X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת היי-טק נייס השיקה פתרון מבוסס זיהוי קול ביומטרי המקנה לדבריה הגנה טובה יותר מפני הונאות בשיחות נכנסות במוקדי שירות לקוחות, התורם למניעת הפסדים
▪  ▪  ▪
שיעור ההונאה במרכזי שירות לקוחות נמצא במגמת עלייה [צילום: AP]

חברת נייס הודיעה (יום ד', 9.1.13) על השקת פתרון למניעת הונאות למרכזי שירות לקוחות המאתר דפוסי הונאה וסורק את כל השיחות אל מול מאגרים של מתחזים ידועים. הפתרון מאחד את הניסיון של נייס במניעת הונאה עם הניסיון שלה בתחום מרכזי השירות. הפתרון יכול להפרס במרכז השרות בפני עצמו או כחלק מחבילת הפתרונות של החברה למניעת הונאה בארגונים.
ארגונים יכולים להקטין את ההפסדים הנגרמים מהונאות ללא הערמת קשיים על השירות או התפשרות על חוויית הלקוח באמצעות גישה רב-שכבתית הכוללת טכנולוגיה לא פולשנית לזיהוי קול ביומטרי, ניתוח דיבור ונתונים נוספים ויכולות זמן אמת.
לפי חברת המחקר Aite Group, שיעור ההונאה במרכזי שירות לקוחות נמצא במגמת עלייה, ובעוד שעסקים רבים הכירו בצורך להגן על המידע של הלקוח ולאבטח עסקות מקוונות, הערוץ הטלפוני הפך למטרה להונאה. חברת המחקר Data Monitor מעריכה כי 20% מקורבנות מקרי ההונאה יעזבו את החברה בה קרה המקרה.
המתחזים משתמשים לעיתים קרובות בהנדסה חברתית באמצעות מינוף מידע הזמין ברשתות החברתיות המאפשר להם להערים על נציגי השירות אשר עדיין מזהים את המתקשר באמצעים מסורתיים.
הנחיות בזמן אמת
הפתרון של נייס למניעת הונאה במרכזי שירות מאפשר לחברות לזהות במדויק מתקשרים שכוונתם לבצע הונאה על-פי דפוס הקול הייחודי להם תוך שימוש בטכנולוגיית זיהוי קול ביומטרי להשוואה של כל שיחה ושיחה עם רשימת חשודים הידועים כמתחזים. הפתרון עושה גם שימוש בפתרון ניתוח המידע של נייס לאיתור תבניות הונאה ונסיונות הנדסה חברתית המבוססים על ניתוח דיבור, זיהוי רגשות, תבניות דיבור ואינטראקציות. לדוגמא, הרמת קול על נציג השרות או ניסיון לשנות כתובת או מספר טלפון יכולים להוות מרכיבים של תבנית התנהגות מוכוונת הונאה, כמו גם מילות מפתח מסויימות הנראות חשודות. נתונים מרשת הטלפון והקשרי מידע כגון שימושים במענה האוטומטי, מיקום המטלפן וזיהוי מספר אוטומטי נבדקים אף הם לאיתור הונאה פוטנציאלית.
הפתרון של נייס מנחה את נציגי השירות בזמן אמת כיצד לטפל בשיחות בסיכון גבוה ומספק להם פתרון מקיף לניהול סיכוני הונאה המתעדף שיחות בסיכון גבוה לחקירה עוד טרם אישור העסקה. הפתרון ממנף את הפתרון המוכח של נייס אקטימייז לניהול אירועי סיכון, המהווה כלי לחקירה וניהול תהליכי העבודה בעת אירוע, המאפשר פתיחת כרטיס חקירה בהמשך לאיתור ניסיון הונאה, כולל השמעה חוזרת של שיחות חשודות.
ההתמקדות בשיחות בסיכון גבוה מאפשרת לחברות להפנות משאבים בצורה יעילה יותר ובכך להקטין את עלויות התפעול ולקצץ את ההפסדים הנובעים מהונאה. יתרה מכך, החברות יכולות לתת שירות טוב יותר ללקוחות הלגיטימיים על-ידי תפעול שוטף ורציף של השיחות הבטוחות מבלי להתפשר על בדיקה יסודית מוקדמת או על הקשר הישיר עם הלקוח.
יוחאי רוזנזבלט, נשיא קבוצת מוצרי האנטרפרייז בנייס, מסר כי "מרכז השירות הוא מטרה מרכזית למתחזים ועל החברות להיות מוכנות על-מנת להבטיח כי תחום זה של עסקיהם מוגן היטב כמו עסקות מקוונות. באמצעות מינוף הידע הרב שנייס צברה בתחום מרכזי שירות ובתחום מניעת ההונאות שלנו יצרנו פתרון מקצה לקצה המציע מניעת הונאה פרואקטיבית, הנחיות בזמן אמת וניהול אירוע ההונאה. אנו מאמינים כי טכנולוגיית מניעת ההונאה המתקדמת שלנו תסייע לעסקים לחזק את המוניטין שלהם, להגן על בסיס לקוחותיהם ולהקטין משמעותית את ההפסד מהונאות".

תאריך:  09/01/2013   |   עודכן:  09/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שירות הלקוחות יזהה את קולך "ביומטרית"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
יו"ר ועדת החקירה למשק המים, פרופ' דן ביין, אומר כי יש מקום לשקול הוספת מדרגות חיוב במחיר המים כדי להוזילו בדרגות הצריכה הבסיסית ולהעלות במקביל את המחיר בדרגות הצריכה הגבוהות
מירב ארד
סיבות הפרישה לא נמסרו ולא נמסר מדוע לא תישאר בתפקיד עד למציאת מחליף
עידן יוסף
ראיון עם נפתלי בנט בלי נפתלי בנט? יש כזו חיה, כאשר המרואיין מסרב להתראיין אצלך
עידן יוסף
כך הורה יו"ר ועדת הבחירות המרכזית לנוכח בקשה שהגיש ח"כ אורי מקלב
מירב ארד
238 אלף כניסות מבקרים נרשמו בדצמבר 2012, 9% פחות מדצמבר 2011    2012 נחשבת עדיין לשנת שיא עם 3.5 מיליון כניסות של מבקרים ותיירים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il