X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מדובר בצמצום משמעותי לעומת הרבעון המקביל אשתקד - אז נרשם הפסד עתק של 1.78 מיליארד שקל ההפסד ברבעון - מנכסים ובניין ופרויקטי הנדל"ן הכושלים בלאס וגאס הופסקו המגעים לקבלת הלוואה של 200 מיליון דולר מקרן KKR
▪  ▪  ▪
נוחי דנקנר, בעלי השליטה בקבוצת אי.די.בי [צילום: פלאש 90]

חברת אי.די.בי אחזקות, בשליטת קבוצת נוחי דנקנר, הפסידה 20 מיליון שקלים ברבעון השלישי של 2012. כך עולה מדוחות החברה הרבעוניים שפורסמו (יום ו', 30.11.12). מדובר בצמצום משמעותי לעומת הרבעון המקביל אשתקד. אז נרשם הפסד עתק של 1.78 מיליארד שקל.
חברת-הבת, אי.די.בי פתוח, רשמה רווח של 110 מיליון שקל ברבעון, לעומת הפסד של 1.73 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.
עוד דיווחה החברה כי נכון לעתה הופסקו המגעים לקבלת הלוואה של 200 מיליון דולר מקרן KKR שהיו אמורים להיות מוזרמים לאי.די.בי אחזקות.
חברת-הבת נכסים ובנין ופרויקטי הנדל"ן בלאס וגאס הסבו את הנזק הגדול ביותר לרווחי החברה, וקיזזו מהם 376 מיליון שקל. שאר האחזקות המרכזיות רשמו רווחים. האחזקה במניות הבנק השוויצי קרדיט סוויס (באמצעות חברת-הבת כור), תרמה 218 מיליון שקל לרווחים בזכות עלייה חדה במחיר המניה. חברת הסלולר סלקום תרמה 44 מיליון שקל לרווחים, חברת הביטוח כלל תרמה 70 מיליון והאחזקה במכתשים אגן תרמה 2 מיליון שקלים. מכירת גרעין השליטה בכלל תעשיות בחודש יולי לאיש העסקים לן בלווטניק תרמה 251 מיליון שקל לרווחים.
דנקנר יוצא לארגנטינה
בישיבת הדירקטוריון לקראת פרסום הדוחות אמר דנקנר כי בכוונתו לצאת לארגנטינה ביום ראשון הקרוב כדי לקדם עם אדוארדו אלשטיין את מימוש האופציה שניתנה לקבוצה שבשליטתו, להשקעה של עוד 75 מיליון דולר בגנדן.
דנקנר אמר כי "ההליכים מול הרגולטורים לאישור ההשקעה הנוספת על-ידי אלשטיין, ובמיוחד קבלת היתר המפקח על הביטוח, מתקדמים גם הם". עוד אמר דנקנר כי "מתנהלים מגעים עם משקיעים וגופים בינלאומיים נוספים, על-מנת לגייס הון לקבוצת אי.די.בי".
בהתייחס לחקירה המתנהלת נגדו בחשד לעבירות בניירות ערך, אמר דנקנר: "אני מבקש להתייחס בפתח דבריי לחקירת הרשות לניירות ערך בנושא ההנפקה שבצענו בפברואר השנה. מאחר שהתחייבתי כלפי הרשות שלא להתייחס לתוכן הבדיקה, כל מה שאני יכול לומר בשלב זה הוא, שבכל שלב משלבי ההנפקה שמרתי על החוק ועל כל הכללים על-מנת להבטיח את תקינות ההנפקה. כל התנהלותי הייתה בהתאם לכך. הסברתי זאת באריכות ובפירוט".
הוא אמר עוד כי "הרשות מבצעת את תפקידה ובודקת את הדברים לעומקם. אני משוכנע שהחומר שהעברתי ושייאסף יוכיחו באופן הברור והחד-משמעי ביותר, שלא נפל שום פגם חוקי ושלא היה שום דופי בהתנהלותי. אני ממשיך לפעול בנחישות כדי שקבוצת IDB תעמוד בכל האתגרים הגדולים שניצבים בפניה ואני משוכנע שנצליח במשימה. ייצוב אי.די.בי והובלתה לעמידה באתגרים ולצמיחה, הוא הנושא שעומד בראש סדר העדיפויות שלי, ובו אני מתכוון להמשיך להתמקד ולהקדיש לו את מירב זמני".

תאריך:  30/11/2012   |   עודכן:  30/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 נוחי דנקנר / Nohi Dankner
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אי.די.בי אחזקות הפסידה 20 מיליון שקל ברבעון
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
איך ייסע לארגנטינה כשיש נגדו
האסירון העליון  |  1/12/12 08:34
2
מדינת ישראל נגד עצמה
להגדיר נכון  |  1/12/12 11:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
מכונאי בן 52 ממדינת מיזורי ואשתו באו לקבל את 293 מיליון הדולרים בהם זכו - מחצית מהפרס הגדול
עופר וולפסון
מבקר המדינה בפורום למשפט וחברה: "אומרים שמערכת המשפט זה כוכב הצפון שלנו, אבל ייתכן שגם בתוכו יש פרקליטים שלא עושים עבודתם נאמנה"    "בסיס הביקורת אינו אכיפתי כי אם מהיותה של הביקורת בתוך המערכת השלטונית ומכוחה המוסרי"
אסף אקרמן
25 נקודות של סנדרו סילבה השכיחו את התבוסה למטה אשר
עופר וולפסון
דוח בן כמעט 2,000 עמודים שפורסם בבריטניה בעקבות פרשת "ניוז אוף דה וורלד" מבקש ליצור סטנדרטיים אתיים חדשים על העיתונים בממלכה    מחבר הדוח: "העיתון של מרדוק איבד את דרכו"    ראש הממשלה קמרון מצנן את המסקנות ועלול לטרפד החקיקה הנדרשת: "חושש לפגיעה בחופש העיתונות"
עופר וולפסון
קבוצות גדולות של מפגינים נהרו הערב לכיכר תחריר - זועמים על מאמצו החפוז והבלתי צפוי של הנשיא לאשר את החוקה החדשה של מצרים    מורסי למגזין "טיים": "מה שאני רואה כעת הוא שהמצרים הם חופשיים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il