X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עמותת חדו"ש (לחופש דת ושוויון) פנתה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית למנוע ממפלגת שס שימוש בברכות, בקללות ובקמיעות במסגרת מערכת הבחירות
▪  ▪  ▪
[צילום: עומר שיקלר]
שד עדתי במוח של השסניקים
ח"כ חיים אמסלם, יו"ר עם שלם, אומר כי "החרדים הם קבוצה גדולה שמחכה שיפרנסו אותה, בניגוד לדברי הרמב"ם וכי אין סיבה שבתואנה של לימוד לא תעבוד ולא תשרת". במסגרת כינוס של בי"ס לאודר לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה ואגודת הסטודנטים במרכז הבינתחומי הרצליה, אמר עוד: "אריה דרעי עשה מספיק בושות, טירוף. השד העדתי נמצא במוח של השסניקים. אמירותיהם הן בבחינת גזענות, אני אגיד לשס - המוח שלכם כל כך קטן שאני מכבד אותו אך כן מותר לי לחלוק עליו. זו הדיקטטורה במיטבה. שס אימצו את המודל הקיצוני ביותר של העולם הליטאי. הרב מנותק מהמצוקה של הפריפריה, מובילים אותו. הקבוצה שסביבו מספסרת אותו – תעשיית הכשרות, הג'ובים. הרב לא מודע לכך ולא בטוח שהוא מסכים לכך. אני מפריד בין הכבוד שאני רוחש לו לבין המניפולציות שעושים עליו. סביבתו מושחתת ומונעת מעניינים אישיים. ביבי מאס בלפיתה של שס. הם מרגיזים יותר מאגודת ישראל. משוכנע שביבי מייחל שאני אביא יותר מנדטים ואז הוא יצטרך אותם פחות".

עמותת חדו"ש לחופש דת ושוויון פנתה ליו"ר עדת הבחירות השופט אליקים רובינשטיין בבקשה לבדוק האם אין עבירה על חוק הבחירות לכנסת בהפצת "אפליקציית מרן", אותה השיקה מפלגת שס לקראת הבחירות ובאמצעותה מחלקת שס ברכות מטעם הרב עובדיה יוסף.
חדו"ש ביקשה מן השופט רובינשטיין, לאור ניסיון העבר בו הפרו מפלגות שונות את הוראות החוק האוסרות על שימוש בברכות, קמיעות וקללות, להעמיד את הרשימות המתמודדות על חומרת האיסור ולבדוק את האפליקציה והאתר המדובר, ובמקרה הצורך לאסור על השימוש בו.
מנכ"ל חדו"ש, עו"ד אורי רגב, הדגיש שחוק הבחירות קובע עונש מאסר של חמש שנים למי שמשתמש בברכות וקמעות לצורכי השפעה על הבוחר. לדברי רגב, "במערכות הבחירות בישראל יש מסורת ארוכה של הפצת קמעות בהנחה שעד שיאסר השימוש בהם, הסוסים כבר יברחו מהאורווה, לכן חשוב במיוחד שהשופט רובינשטיין יבדוק את הנושא בדחיפות". רגב ציין שידיעה שפורסמה בסוף השבוע בעיתונות החרדית גילתה ששס בונה על כך שהאפליקציה תופץ בעותקים רבים, לפני שוועדת הבחירות תאסור על הפצתה.
לדבריו, "לכל המפלגות צריך להיות ברור שלא ניתן לחתור תחת שלטון החוק והדמוקרטיה באמצעות ברכות, קללות וקמעות שיש בהן השפעה לא ראויה ובלתי חוקית על המצביעים".

תאריך:  31/12/2012   |   עודכן:  31/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"לבדוק אם אפליקציית מרן היא עבירה"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חדו"ש=חסרי דעת ושכל! נקודה! ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  31/12/12 09:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
עידן יוסף
מנהיגה הרוחני של שס אומר שככל שלשס יהיו יותר מנדטים כך היא תוכל להכתיב לממשלה מה לעשות    הורה לאברכים לסגור את הספרים ולסייע למפלגה
עידן יוסף
מפלגת יש עתיד – בראשות יאיר לפיד פנתה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית לקבוע כי מפלגת ליכוד ביתנו הפרה ביודעין ובכוונת מכוון את הוראות חוק הבחירות (דרכי תעמולה), ולהטיל עליה קנס מירבי
עידן יוסף
ח"כ ניצן הורוביץ תוקף את דבריו של הרב אלי בן-דהן לפיהם לגיטימציה חוקית לתא זוגיות הומוסקסואלי תביא לחיסול העם, משום שהיא קוטעת את שרשרת הדורות
איציק וולף
יו"ר יש עתיד הצהיר כי לא יצטרף לממשלה שבה יכהנו שרים בלי תיק    "המפלגות הקיימות בגדו בנו בנושא השוויון בנטל ובסדר העדיפות הלאומי"    "שבע דקות אחרי יידוי אבנים על חייל - לזינזאנה"
איציק וולף
יו"ר הבית היהודי מגלה כי הוא מכיר מן הבית את מורכבות השותפות בין דתיים לחילונים    הציע לקוראי העיתונים שלא להאמין למה שהם קוראים ולהיות ביקורתיים ביחס לכל המועמדים, גם לגביו    "איבדתי את הזכות להביע עמדתי הפרטית"
ניצן הורוביץ
אם יש משהו שמרגיז אותי בימים האלה, זה הפטאליזם שירד עלינו, התחושה שהכל גמור, ואין טעם לטרוח    האם כך אנחנו נוהגים בחיינו הפרטיים? האם איננו רואים שהגישה הזו משרתת אינטרס מאוד מסוים, ונועדה בעצם להרדים?
רשימות נוספות
לבני רומזת: אמליץ על יחימוביץ' כראש ממשלה  /  איציק וולף
הפעם: בחירות נקיות  /  יפעת גדות
אייל גולן מצטרף לקמפיין בחירות 2013  /  יפעת גדות
סקרים, שקרים ומה שביניהם  /  יהודה דרורי
כה אמר פרופסור ירון זליכה  /  שולמית קיסרי
כל האמת על - העימות  /  אברהם פכטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il