הקשים לאירוח ביישובי המועצה. המועצה מוציאה אוטובוסים ממוגני ירי שיאספו את התושבים בעריהם, אלינו לגוש עציון. אני שולח רפואה שלמה לנפגעים ואת תנחומיי למשפחות ההרוגים. חיילי צה"ל - חיזקו ואימצו".

תאריך:  15/11/2012   |   עודכן:  15/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חמ"ל אירוח בקריית ארבע והסעות לגוש עציון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ארבעה הציגו את מועמדותם לתפקיד נשיא ביהמ"ש המחוזי בירושלים: דוד חשין, יעקב צבן, צבי סגל ואמנון כהן    מוסיה ארד יצאה לשבתון פרישה אך מגיעה כדי למלא את החלק המינהלי של תפקידה
יפעת גדות
יום האיידס העולמי יצוין השנה בישראל ובכל העולם ב-1 בדצמבר    בישראל, יציג הוועד למלחמה באיידס נתונים חדשים המראים כי ישנה עלייה מתמדת במספר המתגלים כנשאי הנגיף וזאת בניגוד למגמה העולמית, המציגה בלימה יחסית של המחלה    יונתן קרני, מנכ"ל הוועד למלחמה באיידס: "על-אף כל המאמצים, נראה שגם ב-2012 המספרים ממשיכים לטפס וכמות המתגלים החדשים רק תלך ותגדל"
איתמר לוין
סוכנות הידיעות הרשמית של הרשות מכנה את ההרוגים בעזה "שאהידים" ומתעלמת מהירי על ישראל    החמאס לא פרסם ידיעות באתר שלו מאז שהודיע על חיסולו של ג'עברי
מירב ארד
כך ביקש שר התמ"ת שלום שמחון מנגיד בנק ישראל    השר שמחון ביקש שההנחיה תוחל על עסקים בדרום בטווח של 40 ק"מ מרצועת עזה
איציק וולף
תלמידי ישיבות הסדר נקראו בדחיפות לשוב ליחידותיהם    תלמידים שהיו אמורים לשוב לישיבות ימשיכו בשירות הצבאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il