X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר הסתדרות מרחב חיפה בפנייה למוסד לבירור עתירות במפלגה: "לחייב את ראשי המפלגה לנמק מדוע כלל המועמדים בבחירות המקדימות לא יקבלו מספור" "העדפה ברורה ובלתי הוגנת של המועמדים החדשים"
▪  ▪  ▪
יחימוביץ'. דוחקת החוצה חברים ותיקים [צילום: פלאש 90]

ברוך זלץ מחיפה, שכיהן במשך 18 שנה כיו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, המתמודד במסגרת הבחירות המקדימות של מפלגת העבודה לכנסת ה-19, הגיש (ב', 19.11.12) עתירה בפני המוסד לבירור עתירות במפלגת העבודה, כדי שתוציא "צו עשה דחוף ביותר", כדי להורות ליו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', מזכ"ל המפלגה חיליק בר, וליו"ר ועדת הבחירות המקדימות בעבודה לנמק מדוע כלל המועמדים בבחירות המקדימות של המפלגה - 83 מועמדים - לא יקבלו מספור, כך שניתן יהיה לזהות כל מועמד מרשימת המועמדים גם על-פי מספרו.
הבחירות המקדימות למפלגת העבודה אמורות להתקיים ב-29 בנובמבר, דהיינו בעוד עשרה ימים.
בעתירה נטען כי "ההחלטה שלא לתת לעמית מספר לכל אחד מהמועמדים, הינה על-פי הוראה מכוונת, הוראה פוליטית של ראשי המפלגה, ויש בה משום ניסיון של ראשי המפלגה ליצור יתרונות משמעותיים לכל אותם מתמודדים מוכרים ברשימה - כלל אנשי התקשורת השונים וח"כ ממפלגות אחרות שהצטרפו זה עתה למפלגה".
זלץ טוען עוד בעתירה, כי ההחלטה של המפלגה, שהבחירות המקדימות יהיו כלל-ארציות, מעמידה לפתע בעמדת נחיתות את כל אותם פעילי מפלגה אזוריים ומקומיים לעומת כל אותם מתמודדים חדשים.
יחימוביץ', אשר התייחסה בחודש שעבר לתסיסה במפלגה בעקבות שינוי שיטת הבחירות המקדימות, אמרה כי "ברור לי שזהו מהלך לא פשוט, והוא מעורר תרעומת בקרב אלה שהתרגלו לקבל מושב בכנסת בלי להתאמץ ובלי להתכתב עם הציבור, אך מה שעומד לנגד עיניי הוא להבטיח שרשימתה של מפלגת העבודה תהיה החזקה ביותר בבחירות הקרובות".

תאריך:  20/11/2012   |   עודכן:  20/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עתירה במפלגת העבודה: לתת מספור למועמדים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
הרב אליהו קאופמן
כדי לחזור לשגרת מחשבה הגיונית ואמיתית - דרושים מספר חודשים לפחות. חודשים בהם תוכלנה שוב המפלגות ללחום זו בזו ללא רגשי נחיתות של "שיקולים ביטחונים ו"הכרת הטוב" ל"שליטים הפטריוטים". דרושים מספר חודשים לפחות כדי שכל אזרח יעכל כי המלחמה היא עניין זמני וכי החיים האמיתיים - תחת כלכלה טובה, ותחת דירה לא יקרה - הם העיקר
בן-דרור ימיני
כשלאקדמאים יש הטיה פוליטית, הם מתעלמים מכל מה שלא מתאים לעמדתם. תראו מה שקרה לפרופ' אלי פודה עם סרבנות השלום הישראלית    יש אדם אחד שמידת האנושיות מחייבת שיודה לראש הממשלה, או לפחות שישתוק. אבל נועם שליט לא סותם את הפה
עופר וולפסון
נטיית הציבור היא שלא להיכנס כעת למבצע קרקעי אלא להמשיך בתקיפות האוויריות    הדעות חלוקות בקשר לשאלת דחיית הבחירות    למרות המבצע - הציבור מעדיף לראות את גבי אשכנזי כשר הביטחון הבא
עידן יוסף
חברי הכנסת של מרצ ביקרו באשדוד ונפגשו עם תושבי קו העימות    יו"ר מרצ זהבה גלאון: "ביטחון זמני אפשר אולי להשיג בכוח אבל ביטחון אמיתי ארוך ויציב אפשר להשיג רק בהסכם מדיני"
ישראל קדרון
בחינת הנתונים בתקציב המדינה מגלים את הערכים ואת החזון של המדינה. נגלה בתקציב ממון רב למקוואות אבל לא לתרופות מצילות חיים. נגלה כי התקציב מאפשר לצעירים בני 45 המשרתים בצבא הקבע לצאת לפנסיה נדיבה, אבל זקנים חיים כאן במצוקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il