X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יחימוביץ'. הציבה פקידים [צילום: פלאש 90]
אופנהיימר. דרש צו מניעה [צילום: פלאש 90]
מזכ"ל שלום עכשיו טוען כי רק מועמדים לא משוריינים אמורים להשתדרג למרות טענה זו העבירה יו"ר העבודה החלטה ששידרגה את כולם והרחיקה אותו ממשכן הכנסת "יחימוביץ' ביצעה מחטף, גנבים ביום וגנבים בלילה"
▪  ▪  ▪

מזכ"ל שלום עכשיו, יריב אופנהיימר, מאשים את יו"ר העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ' בביצוע מחטף שסיכל אפשרות לערער על רשימת העבודה לכנסת.
לדבריו, על-מנת למנוע מיצוי הליך משפטי שכבר החל, הציבה יו"ר המפלגה שני פקידים בכניסה לוועדת הבחירות המרכזית שהגישו את הרשימה עוד בטרם ננעלה ישיבת הוועידה.
את הדברים כתב בסטטוס בדף הפייסבוק של יחימוביץ' לאחר הגשת רשימת העבודה שבה הוא נכלל במקום ה-26 ולא ה-23 כפי שהיה יכול להיום אילו היה יכול להגיש ערעור וזה היה מתקבל.
"לכל 7,953 האנשים שהצביעו עבורי - לצערי הרב, הערב גנבו את קולכם. ועידת המפלגה בראשות יחימוביץ לקחה על עצמה סמכות שאיננה קיימת והחליטה להתעלם מהצבעתכם ולשבץ אותי רק במקום ה- 26, למרות שתקנון הפריימריז קובע כי השיבוץ הנכון הוא במיקום 24. דבר דומה נעשה גם ליוסי יונה. גנבים ביום וגנבים בלילה", כתב.
עוד ציין בצער הדיבורים על פוליטיקה נקייה נותרו כססמאות ריקות מתוכן. "צר לי על הדור הצעיר שמאמין בשלי יחימוביץ ונחרד לראות כיצד היא מנסה ומצליחה לגנוב תוצאות של בחירות דמוקרטיות במחטף לא חוקי בדקה התשעים", האשים. עוד הוסיף כי את תוצאות הפריימריז היה צריך להכריע בקלפי ולהשאר נאמנים לתקונון גם אם הדבר לא תואם את רצונה של יחמוביץ, ולא בכינוס חירום של ועידת המפלגה.
אופנהיימר פנה אחר-הצהריים לבית המשפט המחוזי בתל אביב על-מנת להוציא צו מניעה נגד יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', על-מנת שזו לא תגיש את רשימת העבודה לכנסת לוועדת הבחירות המרכזית.
את פנייתו לבית המשפט עשה אופנהיימר באמצעות עורך דינו, עו"ד רונאל פישר, אל יחימוביץ' ודרש ממנה לפעול על-פי התקנון אשר מחייב לקדם במקום ח"כ עמיר פרץ שפרש היום במפתיע וחבר לציפי לבני - אך ורק את המועמדים מן הרשימה הארצית.
זאת לאחר שנודע לו, כדבריו, שבכוונת יחימוביץ' לקדם את המועמד הבא אחרי פרץ בתור בין אם מדובר במועמד מתוך הרשימה הארצית ובין אם מדובר במועמד שייצוגו הובטח כבר בשל העובדה שהוא מייצג סקטור מסוים שזה למקום משוריין.
"אין ולא יכולה להיות מחלוקת כי מדובר בכוונה, ככל שזו קיימת, העומדת בניגוד גמור ומוחלט לחוקת המפלגה, לתקנון הבחירות המקדימות ולכללי יסוד של שיוויון", ציין במכתבו שלא זכה לכל מענה. לדבריו, נספחים א' וב' לתקנון הבחירות המקדימות קובעים באופן מפורש וברור את רשימת המיקומים לכנסת ה-19, לרבות את המקומות המשוריינים לנציגי מגזר כזה או אחר.
"הפוך והפוך בחוקת מפלגת העבודה ובתקנות הבחירות המקדימות לכנסת ה-19 ולא תמצא בהם, אף לא ברמז, כל הוראה המתירה לגבירתי לחרוג מרשימת מיקומים זו. נוכח האמור לעיל נבקש כי גבירתי תודיע לנו בחוזר ולאלתר כי אין בכוונתה לפעול בוועידת המפלגה המתכנסת הערב בניגוד לאמור בחוקת המפלגה ובתקנון הבחירות המקדימות. שאם לא כן, הורה לנו מר אופנהיימר לפעול בכל הדרכים אשר החוק מעמיד לרשותו, לרבות פנייה לערכאות משפטיות בתוך המפלגה ומחוצה לה", ציין עו"ד פישר.
עוד הוסיף שנוכח העובדה שועידת המפלגה אמורה להתכנס בשעה 18:00 לקראת סיום הזמן המותר להגשת רשימות לכנסת ה-19 בשעה 22:00 בלילה, הרי שככל שלא תתקבל תשובה מהנהלת המפלגה בתוך שעה לכל היותר - יראו בכך אופנהיימר ובאי-כוחו הודאה של יחימוביץ' ושל הנהלת העבודה כי בכוונתם לפעול לקידום כל המועמדים - כולל המשוריינים כבר - מקום אחד קדימה.
אופנהיימר, שאם דרישתו תתקבל ישודרג מן המקום ה-27 ברשימת העבודה לכנסת אל המקום ה-24, אמר ל-News1 כי לאחר שלא קיבל כל מענה מיחימוביץ' הוא יפנה לבית המשפט המחוזי.
"ברור שהיא לא חזרה אלי ואנחנו מתכוננים לבית משפט כי לא גונבים בחירות. אפשר לעשות הרבה דברים אבל לגנוב אסור", אמר.
שופט בית המשפט המחוזי, עודד מודריק, ציין כי אומנם טענותיו של אופנהיימר ראויות לדיון, אולם אין אפשרות לעשות זאת בטרם תיקבע רשימת העבודה. אולם, כאמור, גם לאחר קביעת הרשימה לא התאפשר לאופנהיימר לערער עליה לאחר שזו כבר הוגשה במחטף לוועדת הבחירות המרכזית.

