X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסיבה להשארת המחיר על-כנו - הסדר ישן עם משרד האוצר המונע העלאת המחיר כאשר המדד אינו מתייקר יותר מ-3%
▪  ▪  ▪
מערכת כרטוס באוטובוס

בשורה לנוסעים בתחבורה הציבורית. תעריפי הנסיעה, שהיו אמורים להתייקר בשיעור של 2.7%, לא יתייקרו ב-1 בינואר 2013 כמתוכנן, זאת הפעם השנייה ברציפות.
תעריפי הנסיעה בקווי האוטובוסים וברכבת היו אמורים להתייקר בחודש ינואר 2013 בשיעור ממוצע של 2.7 אחוזים, בהתאם לעליית המדד. ההתייקרות כללה גם תוספת של אחוז אחד, בעקבות עליית המע"מ בחודש ספטמבר 2012. על-פי החלטת הממשלה משנת 1997 מתעדכנים תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית פעמיים בשנה - ב-1 בינואר וב-1 ביולי, בהתאם למדד המחירים לצרכן.
שר התחבורה, ישראל כ"ץ, חתם ב-1 בינואר 2012 על ייקור התעריפים בשיעור ממוצע של 3 אחוזים. ב-1 ביולי 2012 היו אמורים להתייקר בשיעור של 1.6 אחוזים, אולם בהסכמת משרד האוצר, החליטה ועדת המחירים לדחות את ההתייקרות לפעם הבאה. דחייה מתבצעת בכל פעם שאחוז ההתייקרות נמוך מ-3%, בתקווה שהמדד הבא יהיה נמוך יותר.
במשרד התחבורה אומרים כי כאשר הועלה הרעיון להסיט תקציבים מהתשתיות לתחבורה הציבורית, הסכימו לכך על בסיס מזומנים עודפים בסוף שנה משום שאי-אפשר לנצל 100% בתשתיות. לדבריהם, משרד האוצר מתנגד למהלך הזה ודורש מהם לבטל פרויקטים לפריפריה, כי באוצר סבורים שזה המחיר שצריך לשלם כדי להקצות תקציבים לתחבורה ציבורית. מנגד, במשרד האוצר אמרים כי הם אינם מעוניינים לבטל פרויקטים בפריפריה. לדבריהם, נושא המזומנים העודפים הוא פיקציה משום שכאשר מזומנים עודפים מועברים משנה לשנה, הם בסופו של דבר תמיד יוצאים למימון הפרויקט.
במשרד התחבורה מדגישים כי בשנת 2012 גדל מספר הנוסעים בתחבורה הציבורית בכל הארץ בשיעור של 2.5 אחוזים, בממוצע. עיקר הגידול בנוסעים נרשם במטרופולינים הגדולים ובקווי האוטובוסים הבינעירוניים.

תאריך:  10/12/2012   |   עודכן:  10/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נסיעה בתחבורה הציבורית לא תתייקר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
שולמית קיסרי
מדינת ישראל מוזנחת תחבורתית. אזרחיה אינם זוכים לתנאי תחבורה של מדינות מתקדמות. אוטובוסים נעים בכבישים באיטיות. פקקי התנועה הולכים ומתרבים. והרכבת - הו, הרכבת...
עידן יוסף
שר התחבורה הנחה לאתר פתרונות מיידיים להסעת אופניים לא-מקופלים לאוטובוסים העירוניים ולרכבת הקלה
איתמר לוין
המדינה: צחי שמעון זייף מסמכים כדי להקל על חבריו לעבודה לקבל הלוואות בנקאיות בתנאים מועדפים, וקיבל בתמורה 38,000 שקל
איציק וולף
על-פי ההסכם יינתן מענק חתימה של 12 אלף שקל לכלל העובדים    תוספת שכר של כ-20% ותוספות השכר כפי שיינתנו במגזר הציבורי    עובד ללא תואר אך עם ותק של 15 שנה יוכל להתמודד במכרז שבו נדרש תואר אקדמי    ילדי העובדים יוכלו לנסוע חינם עד גיל 25
עידן יוסף
המבנה החדש כולל הקמת שתי חברות בנות, השארת רוב התחזוקה בידי העובדים והתחייבות להפעלת המוסכים 24 שעות ביממה    לראשונה בחברה ממשלתית: מרכיב תוספת השכר יכיל מענק מצוינות המותנה בהשגת יעדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il