X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התיירנים מדווחים על ביטולים בשיעור ממוצע של 10%-20% ועל עצירת ההזמנות החדשות שר התיירות פנה לשר האוצר בבקשה לתוספת תקציב לצורך מתן רשת ביטחון
▪  ▪  ▪
סטס מיסז'ניקוב. דורש תוספת תקציב

מבצע עמוד ענן הסתיים, אך כעת מפנים בתעשיית התיירות זמן לאמוד את הפגיעה בענף ומנסים למזער את הנזקים הקיימים. בפגישה שקיים שר התיירות סטס מיסז'ניקוב עם ראשי התעשיה בסוף השבוע (22.11.12) דווח על ביטולים בשיעור ממוצע של 10%-20% ועל עצירה בהזמנות החדשות. כמו-כן, דיווחו אנשי התעשיה כי עיקר הפגיעה בענף מורגשת בירושלים ובתל אביב וגם בשאר חלקי הארץ.
ביחס לחברות התעופה הזרות בארץ, נראה שהנזק לפי שעה הינו לטווח הקצר בלבד ולא היו הרבה ביטולים לטווח הרחוק. אף חברת תעופה סדירה לא ביטלה טיסה לארץ, אך נרשמו מספר ביטולי טיסות צ'רטר. באשר לענף השיט - מספר ספינות שהיו אמורות לעגון בישראל ולהוריד מספר רב של תיירים פשוט דילגו על ישראל והמשיכו הלאה במסלולן.
המשתתפים הדגישו את הדחיפות שבביצוע פעולות השיקום, שכן בתעשיית התיירות, בניגוד לתעשיות אחרות ולמפעלים, אי-אפשר להחזיר חלק גדול ממה שאבד. המשתתפים אמרו עוד, כי התמונה של חזרת החיים למסלולם הרגיל היא חשובה ביותר להשבת מגמת העלייה בתיירות לישראל. לשכת מארגני תיירות נכנסת לקחה על עצמה לפעול מול המבטלים ולנסות לשכנע אותם לחזור בהם מהחלטתם.
עמותת מורי הדרך הציעה לשלוח נציגים מטעמה לפגוש קבוצות תיירים בחו"ל, שאמורות להגיע בחודשים הקרובים לארץ כדי לערוך הסברה. זאת, בעזרת מארגני התיירות הנכנסת.
בקשת תוספת תקציבית
במסגרת הפעולות הדחופות להתאוששות הענף, פנה שר התיירות במכתב לשר האוצר בבקשה לתוספת תקציב לצורך מתן רשת ביטחון לארבעת השבועות הקרובים למפעילי צ'רטרים לאילת בעונת החורף, כדי למנוע ביטולי טיסות ולמנוע נזק בלתי הפיך לעונה הקרובה. הפנייה למשרד האוצר לתמוך בפעולות נעשית מאחר ששנת התקציב הסתיימה למעשה.
כמו-כן במשרד התיירות בוחנים בחיוב בקשת גורמים בענף להגדיל את קרן השיווק (שתממן, בין היתר, כאמור, שליחת מורי דרך לפגוש בחו"ל קבוצות תיירים שאמורות להגיע לארץ בחודשים הקרובים, כדי לבצע פעולת הסברה ולעודד הגעה במטרה למנוע ביטולים).
עוד הוחלט לרכז את המאמצים השיווקיים לשלושת החודשים הקרובים, במיוחד אצל "משתמשי הקצה", כלומר בקרב התיירים עצמם ולתגבר קמפיינים שיווקיים במדינות המקור המובילות של ישראל: ארה"ב ורוסיה, ובמדינות אירופיות שונות. צוין, שברוסיה עומד לצאת בקרוב מאוד קמפיין גדול לתיירות בישראל. כמו-כן עומד לצאת קמפיין שיווקי לשוק האוונגלי בארצות הברית.
בנוסף הוחלט על יציאה בקמפיין שיווקי של תיירות פנים לכל הארץ עם דגש לדרום, בנוסף למבצעים אטרקטיביים לישראלים.

תאריך:  25/11/2012   |   עודכן:  25/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנזק לתיירות מהמבצע: ביטול הזמנות חדשות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע עמוד ענן
אורי שרגיל
פרופסור משה ארנס, שר הביטחון לשעבר, אמר ברדיו כי יש להפוך את היוצרות. כלומר, במקום שהעם יהיה בחזית, מוטל על הצבא להיות בחזית. איש מלבד ארבע אימהות חורגות לא יודע כיצד באמת התהפכו היוצרות. דומני שיש להעניק לארבע האימהות זכות יוצרות על היפוך היוצרות
עו"ד אמנון לורך
עמיר הוא איש ספקן וחשדן מטבעו וכמי שבא דווקא משורת העם. עם שירות צבאי משמעותי, לא קרייריסטי, היה לו סיכוי לשבור כמה מוסכמות, מעין חלון הזדמנויות קטן לשפיות אזרחית להשפיע על מערכת הביטחון, משב אחר לכיוון שוויון
רניאל סיוון גנרוז
אחת לשלושה חודשים מבצע כוכב מרקורי מהלך של נסיגה לאחור שאורכת כשלושה שבועות. בזמן זה יכולים להתרחש דברים בלתי צפויים בחיינו. כעת מרקורי נמצא לקראת סופה של נסיגה, המסתיימת בתאריך ה-28.11.12. מה הן ההשלכות של זה וכיצד להתמודד איתן?
ד"ר צ'לו רוזנברג
כל "ענן", גם אם הוא "עמוד ענן", יתווסף אל עוד עננים שזורעים אותם פוליטיקאים המבקשים את טובתם בלבד, ואז מתחילה הסופה...
אלעזר לוין
התאחדות קבלני השיפוצים: 1,350 דירות נפגעו מהטילים, והמספר יגדל ב-200 נוספות    "חשוב לקבל הערכת שמאי לפני השיפוץ"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il