X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השלטים יחכו לילה נוסף [צילום: פלאש 90]
בחירות מקדימות? פארסה!
ההצבעה בליכוד תימשך יום נוסף
ועדת הבחירות החליטה כי בחמישים קלפיות תימשך ההצבעה יום נוסף הסיבה - תקלות קשות בהצבעה זאת למרות אחוז ההצבעה הגבוה יחסית לשנים עברו
שיבושים קשים בהצבעות [צילום: פלאש 90]

בעבודה עוקבים
במטה הבחירות של מפלגת העבודה עוקבים מקרוב אחרי הפריימריז בליכוד ואחר התקלות המתגלות במערכת ההצבעה הממוחשבת, כדי להפיק את הלקחים לקראת הפריימריז בעבודה ביום ה', שיתנהלו במערכת ממוחשבת זהה לזו של הליכוד. במטה הארגון של המפלגה ציינו: "ההצבעה בליכוד תהיה הפיילוט שלנו, נדאג ללמוד מהתקלות ולתקנן. בנוסף, בניגוד לליכוד, ניהול הפריימריז מופקד בידי פרויקטור מיוחד של המפלגה ולא דרך חברה ואנו פועלים למולו על-מנת שנדע להפיק את הלקחים בהתאם".

ההצבעה בבחירות הפנימיות בליכוד תימשך גם היום (ב') ב-50 אתרים ברחבי הארץ. כך החליטה ועדת הבחירות המרכזית של התנועה בראשות השופט בדימוס יהושע גרוס. רשימת הקלפיות שייפתחו מחר תפורסם באתר האינטרנט של הליכוד.
ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, פנה הבוקר אל מתפקדי הליכוד שטרם הצביעו וקרא להם לעשות זאת היום.
"יש לכם את הזכות המלאה להצביע ולהכריע, אני מבקש מכם לבוא לקלפיות, הן פתוחות משעה 11:00 בבוקר ועד השעה 21:00 בערב ותוכלו למצוא את מקומות ההצבעה באתר הליכוד באינטרנט.
לכו להצביע, לכו להכריע, להתראות בקלפיות", אמר.
קודם לכן הוחלט להאריך את ההצבעה עד חצות. אחוז ההצבעה נכון לשעה 00:00 הוא כ-51.3% - אחוז ההצבעה גבוה יחסית, אך ההחלטה התקבלה לנוכח תקלות בכמה קלפיות.
ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, נועד (יום א', 25.11.12) עם השר משה יעלון ודן עמו על מתווה חדש לבחירות המקדימות בליכוד. זאת בשל התקלות הרבות שהתגלו במערכות ההצבעה הממוחשבות שבהן אמורים מתפקדי הליכוד להצביע. מנהל חברת אמן יועצים מקבוצת אמנת סבור כי סיבת התקלות היא פעילות עוינת של האקרים.
יום הבחירות המקדימות בליכוד נפתח כמתוכנן בשעה 09:00 בבוקר, אך זמן קצר לאחר מכן התגלו תקלות ברבות מ-132 תחנות ההצבעה הממוחשבות.
על-פי המתווה שהציע יעלון תימשך ההצבעה של מתפקדי הליכוד להרכבת רשימת המפלגה לבחירות לכנסת גם בימים הקרובים ותיעשה בהם באופן ידני.
שר החינוך גדעון סער, מבכירי חברי הכנסת של הליכוד קרא מוקדם יותר לעצור את הליך הבחירות המקדימות בליכוד ולדחות אותו למועד אחר.
לדברי השר סער, מדובר ב'פארסה אחת גדולה'. "הליך הבחירות הוא מגוחך ויש להפסיקו מיד. אנחנו צריכים לתאם מועד חדש ולבטל את הפריימריז היום", אמר.
מנגד, טענו בליכוד כי חלק גדול מהתקלות בעמדות ההצבעה תוקן וכי ניתן להצביע כעת בגני התערוכה בתל אביב, בבנייני האומה בירושלים ובמקומות נוספים. עוד ציינו כי בכל מקרה ניתן להצביע מכל תחנת הצבעה ועל כן מתפקדים שנתקלים בקשיים יכולים לעבור למוקד הצבעה אחר.
השר יואל אדלשטיין אמר כי אם יוחלט על קביעת מועד נוסף לבחירות המקדימות על ועדת הבחירות העליונה של הליכוד לאסור, החל ממחר בבוקר, כל תעמולה בפרסום בכלל ובאיזורי הקלפיות ביום עצמו בפרט, על-מנת למנוע עבירות כספיות וליצור שוויון בין כלל המועמדים. כמו-כן, אמר אדלשטיין כי יש למנוע בכל מחיר הדלפה של תוצאות ההצבעה שכבר התקיימה מחשש שהן תשפענה על מועד ב'.
במהלך סיור במוקדי ההצבעה, קרא השר מיכאל איתן שלא לבטל את ההצבעות שנקלטו עד עתה: "אסור לבטל את ההצבעות שנערכו עד עתה. צריך להמשיך את ההצבעה ולהיערך להארכתה בשבע שעות נוספות, כמספר השעות בהן הושבתה המערכת. ההארכה יכולה להתבצע כבר הערב או מחר, באמצעים ממוחשבים או ידניים".
חשד לחריגות מצד כץ
בתוך כך פנה מבקר המדינה, יוסף שפירא, אל היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, וליושב-ראש ועדת הבחירות המרכזית, השופט אליקים רובינשטיין, והתריע מפני האפשרות שח"כ חיים כץ ישתמש במשאבי התעשיה האוירית לקידום מועמדותו בבחירות המקדימות בליכוד.
לדברי שפירא, שימוש במערכות המחשב של התעשיה האוירית יכול להיחשב כבלתי חוקי.

