X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תציע ליווי טכנולוגי ועסקי, מימון, תשתית מחקרית ויישום עתידי לפרויקטים נבחרים במימון כולל של כ-10 מיליון שקל בשנה
▪  ▪  ▪
סטפן בורגס, מנכ"ל כיל [צילום: סיון פרג]

חברת כימיקלים לישראל (כיל) מקימה חממה טכנולוגית בשם "כיל חדשנות", אשר תעניק תמיכה טכנולוגית, מימון וליווי עסקי לגורמים חיצוניים בארץ ובעולם. כך מסרה (יום ב', 3.12.12) החברה. לפרויקטים הנבחרים יוענק סיוע כולל בהשקעה שנתית של 10 מיליון שקל בשנה.
החממה הטכנולוגית תהווה פלטפורמה לניהול פרויקטים טכנולוגיים ותעניק מימון משלב המחקר והפיתוח ועד שלב היישום. כמו-כן, החממה תעמיד לרשות הפרויקטים תשתית מו"פ ללא תמורה ותספק לחוקרים ולממציאים מהניסיון והידע שנצברו בחברה.
ליווי אסטרטגי יינתן למחקרים על-ידי היחידה העסקית הרלוונטית לפרויקט אשר תכוון ותסייע בפיתוח הפרויקט מרגע כניסתו לחממה הטכנולוגית ועד ליישומו התעשייתי.
החממה הטכנולוגית תאתר פרויקטים חדשניים מגורמים בישראל ובעולם, כולל מוסדות אקדמיים, חברות טכנולוגיות, מכוני מחקר, תעשיה, קרנות, חברות סטארט-אפ ועוד. לאחר איתור פרויקטים בעלי עניין לחברה, ייערך תהליך בדיקה תוך התייחסות לשיקולים טכנולוגיים, עסקיים וסביבתיים. בנוסף, תיבדק גם תרומתם של הפרויקטים לאדם ולאוכלוסיית העולם בתחומי המים, הדשנים, המזון, ושימוש הכימיקלים המיוחדים.
החממה הטכנולוגית תמומן במלואה על-ידי כיל, ללא מעורבות ממשלתית, והיא תהיה בבעלות מלאה ותנוהל על-ידי "תמי אימי" - יחידת המחקר והפיתוח המרכזית של כיל, הממוקמת בחיפה.
הפרויקטים יאושרו על-ידי ועדה מייעצת ויקבלו הסמכה על-ידי דירקטוריון החממה הטכנולוגית אשר מורכב ממנהלים ואנשי מחקר בחברות כיל.
אייל גינזברג, מנכ"ל תמי ויו"ר חברת החממה, מסר: "המטרה היא לעודד ולהמריץ ממציאים, חוקרים ויזמים לראות בנו בית ושותף אסטרטגי, שייקח את הרעיון החדשני ויעניק לו את כל הכלים הדרושים עד ליישומו וביצועו בפועל".

תאריך:  03/12/2012   |   עודכן:  03/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הדס, שהחל את עבודתו ברשת כמנכ"ל H&O בשנת 2000, יסיים פרק זה בסוף השנה הנוכחית
איציק וולף
יו"ר העבודה תקפה את מפלגתה של ציפי לבני    "אוסף מקרי של פליטי מפלגות שנחלו תבוסות בבחירות דמוקרטיות, זגזגו בין בתים פוליטיים לפי הכדאיות ואין ביניהם ולו דבר משותף אחד"    לבני בתגובה: יחימוביץ' מובילה לשמאל הקיצוני
עופר וולפסון
לאחר שקיבלה את כל האישורים, התקשרה כעת החברה עם קבלן קידוחים מקומי שיבצע עבורה הרחבת חור קידוח קיים בקידוח שבוצע בעבר על ידו    פעילות החיפוש למתכות רדיואקטיביות תחל ברבעון הראשון של 2013
אביתר בן-צדף
בינתיים הקפיא שר ההגנה האמריקני את מינוי גנרל ג'ון אלן לתפקידו הבא - עד שגורמי חקירה בפנטגון יטהרו את הגנרל מכל אשמה של התנהגות בלתי-הולמת    אישור גנרל דאנפורד זקוק להצבעה רשמית בסנאט
אביתר בן-צדף
שילוב בין טכנולוגיות עתידיות יכול להיות המאפיין של מטוסי הקרב בדור השישי    "איננו יכולים להישען על מטוס אחד בלבד, שיעשה את כל המשימות, בכל מקום ובכל זמן", אמר גנרל מייק הוסטאג', מפקד פיקוד הלוחמה האווירית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il