X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחת הקריקטורות שפורסמו
קריקטורות אנטישמיות בעיתון ערבי בטורונטו
עורך עיתון ערבי בטורונטו קורא לפלשתינים להודות לאירן, לסוריה ולחיזבאללה על הנשק שהעבירו ושימש להפצצת ערים בישראל מזהיר כי בעתיד הפלשתינים ייפרעו מישראל על כל "פשעיה"

עיתון ערבי היוצא לאור בטורונטו מביע הזדהות עם חמאס והארגונים הפלשתיניים שהשתתפו בעימות האחרון עם ישראל, במהלכו שוגרו מרצועת עזה אלפי טילים ופצצות מרגמה.
עורך העיתון, דר' נזיה ח'טאטבה, המשמש גם חבר הנהלה ב"בית הפלשתיני" במיסיסוגה, רואה בהפצצת הערים הישראליות הישג חשוב מאוד של "ההתנגדות הפלשתינית", והוא דוחק בהנהגה הפלשתינית להודות בפה מלא לאירן, למשטר אסד בסוריה ולחיזבאללה על אמצעי הלחימה שהעבירו לרצועת עזה, ואשר שימש לתקיפת ישראל.
במבט קדימה, צופה ח'טאטבה כי העם הפלשתיני יוסיף לקטוף הישגים מדיניים וצבאיים בזכות המציאות החדשה במזרח התיכון, ובסופו של דבר יביא את התומכים בישראל, ובראשם ארה"ב ובריטניה, להתנצל בפניו ולהעניק לו פיצויים. לגבי ישראל, מציין עורך העיתון, כי התנצלות ופיצויים לא יספיקו, ובמשתמע מרמז על נקמה פלשתינית עתידית.
מצ"ב תרגום הקטעים הנבחרים במאמר המערכת פרי עטו של ד"ר נזיה ח'טאטבה בעיתון "מישוואר", גיליון מספר 66, 30 בנובמבר 2012, עמ' 8:
  • "חובה לצרף את ההישג הזה [המאמר נכתב לקראת הכרת האו"ם בפלשתין כמדינה משקיפה שאינה חברה] לניצחון שהשיגה ההתנגדות בעזה בזכות עמידתה האיתנה והמטרת מאות טילים על הערים הישראליות, טילים אשר פגעו ביכולת ההתרעה של ישראל ויצרו עובדות חדשות, שלא ניתן להתכחש אליהן, ובפרט ע"י ההנהגה הפלשתינית בנוגע לתפקיד ההתנגדות העממית והצבאית לשיפור התנאים של כל מו"מ עם ישראל בעתיד".
    "גורם נוסף שאסור להתעלם ממנו הוא אי ההיגררות אחר הבריתות החדשות הקמות באזור בהובלתן של מדינות המפרץ הערבי, ובפרט סעודיה וקטר, תחת הכסות של מהפכות האביב הערבי נגד אירן וחיזבאללה, ותיאורם כאויב מרכזי, ונוסף על כך העמקת חילוקי הדעות והסכסוכים העדתיים והדתיים על חשבון הסכסוך עם האויב הישראלי”.
    "העמידה האיתנה והניצחון שהשיגה עזה לא היו מתרחשים אלמלא הסיוע הבלתי מוגבל של אירן, סוריה וחיזבאללה שסיפקו נשק, טילים, אימונים ומימון...”
    "קיימת מחלוקת כיום בנוגע למתרחש בסוריה, והדבר משליך על היחסים ששררו באזור, ואולם אסור שהדבר יסמא את עינינו מלראות את האמת. הם חגגו עם ההתנגדות [בניצחונה], נשאו על גבם את הקשיים והעול, ותמיד סייעו להתנגדות ותמכו בה. כעת, לאור התוקפנות המתמשכת, הגורמים האלה ממשיכים במאמציהם לסייע לעזה בנשק...”
    "ההתנגדות הפלשתינית צריכה לומר דברים כהווייתם ולא לחשוש מלהביע תודה לאירן, סוריה וחיזבאללה...”
