X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסכם עודפים ראשון קטטות בין קדימה להתנועה שידור יוטיוב מאוטובוס עוד ראש עירייה יצטרף לפוליטיקה
▪  ▪  ▪
מיסז'ניקוב. לא יתמודד במפלגה אחרת [צילום: פלאש 90]

  • שר התיירות סטס מיסז'ניקוב הודיע ליו"ר ישראל ביתנו כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים. נגד מיסז'ניקוב, בן טיפוחיו של אביגדור ליברמן, כי עסק בהוללות במועדוני חשפנות והיה נוהג לשתות לשוכרה. בהודעת הפרישה מסר: "לצד הסיפוק העצום, אני מרגיש מיצוי לעת עתה בעשייתי כשליח ציבור ויש לי כוונה להמשיך ולתרום למשק הישראלי בתפקידים מרכזיים אחרים שאמלא. אינני פורש מהעשייה הציבורית והעסקית, ויש לי כוונה להמשיך ולתרום מכשרוני, ניסיוני וממרצי. יחד עם זאת, ההחלטה שלקחתי, חשובה גם להתפתחות האישית והמקצועית שלי". ליברמן לא התייחס לפרישת מיכאלי אך הצר על פרישת מיסז'ניקוב ואמר כי היה מיועד לו תפקיד שר בממשלה הבאה. הוא לא קרא לו לחזור בו מהחלטתו.
  • גם ח"כ אנסטסיה מיכאלי הודיעה שלא תתמודד בבחירות מסיבות אישיות. גורם במפלגת עוצמה לישראל טוען כי הוצע לה להצטרף למפלגה. ביום שלישי תוצג רשימת ישראל ביתנו.
  • יושב-ראש מרצ זהבה גלאון: "ההחלטה של שלי יחימוביץ׳ לחתום הסכם עודפים עם ׳יש עתיד׳ היא הוכחה מוחצת שהיא תוביל את העבודה לממשלת ביבי וליברמן המסוכנת".
  • בחירות מקדימות בתנועה הירוקה: פרופ' אלון טל ימשיך כיו"ר המפלגה. מחר תחליט ועידת המפלגה אם להתמודד עצמאית או לחבור למפלגה קיימת.
  • מפלגת התנועה בראשות ציפי לבני עשויה להגיע להסדר לפיו תשלם 9 מיליון שקלים מחובות קדימה. היא הודיעה שויתרה על התקציב השוטף, ולפיכך התקציב שתקבל יהיה בהתאם לתוצאות הבחירות. בתנועה אומרים כי יש להאשים את קדימה בגזילת כספי ציבור.
  • מפלגת #ארץחדשה יוצאת למסע אוטובוס מדרום הארץ ועד צפונה, שיימשך כחודש, ישודר 24 שעות ביממה ביוטיוב ויכלול כ-100 מפגשים. מייסד המפלגה אלדד יניב: "סתיו שפיר אומרת שהיא לא פוסלת ישיבה בממשלת ביבי השלישית. למה היא יצאה למחאת הקיץ? שלי חתמה הסכם עודפים עם המפלגה של יעקב פרי, השותף של משפחת עופר. נצא לדרום ולצפון לחודש, כדי לספר על השיטה ואיך מפרקים את שלטון ההון".
  • מפלגת העבודה ערכה אירוע באשדוד בו הציגה את תוכניתה הכלכלית. היעדרותו של ח"כ עמיר פרץ הייתה בולטת. התוכנית כוללת הגדלת הנטו למשפחה באמצעות החזרת שירותי הבסיס של מדינה והורדת נטל המס ממעמד הביניים. התוכנית בנויה מחמישה חלקים: שימוש בכספי מיסים להגדלת ההוצאה האזרחית על חינוך, בריאות ותחבורה ציבורית, צמצום העסקת עובדי הקבלן, תגבור אכיפת חוקי עבודה, צמצום פערי שכר והעלאת שכר מינימום. רגולציה אפקטיבית על שוק ההון והגברת אחריות המדינה על הבטחת החיסכון הפנסיוני של הציבור; הורדת מחירי הדיור על-ידי בנייה ושיווק של אלפי יחידות דיור חדשות, והורדת מחירי המזון באמצעות פיקוח על המחירים ומע"מ מופחת; מאבק בריכוזיות, עידוד התעשיה היצרנית (הייטק ולואוטק), השקעה נמרצת בעסקים קטנים ובינוניים; העלאת המיסוי על העשירים ביותר ועל האלפיון העליון של החברות הרווחיות, הפחתת המיסים העקיפים והלא-צודקים (מע"מ מופחת על מוצרי יסוד), העלאת התמלוגים והמיסוי על אוצרות הטבע של המדינה, שימוש ברווחים מהפקת מחצבי המדינה לטובת כלל האזרחים.