תאריך:  25/11/2012   |   עודכן:  26/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההצבעה בליכוד תימשך יום נוסף
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
שיר שהשר סער שר לעצמו
אבו תותה  |  25/11/12 15:07
 
- אתה צריך להתבייש!
דפנה100  |  26/11/12 11:38
2
העשיריה המועדפת של הליכוד
דודי30  |  25/11/12 18:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
יהודה קונפורטס
בתום 4 שנים כשר הממונה על שיפור השירות לאזרח אומר מיכאל איתן, כי "למדינת ישראל יש מספיק משאבים לממש יכולות טכנולוגיות בתחום, אבל מה שחסר זו הנהגה טכנולוגית, ובעיקר פוליטית, שתניע את הנושא"    "אני מצפה מנתניהו להיות מעורב יותר בשיפור השירות לאזרח"    בראיון ל"אנשים ומחשבים" מונה איתן את הפעולות שביצע בתחום ואומר, כי הן "יניבו פירות בשנים הבאות"
מרדכי ליפמן
בתוכנית "עובדה", של אילנה דיין הייתה הטיה ברורה ובוטה לעברו של אולמרט. לא ברור אם דיין עשתה זאת מחמת אהבתה הפתאומית למרואיין או משום שהוא סיפק את הסחורה, כאשר תקף את נתניהו וברק בדבריו. גם היחס היה שונה. את נתניהו וברק היא "חתכה" ללא הרף, ואילו לאולמרט היא הניחה לדבר. בטלוויזיה המסחרית אסור פרסום מוסווה. בזו המערכתית-פוליטית - הכול מותר?
עמנואל שחף
ממשלת נתניהו-ליברמן אינה ערוכה אידאולוגית לקיום משא-ומתן עם הצד השני, ולא מוכנה לשקול את המחירים שיש לשלם במסלול זה. רק ממשלה חלופית תוכל לנהל משא-ומתן מורכב לפתרון הבעיה. שימוש חוזר במהלכים שנוסו בעבר וכשלו - אינו ערובה לכך שהפעם מהלכים אלו יצליחו
ראובן לייב
גם אם תמשיך להיות המפלגה השלטת - יינגס, קרוב לוודאי, כוחה בבחירות הקרובות. סביר להניח שינטשו אותה לא רק מאוכזבי מבצע "עמוד ענן", אלא גם מאוכזבי הצירוף של איווט לביבי
אריה גל
ישראל איננה קפיטליזם. היא אוליגרכיה. שכבה דקה של "אצולה", שלכאורה גורמת לממשל לעבוד למענה ולא למעננו. ובממשלה "שלי" יש שלושה שישנו זאת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il