תאריך:  06/12/2012   |   עודכן:  06/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אוריאל  קונסטנטין  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אמנון יצחק  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בן-דוד מרב  בן-חיים מאיר  בנימין אבניאל (גטשטיין)  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאלה יקירה  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  זהבה גלאון  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  יריב אופנהיימר  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מקסים אוקנין  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה צרפתי  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עודד מודריק / Oded Mudrik  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן אגסי  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רונאל פישר / Ronel Fiaher  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שאול מופז  שלום זיסמן  שלום עכשיו  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אופנהיימר: פוליטיקה נקיה? ססמה ריקה מתוכן
תגובות  [ 31 ] מוצגות  [ 31 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
צנחן  |  6/12/12 17:35
2
השטינקיר.. המלשין הלאומי.. די
אורי עמר   |  6/12/12 17:52
3
גידלתם אותו? תהנו!? ל"ת
mosheabr1  |  6/12/12 17:52
4
יחימוביץ, רצית טינופת
יחי יחי יחי  |  6/12/12 18:55
 
- שלי לא רצתה אותו,אבל אם הוא...
מומחה לימני הטפש  |  6/12/12 23:38
5
מוייסר מחורבן לא סובל אותו
מייק פלג  |  6/12/12 19:09
6
אופנהיימר רק בבית משפט ל"ת
מבחיל מגעיל  |  6/12/12 19:11
7
נגמר הכסף לשלום אכזב מר אופנהי
סתם אחד  |  6/12/12 19:16
8
שהמלשן יעבור ללבני, שם מקומו ל"ת
גם במרץ לא רצו או  |  6/12/12 19:39
 
- כנראה סכסכן אינטריגנט ומלשן
קוקלה  |  6/12/12 21:26
9
טוב שהוא בחוץ, אבל בעקרון ל"ת
הוא צודק  |  6/12/12 22:21
10
זבל
Rocco  |  6/12/12 22:36
11
יריבי, גם בעבודה אינך רצוי?
דורון. צ  |  7/12/12 00:33
12
יחימוביץ אכן משקרת את הסובבים
תרגיל מלוכלך   |  7/12/12 00:44
 