  • צעירי מרצ צפויים לערוך (יום ג') מיצג של קבורת עצמם בחול מול בית ראש הממשלה בססמה "נתניהו קובר אותנו". זאת במחאה על מדיניותה הכלכלית של הממשלה.
  • מפלגה חדשה - המפלגה הערבית המתחדשת. יהיו בה חברי הכנסת טלב א-סנע (רע"מ-תע"ל), שכיב שנאן (העצמאות) ואחמד דבאח (קדימה).
  • גורמים בשס: אריה דרעי צפוי להתמנות ראשון ברשימה. דרעי העריך ביממה האחרונה כי שס תגיע ל-21 מנדטים.
  • מועצת גדולי התורה של יהדות התורה קראה לאחדות. כן קראה לבני הישיבות שלא לחתום בלשכות הגיוס. היא החליטה כי ראש עיריית בני ברק, יעקב אשר, ישובץ מטעם רשימת מפלגת דגל התורה.
  • מפלגת הבית היהודי אישרה את הסכם האיחוד עם מפלגת האיחוד הלאומי - תקומה. היו"ר נפתלי בנט אמר כי זו הרשימה הסופית שתתמודד בבחירות בכנסת ולא יחברו אליה עוד גורמים.

תאריך:  03/12/2012   |   עודכן:  04/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השר מיסז'ניקוב פורש מהחיים הפוליטיים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד לפוטין שעושה סדר אצל
סוכני הK.G.B  |  4/12/12 14:47
2
הפורש והפרשותיו
עידןסובול  |  4/12/12 16:46
3
סטס מיסג'ניקוב היה שר ראוי
נאוה מטבריה  |  5/12/12 05:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
איתמר לוין
איל ינון אומר כי שיקול הדעת של ועדת הכנסת בבואה לדון בבקשת פילוג הוא מצומצם ביותר ונוגע רק למילוי התנאים הפורמליים הנדרשים בחוק
נסים גבאי
ארבע שנים אני מחכה לחופת המצנח שתיפתח... ונאדה. התמונה שהולכת ומתבהרת בכיעורה מעבירה בי צמרמורת: "ליכוד" ימני מוטרף ומטורף, "עבודה" ילדותית מפורקת ומרוסקת אג'נדה, "מרצ" חסרת מרץ להשתנות, "יש עתיד" מנופחת וואקום חסר תוחלת, "שס" דבקה ומאמינה רק ברב, בתורה ובכסף
עמיר סגל
הנרטיב אותו ניסתה לאמץ, של "פוליטיקאית אחרת" הוא פשוט לא נכון. לבני איננה "פוליטיקאית אחרת" היא פשוט פוליטיקאית כושלת
עמוס אריכא
כשחוזר אדם על טעויותיו מעברו פעם אחר פעם, כי אז כמעט שאינו מותיר ברירה אלא לבקרו, ולנסות להבהיר לסביבתו, כי כמו פופאי, הוא עלול להתגלות כמסוכן בעימותים עם יריבים. עמיר פרץ, שלא כדמות המצוירת, שוב מסוכן גם לסביבתו וגם לעצמו. עליו להחליט האם הוא פופאי משעשע או מופז הרסני
פסח רויטמן
לקראת הגשת רשימות המועמדים לחברות בכנסת הבאה רותחת הקלחת הפוליטית-מפלגתית ואירוע רודף אירוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il