X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המערכת נפרסה במרחב חיפה בצה"ל מציינים כי מדובר בהליך שגרתי אולם הדרג הצבאי והמדיני חוששים להידרדרות ביטחונית בקרב ארגוני טרור בסוריה ובלבנון על-רקע ערעור היציבות השלטונית
▪  ▪  ▪
מערכת כיפת ברזל אי שם בישראל

בימים האחרונים פרס צה"ל שתי סוללות של מערכת כיפת ברזל במרחב חיפה, השנייה שבהן הוצבה ביממה האחרונה. פריסת מערכת ההגנה האווירית בצפון הארץ מתרחשת כשברקע חשש במערכת הביטחון מפני הברחת נשק מצבא סוריה לידי חיזבאללה וגורמי ג'יהאד עולמי העלולים לתקוף את צפונה של ישראל.
בסוף השבוע דיווח עיתון הארץ שראש הממשלה כינס ביום רביעי דיון ביטחוני מיוחד וחריג, בהשתתפות הרמטכ"ל, ראש המוסד, ראש אמ"ן, מפקד חיל האוויר ובחירי הקבינט, בעניין מלחמת האזרחים הנמשכת בסוריה, שעסק בין היתר במאגרי הנשק הכימי במדינה. היום דווח על לוחמה סמוך למתקנים בהם מוחזק נשק זה.
דובר צה"ל לא מייחסים את הצבת המערכת לאיום זה או אחר ובהתייחסות מטעמו נמסר: "מערכת כיפת ברזל נמצאת בהליכי קליטה מבצעית, במסגרתם היא מוצבת מדי פעם באזורים שונים ברחבי הארץ".
נתניהו שלאחרונה סייר ברמת הגולן אמר: "אנחנו רואים מה קורה בתוך סוריה, גם מבחינת השתלטות המורדים וגם מבחינת תנודות כלשהן בנשק הכימי. זה עניין ישראלי. אנחנו מקיימים קשר הדוק עם ארצות הברית בנושא הזה, שהוא אינטרס אסטרטגי לשתי המדינות".
אירן הבהירה הבוקר כי אם תבוצע תקיפה כנגד סוריה, דינה כהתקפה כנגד אירן עצמה. בפתח ישיבת הממשלה הבוקר, דיבר בנימין נתניהו והוסיף: "...צריך גם להסתכל סביבנו, גם על מה שקורה באירן וגרורותיה, גם על מה שקורה בזירות אחרות, ועל נשק קטלני שנמצא בסוריה שמתבקעת והולכת. המזרח-התיכון אינו מחכה לתוצאות הבחירות והוא לא מפסיק את פעילותו בזמן הרכבת הממשלה. יש פה הרבה איומים, צבר של איומים מן הקשים ביותר שציינתי וגם אחרים, והמציאות ממשיכה להתפתח במזרח, בצפון ובדרום. כל השטח רוגש ואנחנו חייבים להיות ערוכים, חזקים ונחושים מול כל התפתחות אפשרית".
אירועים נוספים שאולי מהווים זרז להצבת סוללה נוספת הם המהלך בו נקטה טורקיה, שחוששת מהמצב בסוריה, והציבה אמש סוללות טילי פטריוט בגבולה עם המדינה השכנה, וכן דבריו של מזכ"ל חיזבאללה, השייח חסן נסראללה, בדבר הגברת המאבק בישראל, הגברת שיתוף הפעולה עם הפלשתינים שיחזקו את ההתקוממות נגד ישראל, הגברת האחיזה של חיזבאללה בלבנון ופירוק המוקשים שמציבות מדינות ערב הפוגעים בהתנגדות לישראל.

תאריך:  27/01/2013   |   עודכן:  27/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שתי סוללות כיפת ברזל הוצבו בצפון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
איציק וולף
בעקבות פרסום ראיון שהעניק נשיא מצרים לפני שלוש שנים, עת היה מבכירי האחים המוסלמים, אשר בו טען כי היהודים הם צאצאי קופים וחזירים, הביעו פקידים אמריקנים את דאגתם בפני הממשל המצרי
איציק וולף
מי אתה, נשיא מצרים?    לפי ראיון טלוויזיוני שהעניק בשנת 2010 מדובר בגזען שונא יהודים ותומך טרור    קרא להתנגדות צבאית לישראל באמצעות ארגוני טרור ואמר שבאדמת פלשתין אין מקום למדינת ישראל    "הציונים - מוצצי דם ומחרחרי מלחמה"
אריאל י. לוין
גם גולות הן כלי נשק    חשיפת המסתערבים בכפר טמון עלולה להביא לתוצאות קשות בהרבה בעתיד    אבו-מאזן ירוויח מהסלמה בשטחים    צפון מאלי הפך למדינת טרור של אל-קאעידה    הגדר בגבול מצרים לא תפתור את בעיית הברחות הנשק
נרי אבנרי
המצלמה והמיקרופון הוכיחו את עצמם כנשק רב-עוצמה. לעיתים, עוצמתם עולה על עוצמת התותח המיושן. חנין זועבי מבינה זאת, ושנאתה הניעה אותה להתנדב ולשרת ביחידת העילית של ההסברה הפלשתינית. חבל שהשופטים לא קלטו    הלכתי לארכיון...
איציק וולף
ד"ר עיסאם אל-עריאן, מיועציו הבכירים של נשיא מצרים מוחמד מורסי וסגן יו"ר מפלגת החירות והצדק טוען כי בתוך עשור לא יישאר דבר ממדינת ישראל    "מי שירצה להישאר במדינה יוכל לעשות זאת כאזרח פלשתיני"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il