X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יחליפו את הצוותים הקבועים העובדים תחת אש ויאפשרו יציאה להפוגה בסוף השבוע נפגעה רפת יד-חיל מפגיעה ישירה של פצמ"ר, בעת שצוות הרפת היה עסוק בחליבת צהריים - בנס לא נפגע איש
▪  ▪  ▪
3 פרות מתו [צילום: יורם שפירר]
[צילום: יורם שפירר]

[צילום: יורם שפירר]

רפתני ישראל מתגייסים למען חבריהם באזור עוטף עזה - יסייעו לתפעל הרפתות הפועלות תחת אש ולאפשר לחבריהם מנוחה והתאווררות מחוץ לאזורים המותקפים ברקטות ופצמ"רים.
מהתאחדות מגדלי הבקר לחלב נמסר כי למרות מצב הלחימה בדרום ועל-אף ששגרת החיים השתבשה לחלוטין, את שגרת בעלי החיים ברפת יש לקיים בכל תנאי כדי שחלב טרי יגיע למחלבות לטובת כלל תושבי המדינה. לכן, על-מנת לשמור על שגרת החיים ברפתות הנמצאות באזורים המותקפים יתנדבו רפתנים מאזורים אחרים בארץ לתפעל את הרפתות למשך 48 שעות ובחלקן אף יותר.
בסוף השבוע נפגעה רפת יד-חיל הממוקמת קילומטרים ספורים מרצועת עזה ומשותפת לקיבוצים ברור חיל ויד מרדכי, מפגיעה ישירה של פצמ"ר. הפצצה פגעה בסככת הפרות הממוקמת בסמוך למכון החליבה, בעת שהרפתנים היו עסוקים בחליבת הצהריים. בנס לא נפגע איש, אך נזק נגרם לסככת הפרות ולטרקטור. שלוש פרות מתו ושש נפצעו וטופלו על-ידי וטרינר.
יוסי מלול מהתאחדות מגדלי הבקר לחלב, שיזם את הסיוע לרפתות בעוטף עזה עם רוני ליטבק - מנהל הרפת בקיבוץ עמיר בגליל העליון, אומר כי למרות הפצמ"רים והרקטות הנורות ללא הרף מרצועת עזה ממשיכים הרפתנים לעבוד ולהפעיל את הרפתות על-מנת לדאוג שאספקת החלב הסדירה לתושבי ישראל לא תיפגע.
"גם בסבב הנוכחי נפגעה רפת מפגיעה ישירה וזו אינה הפעם הראשונה בה נפגעת רפת באזור עוטף עזה מרקטות או פצמ"רים, למזלנו אין נפגעים מקרב הרפתנים. ענף הרפת הוא ענף סולידרי שהעזרה ההדדית היא אבן יסוד בהתנהלותו מזה שנים ועל כן יזמנו את מבצע ההתנדבות למען רפתני הדרום ועוטף עזה, על-מנת שאלו יוכלו להתאוורר, תוך ביטחון שהשגרה ברפתות תמשיך ללא הפרעה", אומר מלול.
רוני ליטבק מבין ללב חבריו הרפתנים. בעת מלחמת לבנון השנייה נחתה על הרפת בעמיר קטיושה, בזמן החליבה. בנס לא נפגע איש, אך 14 פרות מתו וחלקן נפצעו.
הרשמה של מתנדבים וגם של המוכנים לקבל רפתנים לעזרה, אצל ענבל, מזכירת התאחדות מגדלי הבקר לחלב, בטלפון: 04-6279700, או בפקס: 04-6273501, או בדוא"ל: hmb-central@icba.org.il.

תאריך:  19/11/2012   |   עודכן:  19/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רפתנים מכל הארץ יסייעו לחבריהם בעוטף עזה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עזרה מכל הלב !!!
כהן ישראל   |  20/11/12 05:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
ד"ר מיכל שפירא תחליף את ד"ר עליזה לביא שפרשה מהמועצה עקב מעבר לפוליטיקה
עופר וולפסון
מטח כבד של שמונה טילי גראד שוגר סמוך לשעה 13:00 לכיוון אשקלון    פגיעה נרשמה בחצר בית, ללא פצועים    ראש הממשלה: ערוכים לאפשרות הרחבת המבצע
עופר וולפסון
נטיית הציבור היא שלא להיכנס כעת למבצע קרקעי אלא להמשיך בתקיפות האוויריות    הדעות חלוקות בקשר לשאלת דחיית הבחירות    למרות המבצע - הציבור מעדיף לראות את גבי אשכנזי כשר הביטחון הבא
עופר וולפסון
פעילות רשת "אייס אוטו דיפו" תרמה משמעותית לשיפור, וברבעון השלישי הניבה הכנסות של כ-155 מיליון שקל ורווח תפעולי של כ-6 מיליון שקל
מירב ארד
החמ"ל יפעל במדיה החברתית ויהיה אחראי על הפצת תכני ההסברה של משרד החוץ וחיזוק תדמיתה של ישראל    אופיר גנדלמן, דובר ראש הממשלה לתקשורת הערבית: "אנחנו מצליחים להכתיב את המסר. כל המסרים שאנחנו מעבירים הם אחידים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il