X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הציבור מוזהר שלא לרכוש ביצים המוחתמות על ידי חברת "יוסי ביצים", לאחר שנמצא כי למרות שנשלל רישיונם לשיווק, הם עדיין עוסקים בכך בעלי החברה, המשווקת כ-8% מהביצים בשוק, עומד למשפט מאוגוסט בחשד לעבירות הברחה משטחי הרשות הפלשתינית
▪  ▪  ▪
הביצים המוברחות שנתפסו [צילום: אור אזולאי]

לאחר שמשרד החקלאות שלל את רישיון שיווק הביצים בישראל של חברת "יוסי ביצים", מודיע (יום ה', 24.1.13) המשרד, כי התברר, בעקבות ביקורת שערכו פקחי יחידת הפיצו"ח (פיקוח צומח וחי) שהחברה עדיין עוסקת בשיווק ביצים. לאור זאת משרד החקלאות מזהיר את הציבור שלא לרכוש ביצים מוחתמות על ידי החברה, הארוזות באריזת החברה.
חברת "יוסי ביצים" הייתה קבלן מורשה למיון והחתמת ביצי מאכל בהתאם לתקנות מועצת הלול, המשווקת כ-10 מיליון ביצים בחודש (כ-8% מהביצים בשוק). במהלך חודש אוגוסט האחרון נעצר יוסי עמר, בעלי החברה ומנהלה, בחשד לביצוע עבירות שונות, ובין השאר בחשד להברחת ביצים משטחי הרשות הפלשתינית לשטחי מדינת ישראל שלא כדין. בגין חשדות אלה ואחרים, הוגש נגדו כתב אישום לבית המשפט המחוזי שמייחס לו, בין השאר, עבירות של עשיית מעשה העלול להפיץ מחלה במזיד; הובלת ביצי מאכל שאינן מוחתמות וללא תעודות משלוח בניגוד לכללי מועצת הלול וייבוא מוצרים מבעלי חיים, בניגוד לתקנות מחלות בעלי חיים.
לאור כל זאת, החליט כאמור מנכ"ל משרד החקלאות, יוסי ישי, כי אין מקום לאפשר לחברה לשמש כקבלן מורשה לשיווק ביצי מאכל, ועל כן ביטל את הסמכתה לשיווק ביצים בישראל.
בתוך כך ובעקבות מידע מודיעיני על הברחת ביצים מהשטחים לישראל, תפסו הלילה פקחי יחידת הפיצו"ח של המשרד, בשיתוף עם מחוז יהודה ושומרון של המשטרה, הברחת כ-6,000 ביצים מהשטחים לישראל, תוך הפעלת רשת של סייענים ואמצעים לזיוף חותמות הביצים. אמצעים אלה שימשו להטעיית הציבור במכירת ביצים למאכל.
במהלך הפעילות נחשפה רשת של מבריחים אשר כולם עם עבר פלילי, אחד החשודים הנו עבריין בתנאי שיקום. בחקירת החשודים נמצאה גם חבילת תוויות אזרח תושב גבעת זאב, תוויות אשר מקנה לתושבי גבעת זאב לעבור במעברים. כנגד החשודים נפתחה חקירה, הביצים הועברו להשמדה בצו רופא וטרינר והרכב הוחרם.
משרד החקלאות אוסר על שיווק ביצים שמקורן מחוץ לגבולות ישראל, בשל העובדה שמדובר במוצר רגיש מבחינה בריאותית, כאשר לא מקפידים על שמירתו בטמפרטורה מתאימה.
המשרד מבקש מן הציבור להקפיד לרכוש ביצים בנקודות ממכר מוכרות ומסודרות בלבד ובטמפרטורה שלא תעלה על 20 מעלות. כמו כן, יש לוודא את קיומם של תאריך תפוגה ושם מכון המיון על הביצים.

תאריך:  24/01/2013   |   עודכן:  24/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משרד החקלאות מזהיר מרכישת ביצים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
20 מעלות מקסימום , נו באמת ,
י.ב.  |  24/01/13 21:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
חבר הכנסת מטעם קדימה השתמש בעוזרתו הפרלמנטרית, האמורה לסייע לו רק לצורך תפקידו הציבורי, כדי להציג את ביתו שהועמד למכירה לרוכשים פוטנציאליים
אלעזר לוין
מנהל בחברת הייטק ישראלית הפעילה בסין: מספר העובדים הסינים העובדים מחוץ לארצם יזנק מ-3 ל-20 מיליון, וזה ישפיע גם על מספר העובדים הזרים בישראל    דרישות חמורות לאשרת עבודה בסין
רועי אורן
למרות המצב הלא ברור במזרח-התיכון, הודיע פיקוד העורף כי במהלך חודש פברואר לא יישארו עוד ערכות מגן בישראל, וכתוצאה מכך ל-40% מתושבי מדינת ישראל לא יהיו מסיכות אב"כ
עופר וולפסון
בעקבות מעצרם של בעליה של חברת אבזור וציוד המכוניות הגדולה מחולון, בחשד להונאת הביטוח הלאומי, הגיש עובד החברה בקשה לפירוקה    טוען: "החברה חייבת לי 350 אלף שקל ויש חשש לחובות"
עופר וולפסון
חברת נתג"ז השלימה את הקמתו של פרויקט המצוף הימי, אחד הפרויקטים המורכבים והחשובים שבוצעו במשק האנרגיה הישראלי. האנייה המגזזת שחכרה חברת החשמל, התחברה אל מערכת המצוף    בשבועות הראשונים להפעלתו, צפוי המצוף לחסוך למשק כ-500 מיליוני שקלים ובשנים הקרובות צפוי המצוף לחסוך מעל למיליארד שקלים, כתוצאה ממעבר לדלקים זולים יותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il