X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר החוץ האירני רוצה להגיע לעזה אופטימיות ערבית להפסקת אש משלחת הליגה הגיעה לעזה ירושלים: כניסה קרקעית – אחרי מיצוי הדיפלומטיה טורקיה: ישראל עושה טיהור אתני בעזה
▪  ▪  ▪
מורסי. בדרך להפסקת אש? [צילום: AP]

שר החוץ של אירן, עלי סאלהי, הודיע (יום ג', 20.11.12) כי יבקר ברצועת עזה בסוף השבוע או בתחילת השבוע הבא. לא ידוע כיצד תתייחס ירושלים לביקור.
רשת סי-אן-אן דיווחה על אופטימיות זהירה בקהיר בקרב משלחת שרי החוץ הערבים. הנוכחים במשלחת מאמינים ששביתת נשק היא בת קיימא. המשלחת, המונה עשרה שרי חוץ ערבים ובראשה מזכיר הליגה , הגיעה לביקור בעזה. במשלחת גם שר החוץ הטורקי דאווטולו. דאווטולו אמר כי תקיפה קרקעית תגביר את בידודה של ישראל. צה"ל אמר כי לא יחדל מהתקיפות בעזה גם בעת הביקור.
ראש ממשלת טורקיה, ארדואן, האשים את ישראל בטיהור אתני בעזה. "ישראל מפרה את החוק הבינלאומי. ההתקפות של חיל האוויר הישראלי בעזה אינן יכולות להיחשב הגנה עצמית. ישראל היא מדינת טרור ומדינות המערב מסייעות לה".
בעוד שארדואן אומר כי במוקדם או במאוחר תשלם ישראל על דמם של חפים מפשע, אומר נשיא מצרים מוחמד מורסי במסע הקבורה של אחותו כי התוקפנות הישראלית תיפסק היום. המגעים בקהיר ממשיכים כך שלא ברור למה התכוון. סוכנות הידיעות המצרית ציטטה אותו כאומר כי אולי בתוך שעות תושג הפסקת אש.
גורמים מדיניים בירושלים אומרים כי התקבלה החלטה להשהות מהלך קרקעי עד למיצוי כל האפשרויות הדיפלומטיות. בסי-אן-אן אמרו כי ניתן לאפשרות המדינית פרק זמן מוגבל, אולי שעות.
מוחמד דף, ראש הזרוע הצבאית של חמאס שניצל מכמה ניסיונות חיסול של ישראל, דיבר בנאום מוקלט בערוץ הטלוויזיה של חמאס. "ישראל שגתה בהערכת היכולות של חמאס ויתר הפלגים הפלשתינים. הפרנו את כללי המשחק שהאויב ניסה לכפות עלינו אחרי חיסול ג'עברי. הלוחמים צריכים להכין את עצמם ולבטוח ביכולת שלהם לנצח. אנחנו ממשיכים בדרך שתוביל אותנו לגן עדן".

תאריך:  20/11/2012   |   עודכן:  20/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מורסי: אולי הפסקת אש בתוך שעות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מורסי- ארדואן- הנייה =========
יוד יוד  |  20/11/12 21:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע עמוד ענן
מירב ארד
חבילת הסיוע שמכין משרד התיירות תכלול בין היתר מענקים להרחבה ולשדרוג עסקים תיירותיים ויחידות אירוח, מימון 50% מעלות אירועי תיירות באזור, ייעוץ תיירותי במסגרת חממות תיירות ועידוד מתן פיצוי לעסקים בגין תקופת המבצע הצבאי
יפעת גדות
הנחות בבתי מלון, ברשתות ביגוד ובמרכזי הנקה    כל ההטבות לתושבי הדרום
עידן יוסף
ראש הממשלה: "מחפשים פתרון מדיני באמצעות מגעים להפסקת אש, אך אם הירי יימשך ניאלץ לנקוט בצעדים רחבים יותר ולא נהסס לעשות זאת"
עידן מילצ'ר
הסיסמה "עשו אהבה ולא מלחמה" מלווה אותנו מקדמת דנא, אך מה באמת מתרחש בגופנו בזמנים כמו אלו? כיצד ניתן לקיים יחסי-מין בזמן שהות במקלט? איך אפשר להביע מגע כשנמצאים בחלל צפוף לצד הילדים וללא אפשרות לאינטימיות?
רן שורר
דווקא בגלל המצב העדין אליו נקלעה ישראל וההתלבטות הקשה בין ההחלטה לפרוץ עם כוחות קרקע לעזה או להסתפק בסיוע בינ"ל להשגת הסכם כלשהו שירגיע את האזור לזמן מה, דווקא עכשיו נוצר מתח זמן מתאים להכות על הברזל כשהוא חם ולהשיג תוצאות טובות מהמצופה לחיזוק יחסינו עם הפלשתינים וסיוע גם למלך הירדני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il