X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר התקשורת על האכזבה מבזק והוט: "עד היום אנחנו גולשים על חוטי הנחושת שהטמין שמעון פרס כשר הדואר מתחת לאדמה" כשר רווחה הוא מבקר חלק מהעמותות: "חלק מהן ניצלו את המצב"
▪  ▪  ▪
כחלון. "ההחלטות מתקבלות בירושלים" [צילום: אדי ישראל]

"בגלל שיש סחיטות קואליציוניות יש רפורמות תקועות" - כך אמר (יום ו', 18.1.13) שר התקשורת והרווחה, משה כחלון, שהתייחס בוועידת "מעורבים" של עיתון מעריב לבחירות שיתקיימו ביום שלישי: "החלום שלי לראות שני גושים, ימין ושמאל, זה דבר בריא לדמוקרטיה. היום לא רואים את זה. יש מפלגות לא מספיק גדולות והשאר רסיסי מפלגות".
בתגובה לשאלה על עתידו הפוליטי אמר: "אני הולך כרגע לבד, לא צריך שיגרשו אותי. אני לא יודע מתי, אבל ללא ספק אני אחזור. עמותות ותקשורת זה דבר חשוב, אבל איפה שמתקבלות ההחלטות זה בירושלים, בממשלה ובכנסת ואני אחזור. כל מי שרוצה להשפיע באמת, שייכנס לפוליטיקה".
כחלון התייחס בפאנל גם למחירים המאמירים בחברה: "אנחנו צריכים לשנות. קחו לדוגמא את חברות התקשורת. יש רק שתי חברות תקשורת עם תשתיות, בזק והוט. אין שלישי. הטענה שלי לחברות האלה, אתם מרוויחים מיליארדים, איך אתם מחזירים לצרכן? לא ביקשתי שתפחיתו רווחים, אלא תשפרו את השירות והתשתיות.
"אני סובל עם 2.5 מגה, אבל אף אחד לא משקיע בי. אבל הוא לא יכול. אין תחרות. אמרתי להם שיחזירו באמצעות חדשנות, אבל הם לא עשו את זה. עד היום אנחנו גולשים על חוטי הנחושת שהטמין שמעון פרס כשר הדואר מתחת לאדמה.
"החברות צריכות להשלים את הממשלה, לא להיפך. קחו את העמותות שכחלק מהחיים שלנו ראינו אותם מחלקים אוכל לעניים. ראינו את הצילום הזה, שמזמינים אותם לאותה שעה כדי להראות את עם ישראל רעב ומתנפל על האוכל.
"זה מה שאני מצפה מהעמותה? ממש לא. לקחנו את זה עלינו. חילקנו שי הביתה לא מהרב ההוא ולא מאף אחד. הרב נתניהו נתן להם. תמונה אחת של נזקקים לא היתה בראש השנה הזה. עמותה שמצלמת, לא תקבל גרוש. יש לנו כבוד לעמותות, אבל חלק מהן ניצלו את המצב. יש לי 30 מיליון שקל, לא צריך שיחתכו לי 10 מהן בדרך למי שצריך.
"באופן עקרוני אפשר בלי עמותות. יש לי מילים טובות על העמותות והחברות. מדינה זה גוף שמתנהל בכבדות, זה גוף מסורבל וטוב שיש בירוקרטיה. אם אין בירוקרטיה, אין דמוקרטיה. אלה מנגונים שמכוונים אותנו. הם צריכים להשלים את המדינה אבל לא לבוא במקום".
יו"ר חברת החשמל: "פועלים שמי שקשה לו - ישלם פחות"
האלוף במילואים יפתח רון טל, יו"ר דריקטוריון חברת החשמל אמר: "אנחנו חברה ששונאים אותה בגלל כל מיני דברים. יש לנו יחסי ציבור לא טובים. כמו החשמל חינם, שזה עניין תדמיתי. יש מקומות בחברה הישראלית שצריכים לקבל חשמל חינם. אנחנו בדיאלוג ברשות החשמל כדי שתאפשר דיפרנצאיטציה, שמי שקשה לו ישלם פחות על חשמל.
"אני משלב פה גם ביטחון וגם כלכלה וחברה, מדינת ישראל נאבקת על הקיום שלה. לא רק בעניין הבטחוני. אין דרך לקיים מאבק אלא באמצעות חברה מתגייסת. זה הרעיון שלנו כצבא העם. ככה צריך להתנהל כל ארגון במדינת ישראל, על מנת להמשיך ולקיים אותנו.
בסערה האחרונה ובקיץ האחרון, היינו עם פחות מאחוז תקלות. מאות קוים שנקרעו בגלל הסופה תוקנו. אנחנו חברה שלא מוערכת מספיק. אנחנו החברה שמעדיפה את תוצרת הארץ מאשר אחרים. זה לא מספר טייקונים בודד, זה כור ההיתוך של החברה הישראלית, זאת לא אוכלוסיה אליטיסטית.
