X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נציגי ישראל 10, אבי בלשניקוב, יואב הלדמן ודבורה קמחי, הופיעו לבקשתם בפני מועצת הרשות על-מנת להודות ההחלטה לחילוט הערבויות בוטלה
▪  ▪  ▪
אבישר. חבל הצלה לערוץ [צילום: יח"צ]

מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו דנה (יום ב 31.121) בקיום הוראות תיקון החוק בעניין הארכת הזיכיון לערוץ 10. המועצה קבעה כי התקיימו התנאים הקבועים בסעיף 37ג(ב1) לחוק הרשות השנייה להארכת זיכיון ישראל 10 לשנתיים נוספות עד 31.12.2014- ישראל 10 שילמה עד 31.12.2012 את חובותיה בשל דמי זיכיון, דמי הפצה ותמלוגים; התקיימו תנאי הכשירות המשפטית של ישראל 10 להחזיק בזיכיון והועברה התחייבות מצד ישראל 10 לפיה מקום מושבה של חברת החדשות של הערוץ יהיה בירושלים, לא יאוחר מיום 1.9.2013.
הרשות אישרה בישיבתה כי קיבלה את התשלומים בגין החובות השוטפים והחוב הדחוי ושולמו כל חובות התמלוגים של ישראל 10 למשרד התקשורת. בנוסף, הומצאה לרשות התחייבות של ישראל 10 כנדרש בחוק בעניין מעבר חברת החדשות לירושלים עד למועד הנדרש, והסתיימה בדיקת הכשירות המשפטית של ישראל 10, אשר העלתה כי ישראל 10 כשירה משפטית להחזיק בזיכיון. לאור זאת, ביטלה המועצה את החלטתה בעניין חילוט ערבויות הערוץ.
כזכור, ב-14.8.12 החליטה מועצת הרשות השנייה לחלט את מלוא ערבויות ישראל 10, בגין אי-תשלום החוב שנוצר בשל חוב דמי זיכיון ותמלוגים עד ליום 31.12.2011 וכן בגין אי-תשלום דמי זיכיון שוטפים לרשות השנייה עד לאותו מועד. המועצה קראה לפעילות נמרצת של המחוקק, אשר תבטיח את קיומם של לפחות שני ערוצי שידור מסחריים ושתי חברות חדשות, לטובת הציבור. שר האוצר יובל שטייניץ הודיע ב-2.9.12 ליו"ר מועצת הרשות השנייה אילן אבישר על החלטתו להקים צוות שיבחן האם ניתן להגיע להסדר עם ערוץ 10 לגבי החובות שצברו. שטייניץ ביקש מהמועצה לדחות את משלוח הודעת החילוט של ערבויות ישראל 10.
המועצה מסרה היום כי היא מברכת על כך שבעקבות תיקון החקיקה נשמרה היכולת לקיים מספר ערוצים מסחריים וכמה חברות חדשות, אשר תאפשר פלורליזם תקשורתי לטובת כלל הציבור והיצירה הישראלית.
נציגי ישראל 10, אבי בלשניקוב, יואב הלדמן ודבורה קמחי, הופיעו היום לבקשתם בפני מועצת הרשות על-מנת להודות לה ולצוות המקצועי של הרשות בראשותה של אילת מצגר על המעורבות הפעילה בכל תהליך גיבוש ההסדר והמתווה. נציגי הערוץ הודו ליו"ר המועצה, ד"ר אבישר, וליו"ר ועדת הטלוויזיה, יעקב שחם, וכן ליועצת המשפטית של הרשות עו"ד הילה שמיר ולמנהל הכספים, ניר שוויקי. נציגי הערוץ הדגישו כי מעורבותה של הרשות השנייה בכל הדיונים של צוות לוקר תרמו באופן מכריע לגיבוש המתווה. נציגי הערוץ 10 אמרו כי הם מצפים להכרעת הוועדה המייעצת שהוקמה על-ידי המועצה לצורך בחינת שוק התקשורת המשודרת בישראל לטובת התעשיה כולה.

