X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קמפיין שיזמה התנועה לתקשורת חברתית נועד להבהיר לאזרחי המדינה שאי-הצבעה אין פירושה אי-בחירה, אלא דווקא חיזוק המפלגה היריבה
▪  ▪  ▪
גולן ואוחובסקי. לא מבינים [צילום: יח"צ]
[צילום: יח"צ]

התנועה לתקשורת חברתית שמחה ונרגשת להודיע על הצטרפותם של הזמר אייל גולן וגל אוחובסקי לקמפיין "בחירות 2013 - הפעם כולם מצביעים". אייל גולן: "אני קורא לכם להצביע כי זאת חובתנו הדמוקרטית כאזרחים, זה אולי בנאלי, אבל נכון וחובה. לכן - גשו להצביע ותחליטו בעצמכם, לא משנה מה, העיקר שיהיה טוב לכם ולמה שאתם מאמינים בו".
הקמפיין, שיזמו שיר נוסצקי, רגב קונטס ורועי נוימן מ"התנועה לתקשורת חברתית" נועד להבהיר לאזרחי המדינה שאי-הצבעה אין פירושה אי-בחירה, אלא דווקא חיזוק המפלגה היריבה.
רגב קונטס: "איננו קוראים לתמיכה במפלגה זו או אחרת, אלא למימוש הזכות הבסיסית לכל אזרח במדינה שהינה גם חובה מוסרית - להצביע בבחירות הכלליות ולהשתתף בחגיגת הדמוקרטיה הישראלית המבוססת על האזרח המעורב והמשפיע, ושבלעדיו איננה דמוקרטיה ואיננה מדינה, ומכיוון שאנחנו מאמינים שמעורבות אזרחית אינה מטלה אלא זכות שחוגגים אותה - בזכות אייל גולן ואמנים מובילים נוספים, זאת תהיה גם חגיגה".
מרועי נוימן, דובר התנועה, נמסר כי "זו הפעם השנייה בה אייל גולן משתף פעולה עם התנועה לתקשורת חברתית (שהייתה אחראית על קמפיין מחאת האוהלים בקיץ 2011) כאשר הופיע על במת "הפגנת המיליון" וסייע בעזרת השפעתו הנרחבת להעמיק את המודעות הציבורית לנושאים החברתיים-כלכליים המטרידים את כלל אזרחי המדינה ואנו אסירי תודה על שהוא מעמיד את עצמו בהתנדבות מלאה כדי לשפר ולהעמיק את מעורבות האזרחים בחיים הציבוריים בישראל".
רשימה ארוכה של אנשי ציבור
גולן מצטרף לרשימה ארוכה ומכובדת של אנשי ציבור המשתתפים בקמפיין, ביניהם: נינט טייב, עומר אדם, אסי כהן, עלמה זק, אייל פיניש, אייל קיציס, טל פרידמן, מנשה נוי, קרן מור, גורי אלפי, גיא פינס, לירון ויצמן, רותם סלע, אסי עזר, אראל סגל, גדעון לוי, חנוך דאום, עברי לידר, אפרת גוש, דנה ספקטור, רן שריג, גואל פינטו, אייל שני, ליאור נרקיס, עמוס תמם, זאב נחמה, שירי מימון, שלומי שבן, יובל שרף, ירון ברלד, גלעד כהנא, מיקי חיימוביץ, חיים יבין, ריטה וגילה אלמגור.
שיר נוסצקי: "מרגש לראות איך אמנים מכל כך הרבה קצוות פוליטיים שונים מתגייסים לטובת המטרה המשותפת הזאת שאומרת שלא משנה איזו ממשלה תבחר - הממשלה הגרועה ביותר היא זאת שלא נבחרת על-ידי רוב הציבור. אנחנו רואים בסקרים איך אנשים מקווים שמפלגה מסוימת תקבל עוד מנדט, שגוש אחד יתחזק בעוד שניים, בעוד שבמציאות למעלה משליש מהאנשים לא יוצאים להצביע - 40 מנדטים חופשיים שיכולים להשפיע דרמטית על עתיד ישראל, לצאת ולהצביע ביום הבחירות, זאת זכותו של אזרח במדינה דמוקרטית, אבל חובתו של אזרח במדינה עם כל כך הרבה החלטות גורליות על הפרק כמו ישראל".
בימים אלו מצולמים מספר סרטונים בהשתתפות אזרחים מן השורה מכל קצוות הקשת הפוליטית ומובילי דעת הקהל, ביניהם כאמור גם אייל גולן. כמו-כן ניתן לרכוש חולצות (כל ההכנסות קודש למימון הקמפיין) דרך עמוד הפייסבוק של הקמפיין.
גל אוחובסקי: "תמיד מפתיע אותי לגלות שצריך לעודד אנשים להצביע פעם בארבע שנים. יש לך את היכולת להשפיע על השלטון ועל החיים, איך אפשר לוותר על זה? ממש מוזר בעיני שאנשים לא מבינים את זה. אבל אני מבין שככה זה, ולכן אני קורא לכל אישה ואיש - לכו להצביע. בבקשה. זה מאוד חשוב".

תאריך:  30/12/2012   |   עודכן:  30/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אייל גולן מצטרף לקמפיין בחירות 2013
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הערכתי
דודו הרשקוביץ  |  30/12/12 16:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
אפרים הלפרין
לאריה דרעי יש גושפנקה ממצביעיו לשנות צבעים כזיקית, כי הוא בסך-הכל הד קולו של מרן הרב עובדיה יוסף. אבל מה יעשה יאיר לפיד אם יצליח בטעות לשפר את מצב מעמד הביניים? יתלה את הנעליים? יגלה לנו סוף-סוף מי המרן שלו?
איתמר לוין
תשעה שופטים בראשותו של גרוניס ביטלו את החלטת ועדת הבחירות המרכזית, אשר מנעה מזועבי להתמודד    נימוקי ההחלטה יפורסמו במועד מאוחר יותר
איציק וולף
חברת הכנסת מבל"ד שתוכל להתמודד גם לכנסת הבאה אמרה כי הייתה משוכנעת כל העת בצדקת דרכה    במפלגת הליכוד-ביתנו מצהירים כי יפעלו עם כינון הכנסת לקביעת 'חוק זועבי' שימנע ממי שמביע תמיכה בטרור להתמודד לכנסת
איתמר לוין
ראשי ש"ס שכחו את המשפטים האחרונים של ששת סדרי משנה, מהם נטלו את שמה של המפלגה: "תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם". במקום זאת, הם מרבים מחלוקות ושנאה
עו"ד נבון קצב
כולנו אחים! ספרדים ואשכנזים
רשימות נוספות
הרב יוסף: יותר מנדטים, ונכפיף את רה"מ  /  עידן יוסף
התפנות שקטה ממאחז עוז ציון  /  עידן יוסף
בן-ארי: עיתונים מסוימים מחרימים אותנו  /  עידן יוסף
על הפערים וניצולם (בקלפי)   /  ירדן גזית
רק לא ביבי  /  עו"ד אמיר מסארווה
נתניהו-בנט: מערכה ראשונה בסדרה  /  סופיה רון-מוריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il