    "העם הפלשתיני ימשיך לחשוף את הצביעות המערבית ואי הצדק הבינלאומי עד אשר ישיג את כל [דגש במקור] אדמותיו הגזולות, ויכפה על מדינות כמו ארה"ב ובריטניה שתמכו באויביו, להתנצל ולשלם פיצויים. בנוגע לישראל, המדינה הגזענית, הרי שהיחס כלפיה יהיה שונה בתכלית והרבה מעבר להתנצלות ומתן פיצויים, וזאת משום שהפשע שלה גדול הרבה יותר”.
העיתון פרסם בגיליון זה שלוש קריקטורות בעלות סממנים אנטישמיים מובהקים. בשתיים מהקריקטורות (עמ' 12 ו-13), שהועתקו מעיתונים ערביים ופלשתיניים, מוצגות דמויות "הציונים" בדומה לתיאורים אנטישמיים סטראוטיפיים, ובין היתר עם אף גדול ופנים מרושעות.
בקריקטורה השלישית (עמ' 28), פרי עטה של פעילת חמאס אומייה ג'וחא, נראית גופת ילד פלשתינית מונחת על צלחת. הסועד, שעל בטנו סינר ועליו סמל של מגן דוד, חותך את גופת הילד הפלשתיני בסכין עליה כתוב "השתיקה הערבית", ובמזלג עליו מצויר דגל ארה"ב. לצד הצלחת מונחת כוס ובה דם.
בגיליון מספר 53 של העיתון מישוואר מתאריך ה-1 ביוני 2012 פורסם שיר המשבח חמישה פעילי טרור פלשתינים, אחד מהם מחבל מתאבד. השיר הוקדש לחמשת הטרוריסטים לרגל החזרת גופותיהם ע"י ישראל לרשות הפלשתינית (30 במאי 2012).

תאריך:  22/12/2012   |   עודכן:  22/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קריקטורות אנטישמיות בעיתון ערבי בטורונטו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יש להגיש תביעה משפטית נגד
פלא יועץ  |  28/12/12 10:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות העולם הערבי
מרדכי קידר
אם אכן נכונות הידיעות כי מתנגדי אסד משתלטים על הרי אנצאריה, עלולה זו להיות אחריתם הפיזית של העלאווים. לא ברור עד כמה העולם ייחלץ לסייע לעדה זו כאשר יגיעו מים עד נפש וסכינים עד צוואר    אולי האיסלאם בכל זאת אינו הפתרון?
איציק וולף
המשטר הסורי חויב בארה"ב ב-338 מיליון דולרים בפסק דין בגין אחריותו לחטיפת אזרחים על-ידי ה-PKK    המשטר סייע באימונים לארגון הכורדי    פסק הדין הוא בר מימוש מאחר שלמשטר הסורי נכסים וחשבונות בנק שונים בארצות הברית הניתנים לתפיסה
אודי דקל, אורית פרלוב
אפיון מגמות הפנים כפי שעולות מהשיח ברשתות החברתיות בירדן    השתתפות של צעירים בירדן, עבר ירדנים ופלשתינים, המבינים את עוצמת המדיה החדשה
מרדכי קידר
אזרחי מצרים, שחיו באומללות תחת שלטונו של מובארק, לפחות יכלו לאכול את המעט שיכלו לרכוש, ואילו כיום, כמעט שנתיים מיום המהפכה, חרפת רעב מאיימת על מדינה שבעבר הייתה "אסם התבואה של המזרח התיכון"
איציק וולף
ראש הלשכה המדינית של חמאס הגיע לרצועת עזה שבה לא ביקר מעולם    עבר דרך מעבר רפיח ונשק לאדמה    ראש ממשל חמאס שקיבל את פניו העריך שישראל לא תנסה לחסל את משעל    עם זאת לא שלל את האפשרות שישראל תנסה לעשות "משהו טפשי", כלשונו
רשימות נוספות
מורסי מזרז כינון חוקה חדשה  /  עופר וולפסון
ארדואן מתכנן לבקר בעזה  /  עופר וולפסון
ירדן: סיכלנו מתקפת טרור של אל-קאעידה  /  עידן יוסף
ה"אביב השבטי"  /  רואי בר שדה
מצרים בין המְצָרים  /  מרדכי קידר
חמאס - אוייב (קטן) של אוייב (גדול)?   /  מרדכי קידר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il