X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לפי נתוני לשכת העיתונות הממשלתית, כ-500 עיתונאים זרים נחתו בישראל מפתיחת המבצע והם מצטרפים לכ-1,400 עיתונאים וצוותים הנמצאים בישראל
▪  ▪  ▪
סיקור תקשורתי נרחב של המבצע [צילום: פלאש 90]

בעקבות מבצע "עמוד ענן" והעניין התקשורתי העולמי להם זוכים האירועים בדרום, הגיעו מאות עיתונאים וצוותי טלוויזיה לסיקור ההתרחשויות בישראל וברצועת עזה. לפי נתוני לשכת העיתונות הממשלתית, עד יום ראשון (18.11.12), נחתו בישראל כ-500 עיתונאים זרים שהגיעו למשרדי הלשכה על-מנת לקבל תעודות עיתונאי שיאפשרו להם גישה חופשית לאזורי העימות, והם מצטרפים לכ-1,400 עיתונאים וצוותים הנמצאים באזור ומסקרים את ישראל והמזרח התיכון.
בתוך כך, הנחה שר ההסברה והתפוצות, יולי אדלשטיין, את מנהל לשכת העיתונות הממשלתית, ניצן חן, לפעול לנקיטת כל האמצעים לקליטתם היעילה והמהירה של העיתונאים ולהוצאת סיורי עיתונאים לרשויות הדרום הנמצאות תחת איום הטילים תוך כדי חשיפתם למידע ונתונים מן הצד הישראלי.
בהתאם לכך הוארכו באופן ניכר שעות הפעילות של משרדי לע"מ בירושלים והעניין זכה לתגבור של עובדים ומשאבים, סיורים מיוחדים לערי הדרום יצאו ממשרדי הלשכה כבר ביום חמישי האחרון וסיורים נוספים יצאו גם הבוקר לעבר רשויות הדרום ובית החולים ברזילי, תוך כדי שהעיתונאים מקבלים תדרוך וליווי מיוחד של השר אדלשטיין.
ניצן חן, מנהל לע"מ: "לע"מ עובדת בימים אלו סביב השעון. אחרי שבשנים האחרונות היינו עדים דווקא לצמצום הנוכחות של תקשורת זרה בעקבות השקט היחסי ואירועי האביב הערבי, בימים האחרונים אנו עדים לרכבת אווירית של ממש. מתוך כ-500 עיתונאים שנחתו בישראל, כשליש הגיעו לתגבר צוותים שצומצמו, שליש נציגים לכלי תקשורת מצפון אמריקה - ארה"ב וקנדה, ושליש מאירופה".
שר ההסברה והתפוצות, יולי אדלשטיין: "לאופן הסיקור ולתמונות שיועברו למיליוני הצופים והקוראים ברחבי העולם על-ידי העיתונאים הזרים יש השפעה גדולה גם על הנעשה בשדה הקרב. הנחיתי את הלשכה לעשות את מירב המאמצים על-מנת לעמוד בעומס ולקלוט את העיתונאים ביעילות ולארגן סיורים יזומים לעיתונאים בדרום המופגז. אנו פועלים כדי שעל מקום תמונות המטוסים והטנקים יבואו גם קולות האזרחים שאת המציאות שהם חוו כאן ביומיום במשך שנים אף מדינה אחרת לא הייתה מוכנה לסבול".

תאריך:  19/11/2012   |   עודכן:  19/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התקשורת העולמית - ברכבת אווירית לישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
כחלק מסיוע של אוניברסיטת אריאל למאמצי העורף והחזית ב'עמוד ענן' יוצאת משלחת של סגל וסטודנטים לעבודה סוציאלית, לסייע לילדי הדרום להתמודד עם הלחץ והחרדה
מירב ארד
מוקד המידע הארצי יופעל בשעות 16:00-08:00 וייתן שירות ומידע לכלל העובדים ולחיילים במילואים    ההסתדרות העלתה לאתר שו"ת לזכויות עובדים בזמן מצב חירום
איתמר לוין
אחיו של דניאל מעוז, המואשם ברצח הוריהם, טוען ללשון הרע ופגיעה בפרטיותו במספר ידיעות וכתבות שפורסמו בעיתון ובאתר nrg על הפרשה
יפעת גדות
היום ייפתח חדר מדיה בינלאומי בירושלים    יאויש על-ידי מתנדבים מהתפוצות, אשר יספרו לעולם על החיים בישראל תחת ירי הטילים
אלעזר לוין
נשיא לשכת סוכני ביטוח חושף: אחרי לבטים רבים הוחלט לקיים את הכינוס השנתי המסורתי במועדו באילת    חושף פוליסה חדשה של איילון ושיתוף פעולה עם הכשרה ביטוח    "החברה לביטוח ישיר לא הצליחה להתרומם"    "ביטול פוליסות המנהלים מבטל התחרות בענף"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il