X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרווח הנקי ברבעון עלה ל-37.4 מיליון דולר ההכנסות גדלו ב-1% הרווח התפעולי עלה בכ-150%
▪  ▪  ▪
מנכ"ל אל-על, אליעזר שקדי [צילום: יח"צ]

הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2012 הסתכם בכ-37.4 מיליון דולר - גידול של 78% לעומת 20.9 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2011. שיפור משמעותי במיוחד נרשם ברווח התפעולי, שהסתכם בכ-62.5 מיליון דולר, לעומת 25 מיליון דולר ברבעון המקביל.
ההכנסות ברבעון הנוכחי הסתכמו ב-605.8 מיליון דולר לעומת 601.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-1%. ההכנסות מנוסעים גדלו בכ-3.6% בעיקר כתוצאה מעלייה בתשואה לנוסע-ק"מ בקיזוז השפעת שער החליפין בעקבות פיחות האירו ביחס לדולר. לעומת זאת, ההכנסות מהובלת מטענים קטנו ב-16.5% והסתכמו ב-43.7 מיליון דולר, בהשוואה ל-52.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, בעיקר כתוצאה מהקיטון בכמות טון-קילומטר שהוטסה.
בהוצאות ההפעלה ברבעון הנוכחי חל קיטון של כ-6.3% לכ-458 מיליון דולר, לעומת כ-489 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הוצאות ההפעלה מהמחזור ירד מכ-81.2% ברבעון השלישי של שנת 2011 לכ-75.6% ברבעון המדווח. עיקר הקיטון בהוצאות ההפעלה נבע מקיטון הפעילות מירידה בהוצאות השכר והדלק הסילוני, ומשינוי בשערי החליפין. מרבית הקיטון בהוצאות השכר נבע מהפיחות שחל בשער השקל ביחס לדולר ומקיטון במספר העובדים. מספר העובדים, הקבועים והזמניים בחברה, עמד במהלך הרבעון השלישי בממוצע על 6,136 עובדים, לעומת 6,262 במהלך הרבעון המקביל אשתקד.
ברבעון הנוכחי הוצאות החברה עבור דלק סילוני קטנו בכ-14.1 מיליון דולר ביחס לרבעון המקביל אשתקד, שיעור של כ-6.9%, בעיקר כתוצאה מקיטון הפעילות בעוד מחירי השוק של הדלק הסילוני נותרו ללא שינוי מהותי ביחס לרבעון המקביל אשתקד. ברבעון המדווח רשמה החברה החזרים בגין גידור דלק סילוני בסך של כ-5.2 מיליון דולר אשר נזקפו לדוח רווח והפסד (ברבעון המקביל אשתקד רשמה החברה החזרי גידור בסך של כ-16.3 מיליון דולר).
"שיפור בכל אחד ממרכיבי ההוצאה"
ניסים מלכי, סמנכ"ל הכספים של אל-על, מסר כי "ברבעון השלישי של שנת 2012 המשיכה החברה את השיפור בכל אחד ממרכיבי התוצאה באופן שהרווח הגולמי לרבעון השתפר בכ-35 מיליון דולר ושיעורו מהמחזור השתפר בכ-18.8% לכ-24.4%. בצד ההכנסות יש לשים לב שרבעון שלישי אשתקד כלל את פעילות סאו-פאולו אשר הכנסותיה היו נמוכות יחסית למרחק הטיסה והחלטת ההנהלה להסיט את המטוס שיועד לכך ואת האמצעים ליעדים רווחיים אחרים הניבה תוצאה חיובית המשתקפת ברבעון. בצד ההוצאות החברה השכילה לבצע את תוכנית העבודה עם תשומות נמוכות בכ-6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד מה שכמובן תרם משמעותית לתוצאה העסקת.
"פעילות החברה בתחום ההגנות הפיננסיות המשיכה להניב תוצאה משביעת רצון להקטנת התנודתיות במחירי הדלק. התוצאה העסקית המדווחת כוללת הפסד הון בסך כ-4.5 מיליון דולר ממכירתם של שני מטוסים מסוג בואינג ER 757-258 במסגרת הצערת צי המטוסים.
"תזרים המזומנים אשר נבע לחברה בפעילותה השוטפת בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-93 מיליון דולר. החברה השקיעה ברכוש קבוע של כ-55 מיליון דולר ובנוסף פרעה החברה הלוואות של כ-78 מיליון דולר".

תאריך:  27/11/2012   |   עודכן:  27/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אל-על חוזרת לתמונה: 78% גידול ברווח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
פיצוי לכל העובדים עד 7 ק"מ מהרצועה    פיצוי יינתן גם לעובד אחד למשפחה המתגוררת עד 40 ק"מ מהרצועה, שנאלץ לשהות בביתו עם ילדיו    תושבי הדרום יזכו לקבל הפיצוי תוך ארבעה חודשים מרגע הגשת הפנייה
מירב ארד
גדי להב ביקש לעזוב את התפקיד מסיבות אישיות לפני מספר חודשים
אלעזר לוין
"בית וגן בחריש" קוראת למינהל מקרקעי ישראל לפתוח מיד את מעטפות המכרז, ולא לחכות עוד ועוד לחוות דעתו של היועץ המשפטי לממשלה    "הצענו מחיר גבוה, ואנחנו מעריכים שזכינו"    הערכה: הציעו 55,000 שקל לקרקע לדירה
עידן יוסף
שמונה ח"כים מקדימה בראשות מופז מבקשים מוועדת הכנסת להתפצל ולהצטף לסיעה של ציפי לבני
מירב ארד
רשטיק סטודנט לתואר שני באוניברסיטת ת"א ושימש עד לאחרונה כיו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il