ועדת הכלכלה דחתה את הדיון לאישור תקציב רשות השידור
היו"ר שאמה-הכהן מתח ביקורת על הגשת התקציב לוועדה רגע לפני סוף השנה וביקש זמן נוסף ללמוד אותו
▪  ▪  ▪

ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ כרמל שאמה-הכהן, קיימה היום דיון לאישור תקציב רשות השידור לשנת 2012, אולם טרם אישרה את התקציב. בפתח הישיבה מתח היו"ר שאמה-הכהן ביקורת לנוכח העובדה שהתקציב הוגש לאישור הוועדה ברגע האחרון. רפרנט תקשורת באגף התקציבים במשרד האוצר, עופר מרגלית, הסביר כי התקציב שתואם את הרפורמה הוגש לאוצר רק ב-6 באוגוסט 2012, כאשר הסכמי הרפורמה נחתמו מאוחר יותר. הוא הוסיף כי לאחר מכן האוצר קיים בדיקה מעמיקה של התקציב, שארכה כחודשיים שהם לדבריו "טווח סביר לבדיקה של תקציב בסדר גודל שכזה".
עוזר היועץ המשפטי במשרד ראש הממשלה, עידו אציל, מסר כי התקציב אושר בממשלה רק לאחרונה והועבר לוועדה בסמוך לקבלת ההחלטה בממשלה. הוא התייחס להגשת התקציב לאישור בסוף השנה ואמר כי ייתכן של-2012 המעשה כבר עשוי אך לאי אישור התקציב יהיו השלכות לגבי תקציב 2013. יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, אמר כי בשנתיים האחרונות יש לרשות תקציב מאושר, אולם ב-7 השנים שקדמו לכך לא היה לרשות תקציב מאושר ומוטב מאוחר מאשר לעולם לא.
היועצת המשפטית של הוועדה, עו"ד אתי בנדלר, ביקשה לדעת האם התקציב כולל תוספות שהרשות התחייבה להעביר להפקות מקור, בהודעתה האחרונה לבג"ץ. נציגי הרשות אמרו בתגובה כי התקציב לא כולל את אותן ההעברות, והסבירו כי מדובר בהעברות פנימיות בין סעיפי התקציב שיבוצעו לאחר אישורו. בתום הדיון אמר היו"ר שאמה-הכהן כי הוא מבקש זמן ללמוד את התקציב וכי הוא מעדיף שלא לאשר אותו לבד. עם זאת הוא ציין כי הוועדה תקבע מועד נוסף לדיון באישור התקציב בהקדם, ככל הנראה כבר בעוד מספר ימים.

תאריך:  31/12/2012   |   עודכן:  31/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרשות השנייה האריכה את זיכיון ערוץ 10
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ערוץ 13 - המשבר
לי-אור אברבך
כל עובדי ערוץ 10, ללא הבדלי תפקיד או שכר, יזכו לראשונה לקרן השתלמות שתיפתח עבורם ב-3 פעימות, אך השכר יקוצץ    מתן חודורוב: "אנו מברכים על ההסכם"
טובה ספרא
הערוץ מנסה בימים אלו לקבל לגיטימציה להפסדיו הכלכליים ומאשים את הממשלה והעומד בראשה בדרך מניפולטיבית. אם ערוץ 10 לא ינסה לטפל במצב הפיננסי שלו עם אנשים בעלי כושר ניהול אמיתי, ואם לא תהיה נכונות רצינית להתמודד עם ההוצאות מול ההכנסות, העזרה שתתקבל תהיה רק הנשמה מלאכותית    תחזית אסטרולוגית: 28.12.12-21.12.12
איציק וולף
שאמה הכהן: אפשר לגרוס את מכתבי הפיטורין    הזיכיון של ערוץ 10 יוארך עד 31 בדצמבר 2014    זיכיון רשת וקשת בערוץ 2 הוארך במקביל עד 31 באוקטובר 2017
עופר וולפסון
פתרון כולל לכל זכייניות הטלוויזיה? בנוסף לדיון בחוק להצלת ערוץ 10, ועדת הכלכלה דנה הערב גם בפריסת המחוייבויות של קשת ורשת, והן צפויות לזכות לדחייה ארוכת שנים בהחזרים    ההצבעה בקריאה שנייה ושלישית - הלילה
איציק וולף
מליאת הכנסת העבירה לוועדת הכלכלה את החוק שיאפשר לערוץ 10 להמשיך ולשדר בשנתיים הבאות    לכשיאושר החוק סופית תוסר חרב הסגירה מעל הערוץ    אושר בקריאה ראשונה גם החוק להארכת שידורי החדשות המקומיות בחצי שנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il