בחודשים אוגוסט-אוקטובר 2012, על-פי נתוני מגמה בחישוב שנתי, חלה ירידה של 4.5% בסך כל פדיון רשתות השיווק. זאת לאחר תקופת יציבות בחודשים מאי-יולי. כך עולה (יום ד',21.11.12) מפרסום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
רשת שיווק, לפי הנתונים, כוללת מערכת של לפחות 3 חנויות, ללא קשר לענף המסחר.
בפדיון של רשתות המזון, חלה ירידה חדה אף יותר של 5.9% בפדיון באותה התקופה, בהמשך לירידה של 2.6% בחודשים מאי-יולי.
עוד פרסמה הלשכה את נתוני הפדיון למגוון רחב של קטגוריות של רשתות, מתחילת השנה ועד לסוף חודש ספטמבר. אלה מלמדים על עלייה של 10% בפדיון רשתות הטקסטיל וההלבשה מתחילת השנה ועד סוף ספטבמר לעומת התקופה המקבילה ב-2011. ברשתות מוצרים בני-קיימא (מוצרים שאפשר להשתמש בהם שימוש חוזר וממושך יותר משנה אחת) חלה עלייה של 2% בפדיון וברשתות קטגוריית ה"שונות", הכוללת רשתות מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה, חלה עליה של 4.6% לעומת התקופה המקבילה. רשתות מכירת הדלקים רשמו עלייה של 3.8% בפדיון.
נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.
פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.
נתונים אלה, הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על-ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים כאינדיקטור לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את הנתונים של פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם כאינדיקטור נוסף.