X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפעיל החברתי עו"ד יובל אלבשן טרם החליט אם להצטרף למפלגת התנועה מצנע: עזבתי את העבודה כי עזבה את המצע המדיני העבודה: אגו טריפ אישי שיפגע בגוש המרכז
▪  ▪  ▪
עו"ד יובל אלבשן. יגיד כן ללבני? [צילום: פלאש 90]

אחרי שהצליחה לצרף לרשימתה את עמרם מצנע, יועז הנדל ואלעזר שטרן, מגששת ציפי לבני גם אצל עו"ד יובל אלבשן, פעיל חברתי המשמש כיום כסמנכ"ל עמותת ידי"ד. אלבשן טרם הכריע אם להיענות לבקשה. לבני גם מקיימת מגעים עם ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי.
עמרם מצנע (מפלגת התנועה) אמר כי לראשונה מזה עשרות שנים ישראל הולכת לבחירות עם מועמד אחד לראשות ממשלה, כי אף מועמד אחר לא רואה עצמו כחלופה לנתניהו. "אני די כועס על עצמי. גם אני כמו רבים אחרים כמעט השלמתי עם המציאות הזו, כאילו נגזר עלינו שנמשיך בהתדרדרות המדינית דמוקרטית מוסרית".
מצנע סיפר ששמח כאשר ציפי לבני החליטה להתמודד. במסיבת עיתונאים שקיים עימה פנה אליה ואמר: "אני מודה שהקשר בינינו היה די מפתיע תחילה אך ברגע שפנית ואמרת לי מה ברצונך לעשות לא היססתי והצטרפתי. הצעת לי שותפות ואני איתך". לדבריו, לבני היא המועמדת היחידה בעלת המטען האידיאולוגי הנכון הניסיון הדרוש והכשירות להיות ראש ממשלה. לבני אמרה כי שניהם סוכמו על שיתוף פעולה מלא.
בהתייחסו להפרת ההתחייבות עליה חתם שלא לפרוש ממפלגת העובדה אם יפסיד בבחירות לראשות המפלגה, אמר מצנע: "אומרים שבית לא עוזבים אבל מה עושים כשהבית שלי ושלנו עוזב אותנו. תנועת העבודה שהייתה ביתי לא התביישה מעולם בהובלת תנועת השלום, מפקדי יצחק רבין השקיע בחינוך, פעל למען צמצום פערים חברתיים אך שם בראש סדר היום את הניסיון להוביל להסדר עם הפלשתינים מתוך הבנה שבראש ובראשונה זה אינטרס ישראלי ציוני. אני משוכנע שניתן להגיע להסדר עם הפלשתינים שזה אינטרס ישראלי מובהק ושללא הסדר כזה לא נוכל להמשיך לקיים את החזון הציוני. לא יהיה שוויון וצדק חברתי ללא הסדר מדיני".
ממפלגת העבודה נמסר בתגובה: "מצנע, שהגיע אחרון בבחירות במפלגת העבודה, מצטרף למפלגת פליטי הפליטים של ציפי לבני בה לא צריך לעשות כלום חוץ מלהביע תמיכה בלבני. הדבר העצוב הוא כי מצנע ולבני יודעים שאין להם סיכוי להיות מפלגה עם משמעות, והם עושים את המהלך מתוך אגו טריפ אישי אשר רק יפגע בגוש המרכז. רק היום, מחקר מקיף של סטנלי גרינברג מגלה כי לבני פחות פופולרית בישראל אפילו מאביגדור ליברמן, וברור כי אין לה שום יכולת להגיע למשמעות פוליטית אמיתית".
הנה עוד כמה מבזקי בחירות כפי שדווחו היום
  • עמיר פרץ: "מפלגת העבודה חייבת להכין תוכנית שלום מפורטת ולהציג אותה בפני הציבור. עליה לומר בקול ברור וחד-משמעי כי לא תצטרף לממשלת נתניהו-ליברמן. הוא הביע תקווה לקיים פגישה בקרוב עם היו"ר יחימוביץ' כדי לשכנעה כי "השלום הוא נכס אלקטורלי ולא נטל אלקטורלי", כלשונו".
  • ועדת הכנסת תתכנס (יום ב') לדון בבקשת ההתפלגות מסיעת קדימה של חברי הכנסת יואל חסון, רוברט טיבייב, שלמה מולה, מגלי והבה, רחל אדטו, אורית זוארץ ומאיר שטרית, שהיום נודע כי יחבור עמם למפלגת התנועה של ציפי לבני. ח"כ לשעבר אברהם פורז, ב"כ מפלגת חץ - מפלגה חילונית ציונית אישר כי סיעת התנועה, תיוצג בכנסת ע"י מפלגתו - חץ.
  • הוועדה גם תדון בבקשת ח"כ טלב אלסאנע להתפלג מסיעת רע"מ-תע"ל ולהשתייך לסיעת מד"ע-דע"מ.
  • הוועדה המסדרת של ישראל ביתנו ממשיכה בגיבוש הרשימה. במקומות ריאליים יוצבו יאיר שמיר, ליאון לטינצקי ומועמד דתי לאומי. סטס מיסז'ניקוב ואנסטסיה מיכאלי עשויים להידחק למקום לא ריאלי.
  • הנדל ושטרן, שהצטרפו למפלגת התנועה, קיימו קודם לכם מגעים עם נפתלי בנט, שהציע להם להצטרף לבית היהודי.