"אנחנו מגיעים לעזור בבתי ספר, יש לנו מלגות לסטודנטים מהפריפריה, אנחנו מעסיקים הכי הרבה צד"לניקים, מעסיקים את כמות המוגבלים הגדולה ביותר. אני מודיע כאן שאני מתחייב לקדם את זה החשמל הדיפרנציאלי.
"מסתבר שגם כאן יש משאבים ואנחנו צמאים בראשיתה של מהפכה, אבל מהפכת הגז, לראשונה בהסטוריה אנחנו יכולים להיות יצירתיים לגמרי, יהיה לנו חשמל הרבה יותר נקי בעשרות אחוזים, זאת מהפכה סביבתית וזה גם ישפר לנו את הנסיון להוריד את מאבקי החשמל.
מאפריל הקרוב יתחילו להשתמש בגז הטבעי ואני משוכנע שבעתיד הלא רחוק נראה חשבונות זולים יותר. סוף סוף נוכל לייצר את זה. מחירי החשמל בשנים האקרובות יירדו, אני לא יודע עדיין מתי".
כאן התערב השר כחלון ואמר כי "עד שלא תהיה כאן מהפכה ורק שיהיו כאן עוד חברות חשמל, מחיר החשמל יירד. עד אז, המחיר רק יעלה".
מנכ"ל מפעל הפיס, אלי דדון, אמר: "המגזר השלישי חייב להיות מעורב ברמה החברתית. זה מה שחשוב. מפעל ה פיס קם כחברה פרטית, לפני שנה הוא שינה את עצמו לחברה לתועלת הציבור. כל תהליך שמייצר גלגל אצל התלמידים בתקופה ובאווירה של אלימות נוער, פעילויות כאלה, שיוצרים כניסה של כל העם למעורבות בעמותות ובפעיליות, זה תוסף נוסף . אנחנו הורדנו בתקציב הפרסום, כי זה נדרש".
"אם הייתי חילוני, לא הייתי נותן לבתי להתחתן ברבנות"
הרב דוד סתיו התייחס לבירוקרטיה הדתית: "מדינה צריכה להיות מדינה של חסד, אבל אנחנו לא רוצים שהיא תהיה כזאת ושאנשים יזדקקו לחסד. אבל כולנו זקוקים לחסד ורגישות, מי שיכול להעניק, שיעניק. המדינה צריכה לעשות את שלה, להתוות את הכיוונים.
"מה שעושים כיום לזוג צעיר הוא חוויה שלילית. איך שאישה מגיעה על מנת להתחיל בתהליך החתונה שואלים אותה על המחזור הביולוגי שלה והאם הוא נוחת בדיוק על התאריך חתונה. השיעור הראשון שהיא לומדת במערכת הדתית היום, איך לעבוד על המערכת.
"אמר לי אחד הרבנים החרדים: 'אם אני הייתי חילוני, לא הייתי נותן לבת שלי להתחתן ברבנות', אם זה מה שאומרים רבנים, מה יאמרו אזובי הקיר. אני מאמין ב-אפס אחוזי ויתור בהלכה, 100 אחוז בבירוקרטיה. אני רוצה להיות כחלון של הרבנות".

תאריך:  18/01/2013   |   עודכן:  18/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כחלון: ללא ספק אחזור לפוליטיקה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
הערכה: הוא לא יחזור, אין סיכוי
אבי וייס  |  19/01/13 00:59
2
כחלון! מלכות שמים ומשיח!!!
גימי-יהודי מיהודה  |  19/01/13 19:06
3
שר רווחה כושל כמו קודמיו
דודי30  |  20/01/13 11:10
4
חשמל גנוב ברחבי המדינה בשווי
יוסף עטיה  |  25/01/13 18:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בין 7 ל-10 תוקפים החמושים בחומרי נפץ עדיין שוהים בחדר המכונות של אתר הגז "אין אמנאס"    כ-100 מתוך 132 הזרים שנחטפו שוחררו    כ-חטופים זרים עדיין נעדרים
עופר וולפסון
בעל השליטה החדש בעיתון מעריב מדבר על שינויים רדיקליים שבכוונתו לבצע בעיתון שרכש: "יהפוך לעיתון איכות מול רמת עיתוני החינם"    אומר כי ענף עיתונות הדפוס כבר אינו מתדרדר ועבר להתייצבות: "עיתונים יצטרכו לעבור הרזייה של הדגשת התוכן הייחודי שלהם"
עופר וולפסון
מספר 5 ברשימת הבית היהודי: "כשהממשלה לא מסכימה עם דעת היועמ"ש חייבת שתהיה לה אפשרות לקבל יעוץ משפטי חיצוני"    "המדינה למעשה מנוהלת ע"י היועץ המשפטי ובג"ץ"
שירלי בר דיין
מכבי מחפשת זר אחר. אלעד גבאי מתקרב. קרלוס לא בהרכב
רועי גלדסטון
המשחק נדחה ברבע שעה, בלאט היה רוצה שלא יתקיים בכלל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il