- פוליטיקה נקיה
http://www.news1.  |  7/12/12 00:54
 
- אתה בטח כותב בשם אמיר פרץ!
שמואל דן  |  7/12/12 11:26
13
עלה לה הסטלין לראש=כשדרנית נתנ
קורןנאוה טבריה  |  7/12/12 06:01
14
אם לצביעות הייתה מדינה שלי הית
קורןנאוה טבריה  |  7/12/12 06:23
 
- וכל אלה עמנו באברבאנל-נאוה ל"ת
שיפוצניק  |  7/12/12 21:53
15
ליבאי היה שר משפטים - פ ע ם !!
יונים  |  7/12/12 06:32
16
עד כדי כך בושה להזדהות כשמאלן
קורןנאוה טבריה  |  7/12/12 06:36
17
למרות הכל,,לא ניפול,,
יעקב יעקב  |  7/12/12 06:47
18
אם הזבל יקודם- לא אצביע לעבודה ל"ת
מצביע פוטנציאלי  |  7/12/12 08:37
19
אופנהיימר המסכן
יוא"ב  |  7/12/12 08:57
20
אופנהיימר - גונב דעת
עזרא מנצור  |  7/12/12 09:22
21
לא חייבים להיות מכוערים
פישלזון  |  7/12/12 11:06
22
אשה הזויה ומגלומנית
ajn  |  7/12/12 14:19
23
זה הטריק שביבי עשה לי, בדיוק.
בבון זה קוף  |  7/12/12 16:00
24
אופנהיימר מייצג פחות מ1% מהעם
דודי30  |  7/12/12 17:39
25
יחימוביץ' מחזירה את העבודה
עידןסובול  |  8/12/12 17:05
26
לא מחבב אותו, אבל הוא צודק!!!
א.א.ב  |  9/12/12 15:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
אריה אבנרי
לשיפוטכם: שמות עשרת הפוליטיקאים שהיו שותפים בשבועות האחרונים למעשי נבלה, שהתנהלו באופן לא מוסרי והתנהגו בצורה מבישה ונטולת כבוד
יאיר מעודה
עמיר פרץ ניסה בכוחנות אופיינית, לסנדל את יחימוביץ' ונענה בתשובה ראויה. האמת שמאחורי צעדיו של פרץ, מסתתר עלבון אישי קשה וכואב. האיש שהביא את שלי יחימוביץ' למפלגה נחל לה הפסד צורב בהתמודדות על תפקיד היו"ר. מאז, נאלץ לראות כיצד מצליחה שלי להרים את המפלגה ולהציב על סדר היום הפוליטי את הנושא החברתי
עופר וולפסון
אריה דרעי הודיע: לא מעוניין בתפקיד היו"ר; גורמים במפלגה: התפקיד כלל לא הוצע לו    במקום 3 - אריאל אטיאס, מקום 4 - יצחק כהן
נרי אבנרי
מנקודת מבטם של כלבי השמירה, למופז היה אסור לגנוב מנדטים מקדימה בראשות לבני. ללבני מותר לגנוב מנדטים מקדימה בראשות מופז. למה? ככה. ציפי היא המצאה שלנו, ואנחנו מושקעים בה. מופז לא!    הלכתי לארכיון...
עידן יוסף, עופר וולפסון
במסיבת עיתונאים משותפת עם לבני, אמר פרץ כי "אין ליחימוביץ' כל זכות לוותר על החזון המדיני. ניסיתי לעזור לה אך היא דחתה אותי"
רשימות נוספות
הבית היהודי: האם תיכנס אישה שלישית  /  עידן יוסף
סקר: לפיד ושס יורדים, בנט עולה  /  עידן יוסף
חיים אמסלם שכר משרדים לחודשיים  /  אלעזר לוין
תבחרו שלי - תקבלו אחמד  /  עמוס דאי
הקול דיל  /  ציפי לידר
עשר ממאה (פרק א')  /  דן אלון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il