  • נציגי תנועות ההתיישבות, התנועה הקיבוצית ותנועת המושבים, החליטו להתנתק ממפלגת העבדה ולהתמודד עצמאית לכנסת, לא ברור באיזו מסגרת, לנוכח אי-יצוג מספיק לטענתם. ממפלגת העבודה נמסר שברשימה יש נציגים שהוכיחו מחויבות ופעילות לטובת ההתיישבות העובדת. "חברי מושבים וקיבוצים ממוקמים במקומות ה-17, ה-24 וה-25, והם יהיו חברי כנסת. מי שמשמיעים את הקולות על הקמתה של מפלגת התיישבות הם חבורת עסקנים שנשארה בלי סידור עבודה ושאין לה כל אהדה ציבורית", נאמר בתגובת העבודה, שגם לא נותרה חייבת: "לחבריה אין בדל סיכוי לחצות את אחוז החסימה והמהומה שהם מעוררים היא לא פחות מפאתטית, ועלולה לפגוע בהתיישבות".
  • יו"ר העבודה שלי יחימוביץ' החלה בסדרת פגישות ושיחות המועמדים ברשימה לכנסת כדי לשבצם במערכת הבחירות במטה ההסברה ובמטה הארגון. בראש מטה הבחירות יצחק הרצוג. היום מונה איתן כבל לראש צוות התגובות. בנימין בן-אליעזר מונה לראש צוות מדיני–ביטחוני, אראל מרגלית לראש מטה מגזר עסקי והיי-טק, מיכל בירן לראש מטה שטח ודני עטר לראש מטה מושבים ויישובים קהילתיים. בימים הקרובים יושלם סבב המינויים.
  • מרכז האיחוד הלאומי-תקומה אישר פה אחד את הסכם האחדות עם הבית היהודי-מפד״ל החדשה. יו״ר האיחוד הלאומי, ח״כ אורי אריאל: ״נחזיר את הציונות הדתית חזרה למרכז המפה הפוליטית״.

תאריך:  02/12/2012   |   עודכן:  02/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם פורז  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אוריאל  קונסטנטין  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  איתן כבל / Eitan Cabel  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמנון יצחק  בן-דוד מרב  בן-חיים מאיר  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דן מרידור / Dan Meridor  דניאלה יקירה  זהבה גלאון  טלב אלסאנע  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יואל חסון / Yoel Hason  יועז הנדל / Yoaz  Hendel  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק הרצוג  יצחק רבין / Rabin Yitzhak  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר שטרית  מגלי והבה  מיכאל איתן  מיקי לוי / Mickey  Levy  ממשלת ישראל / Israel Government  מקסים אוקנין  משה צרפתי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמרם מצנע  פניה (פאינה) קירשנבאום  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  ראובן אגסי  רון חולדאי / Ron Huldai  רחל אדטו  שאול מופז  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אחרי מצנע: לבני מגששת אצל אלבשן
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
בני בגין מתנה תנאים?! ל"ת
הניה  |  2/12/12 21:26
2
תגובה
צנחן  |  2/12/12 23:19
3
מקוששת את האפסים הבאים
דורון.צ  |  2/12/12 23:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
דן אלון
פחות משבוע להגשת הרשימות. מחנה בית-המקדש מאוחד וערוך אלי-קרב. מחנה בית המשפט עסוק בלהציע איש לרעהו ואישה לאחותה את המקום השני. פייגלין, למרות הבושה האידיאולוגית שהוא מייצג, נראה כמו אידיאל בהשוואה לשלושת ראשי מחנה "אידאולוגיית הבושה". ביום שלאחר הבחירות, יהיו תלויות בכיכר העיר שלוש גוויות פוליטיות והציבור יקרא שלוש פעמים: "אגו, אגו, אגו"
אורן פרסיקו
פרשן מעריב שוקל להצטרף למפלגה של ציפי לבני    מבקר המדינה בעד טייקונים    גברים ממליצים למרב מיכאלי לדבר בלשון זכר
איציק וולף
החמישיה המסתמנת של 'התנועה': לבני, מצנע, הנדל, שטרן ושטרית    מחר תדון ועדת הכנסת בבקשת שבעת חברי הכנסת מקדימה להתפלג מסיעתם
יהודה דרורי
ניסיונות בשנים האחרונות לשנות את הרכב ביהמ"ש העליון כדי להכניס איזון רב יותר בין הליברליות והשמרנות, נתקלו בזעקות שבר מצד מפלגות השמאל שחזו כיצד מבצרן האחרון עומד ליפול לידי "האויב הימני" - וכיד הפרופגנדה הטובה שלהם, השמאל כמובן זועק "זאבים" כשאפילו שפנים לא נראים באופק. אז נא לא להתרגש מ"נבואות זעם" ומהפחדות
יוסי אחימאיר
הגם שחלפו 72 שנה מאז מותו, זאב ז'בוטינסקי משחק תפקיד מרכזי במערכת הבחירות לכנסת ה-19    נתניהו הכריז כי הליכוד ישמור על מורשתו. ובכן, לשם מה השמיע את המובן-מאליו-כביכול?    כמו-כן, ז'בוטינסקי מצוי כרגע במרכז התודעה של דוברי השמאל אך ורק כדי "להשתמש ולזרוק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il