X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תקנות חדשות שייכנסו לתוקף מחייבות שלל חברות גדולות במשק לספק מענה מהיר במוקדים הטלפוניים המתנה העולה על 3 דקות תחייב את החברה להציע ללקוח כי תשוב אליו בעצמה תוך 3 שעות
▪  ▪  ▪
סוף להמתנה הארוכה ומורטת העצבים [צילום: AP]

ביום רביעי (12.12.12) ייכנסו לתוקף תקנות שאישרה בפברואר האחרון ועדת הכלכלה של הכנסת להגבלת זמני ההמתנה הארוכים למענה אנושי במוקדי השירות החינמי. התקנות הוגשו לוועדה על-ידי משרד התמ"ת בעקבות הצעת חוק של ח"כ איתן כבל, שביקש להגביל את זמן ההמתנה הארוך במוקדי השירות.
לפי התקנות, אם זמן ההמתנה הצפוי יעלה על 3 דקות, יחויב העוסק להציע לצרכן בחירה בין האפשרות להמשיך ולהמתין או להשאיר הודעה. אם יבחר הצרכן להמתין, החברה תחויב להודיע לו על מיקומו בתור ועל זמן ההמתנה המשוער, וכן לאפשר לו בכל שלב לבחור להשאיר הודעה. במידה שהצרכן בחר להשאיר הודעה, החברה תהיה חייבת לחזור אליו תוך 3 שעות. אם הצרכן השאיר הודעה שעתיים לפני תום יום העבודה, תוכל החברה לחזור אליו עד שלוש שעות לאחר תחילת יום העבודה הבא.
במקרה שבו נציגי החברה חזרו ללקוח והוא לא ענה, הם יצטרכו להשאיר לו הודעה בדבר טווח השעות שבהן יחזרו אליו בפעם השנייה. אם הצרכן לא יענה גם אז, יש להשאיר לו הודעה כי עליו לפנות לחברה מחדש.
הוועדה אף חייבה בתקנות כי המענה האנושי יהיה מקצועי וכזה שיוכל להתמודד עם ליקויים או פגמים במוצר או בשירות שנותנת החברה.
התקנות יחולו על חברות הטלפוניה בזק והוט, חברות הסלולר, חברות הכבלים והלוויין, חברות הגז, המים והחשמל וכן גם על המפעילים הווירטואליים בענף הסלולר, ספקיות האינטרנט וחברות פרטיות למתן שירותי רפואה דחופה (כמו נטלי או שח"ל).

תאריך:  11/12/2012   |   עודכן:  11/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 איתן כבל / Eitan Cabel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ממחר: לא יותר מ-3 דקות המתנה במוקד שירות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ישקיעו 840 מיליון שקל - 51% להרבור גרופ של צביבל, לסלואן ולאלקטרה, 49% לכלל ביטוח    המוכרת: קרן הפנסיה של המורים    כלל: לא דיווחנו לבורסה "כי זו עסקת ענק שאיננה מהותית"    התשואה - 11% ברוטו
איתמר לוין
טוענת שהעיצומים מנוגדים להתחייבות האחיות לשקט תעשייתי    "קיום השביתה ערב בחירות נועד להפעיל לחץ בלתי לגיטימי על מקבלי ההחלטות"
עופר וולפסון
במהלך חסר-תקדים הוכרזו שני סכסוכים שונים ונפרדים במפעל: האחד עוסק במיזוג המפעלים המתוכנן עם חברת פוטאש הקנדית והסכסוך השני עוסק בהתנגדות ההנהלה להכיר בעובדי חטיבת קוצרי המלח בקרקעית האגן כעובדים מאוגדים    יו"ר ההסתדרות בנגב: "נראה שההנהלה לא למדה את לקחי המשבר הקודם"
איתמר לוין
יוסף מרדכי ודניאל סילברברג היכו אוהד של מכבי תל אביב ערב משחק של הקבוצה, לאחר שביקש להכניס שלטים לאיצטדיון
אלעזר לוין
בנק ישראל מאשר: הפעילות בשוק הנדל"ן חזרה לשיא שלפני המשבר    המשכנתאות עלו בחודש שעבר ב-21% לעומת אוקטובר, וזינקו ב-43% לעומת נובמבר אשתקד    נובמבר - חודש שיא "נורמלי" במתן משכנתאות    גם מכירת דירות בעלייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il