X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החמ"ל יפעל במדיה החברתית ויהיה אחראי על הפצת תכני ההסברה של משרד החוץ וחיזוק תדמיתה של ישראל אופיר גנדלמן, דובר ראש הממשלה לתקשורת הערבית: "אנחנו מצליחים להכתיב את המסר. כל המסרים שאנחנו מעבירים הם אחידים"
▪  ▪  ▪
הסטודנטים בבר-אילן מתגייסים לחזית ההסברה [צילום: דוברות בר-אילן]

בית הספר לתקשורת בבר-אילן בשיתוף אגודת הסטודנטים יקימו חמ"ל הסברה בינלאומי. בעקבות הפרויקט התקיים היום (ב', 19.11.12) כינוס לגיוס סטודנטים, אליו הגיעו עשרות סטודנטים, דוברי שפות שונות. בכינוס השתתפו גם נציגי משרד החוץ ומשרד ראש הממשלה. החמ"ל יפעל במדיה החברתית ויהיה אחראי על הפצת תכני ההסברה של משרד החוץ וחיזוק תדמיתה של ישראל. הפרויקט יהיה בשיתוף בית הספר לתקשורת ואגודת הסטודנטים.
יורם מורד, מנהל המחלקה לדיפלומטיה דיגיטלית במשרד החוץ, הסביר תחילה על החשיבות שתופסות הרשתות החברתיות והשינוי שחל בתהליך ההסברה: "כמדינת ישראל יש לנו יותר להרוויח מהרשתות החברתיות. עד היום היינו תלויים במידה רבה בעורך של ה'ניו-יורק טיימס' או ה'וושינגטון פוסט', שהם לרוב מוטים ובעלי אג'נדה מאוד ברורה. היום אנחנו כבר לא מחויבים לעבור דרכם.
"גם אלו שלא נולדו לתוך המדיה החברתית או אפילו האינטרנט יכולים היום בהסבר והדרכה קצרה לצלול לתוך העולם הזה. הם יכולים לעשות זאת לבד. והדבר חשוב כי בעוד אנחנו כמשרד ממשלתי לא נהנים מרמת אמינות גבוהה. אתם, כאנשים פרטיים, נהנים מרמת אמינות גבוהה מאוד. אנחנו בעצם ניצבים בפני שינוי, הכוח עובר בחזרה אל האנשים", דברי מורד.
"מצליחים להכתיב את המסר"
אופיר גנדלמן, דובר ראש הממשלה לתקשורת הערבית, הסביר לסטודנטים את החשיבות של המדיה הערבית והרשתות הערביות: "חלק בלתי נפרד מהמבצע הזה הוא מלחמה על הנרטיב וההשפעה על הדרך שבה אנו מעבירים את המסר שלנו בתקשורת. ראש הממשלה בנימין נתניהו מייחס חשיבות רבה גם למדיה הערבית. כיום יש לנו שלושה דוברים בתקשורת הערבית שנמצאים ומתראיינים אצלם באופן יומיומי".
גנדלמן שיבח את שיתוף הפעולה בין משרד ראש הממשלה, משרד החוץ ודובר צה"ל: "כיום יש שיתוף פעולה פורה בין משרדי הממשלה והצבא. תראו את רמת האיכות שמעלה דובר צה"ל ליו-טיוב. מדובר בחומרים ברמה גבוהה במיוחד. אנחנו מצליחים להכתיב את המסר. כל המסרים שאנחנו מעבירים הם אחידים וכל אדם שעולה לשידור מקבל דף מסרים ויודע בדיוק כיצד לענות על כל שאלה שהוא יישאל. אנחנו יודעים לשלוח כל אדם לאולפן המתאים. לא יקרה תרחיש בו אדם שאינו דובר אנגלית שוטפת יעלה לשידור ב-CNN".

תאריך:  19/11/2012   |   עודכן:  19/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יוקם חמ"ל הסברה בינלאומית בסיוע בר-אילן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מאז תחילת מבצע "עמוד ענן" התקבלו בוולפסון מעל 30 נפגעים, רובם נפגעי חרדה, ביניהם נשים בהריון
עופר וולפסון
צה"ל אישר להוציא לפועל את המבצע להכפלת כמות המים המותפלים במתקן ההתפלה פלמחים    במסגרת המבצע יחובר למתקן 1.1 קילומטר צינור, שהושט לישראל מקפריסין בחתיכה אחת ובשל מבצע "עמוד ענן" המתין כשבוע בלב ים
עידן יוסף
חברי הכנסת של מרצ ביקרו באשדוד ונפגשו עם תושבי קו העימות    יו"ר מרצ זהבה גלאון: "ביטחון זמני אפשר אולי להשיג בכוח אבל ביטחון אמיתי ארוך ויציב אפשר להשיג רק בהסכם מדיני"
עופר וולפסון
הגשת הדוחות השנתיים בכל הארץ תידחה עד 31 בדצמבר    ארכה נוספת לתשלום המיסים התקופתיים ביישובי הדרום    הנחיה להפעיל שיקול דעת רחב בבקשות של מי שגויסו בצו 8
יפעת גדות
הנחיות החירום קובעות כי יש לבצע חשיבה מראש בשיתוף עם כל בני המשפחה לגבי ההיערכות וההתארגנות למצב הלא שגרתי, כגון: נגישות קלה למקום מוגן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il