X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש המועצה המקומית בית אריה-עופרים השעה ספרן המועסק על-ידי המועצה והודיע לו כי יפוטר בכפוף לשימוע בעקבות ביקורת שמתח בפייסבוק על ראש המועצה ועל היחס שלו לספריה דובר מטעם נעים: יחסי ראש המועצה עם עובדיו אינם מעניינה של התקשורת משרד הפנים: העניין בבדיקה
▪  ▪  ▪
נעים. משתיק את הביקורת נגדו [צילום: פלאש 90]
איציק וולף
ראש המועצה התחזה למג"ד ולדיפלומט

המועצה בבית אריה מגלה: חברי מועצה בנו בחריגות
איציק וולף
ראש המועצה המקומית בית אריה-עופרים ורבים מחברי המועצה בנו בבתיהם תוך חריגות בנייה אשר לא קיבלו אישורים כדין * כך עולה מדיווח שמסרה המועצה בתגובה לעתירה שעניינה קבלת מסמכים אודות אישורי הבנייה שניתנו או שלא ניתנו לחברי המועצה
לרשימה המלאה

ראש המועצה המקומית בית אריה-עופרים, אבי נעים, הודיע לספרן המועסק על-ידי המועצה כי יפוטר בכפוף לשימוע משום שמתח עליו ביקורת בפייסבוק. זאת, בטענה כי הספרן אינו נאמן למועצה.
לאחר פרסום הדברים ב-News1 זומן הספרן זאב הרמן לשיחה עם ראש המועצה ועם מזכיר המועצה, התבקש להתנצל על דבריו ולאחר שעשה זאת נאמר לו כי הוא יכול לשוב לעבודתו. בתשובה לשאלת News1 השיב הספרן כי נאסר עליו לומר מה היה תוכן השיחה בינו לבין ראש המועצה ומזכיר המועצה בשיחת ההבהרה.
הרמן עובד בספריה של בית אריה כבר שבע שנים. בשנה האחרונה הייתה הספריה סגורה במשך שבעה חודשים והרמן מתח ביקורת על נעים על עובדה זו ועל העובדה שראש המועצה לא הגיע לטקס הפתיחה המחודשת של הספריה. בהודעה ציין הרמן כי מדובר בשבעה חודשים של ביזיון וחוסר כבוד. עוד החמיא שם לרעייתו של נעים שהגיעה אל הטקס וכתב שמבחינתו היא לא קשורה לראש המועצה.
בתגובה זימן נעים את הרמן והודיע לו כי יפוטר בכפוף לשימוע מכיוון שהוא אינו נאמן למועצה ואינו מעריך את הפעולות שהיא עושה. הפיטורים תלויים, כאמור, בשימוע שייערך בקרוב להרמן על-ידי מנהלת מחלקת החינוך במועצה, שהיא המנהלת הישירה שלו. לא נמסר להרמן מכתב פיטורין ונאמר לו כי גזבר המועצה המכהן גם כמזכיר שלה, גיל ליטוב, יעביר אליו השבוע את המכתב. בינתיים יושב הרמן בבית משום שהושעה מעבודתו עד לבירור העניין בשימוע.
מאז שקיבל את ההודעה, לפני קצת יותר משבוע, לא עבד הרמן בספריה המקומית של בית אריה-עופרים, ספריה שהופעלה לפניו על-ידי אמו. את ההודעה שפגעה ברגשותיו של ראש המועצה הסיר על-פי בקשתו של נעים.

חבר המועצה: נעים לא הולך לפי הכללים

חבר המועצה המקומית בית אריה-עופרים, אבי קרקו, יצר קשר עם News1 וביקש, לדבריו, לשוחח ולספר פרטים נוספים. קרקו ציין כי לאחר שפנה אל הרמן וקיבל את רשותו ניסה לברר עם ראש המועצה ועם המזכיר, גיל ליטוב, מדוע איימו עליו בפיטורין.
לדבריו, ליטוב הציג בפניו את התוכן של הסטטוס שכתב הרמן ובעקבות כך הבין שהרמן עבר את הגבול. בכך אישר ל-News1 כי העילה לשימוע, להשעיה ולאפשרות שהרמן יפוטר מעבודתו הוא הסטטוס שכתב. עם זאת, ציין, הוא סבור שנעים לא היה צריך לטפל בו כפי שטיפל.
"אבי לא מסכים איתי, הוא חושב שמה שעשה מוצדק ובינתיים הוא מנהל את המועצה. אמרתי לו שהוא נסחף בתגובה ואמרתי לו לחשוב טוב מה עושים עם הבחור. אני מקווה שהצלחתי להחדיר לו משהו. אמרתי לאבי מה אני חושב ואני מקווה שזה יחלחל לו. הוא איש עם יצרים קשים וכדי להוריד אותו מזה הוא צריך זמן להירגע. אני מאוד מקווה שבמקרה הזה אני אצליח", אמר.
עוד הוסיף כי הוא סבור שנעים עצמו לא היה צריך לזמן את הרמן לשימוע משום שהוא נוגע בדבר אלא היה צריך לתת למזכיר המועצה הממונה על העובדים לטפל בנושא.
"אני חושב שאבי לא הולך לפי הכללים. אני לא רואה את הדברים כמו אבי, אבל חושב שזאב צריך להתנצל", ציין. עוד הוסיף כי הוא מבין את הרצון של נעים להימנע מהעסקת מתנגדים לדרכו. "יש מספר תפקידים מצומצם במועצה ואתה שם אנשים שמאמינים בדרך שלך", הסביר.

תגובות

מן המועצה המקומית בית אריה עופרים נמסר בתגובה כי הספרן זאב הרמן מעולם לא פוטר מתפקידו. בתשובה לשאלה האם ראש המועצה, אבי נעים, מכחיש שהוא הודיע להרמן על פיטוריו או שמא הוא חוזר בו מדבריו אמר דובר המועצה, איש יחסי הציבור אריאל פלר ממשרד פאר לוין, כי "עם כל הכבוד ל-News1, יחסי העבודה של ראש המועצה עם עובדיו אינם מעניינה של התקשורת". עוד ציין כי יחסי העבודה בין ראש המועצה לבין עובדיו לא ינוהלו בכלי התקשורת.
ממשרד הפנים נמסר כי הנושא נמצא בבדיקה.

תאריך:  04/02/2013   |   עודכן:  04/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי נעים
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראש המועצה איים בפיטורין בגלל 'סטטוס'
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
את מי זה מעניין?
יואל ליטמונסקי  |  4/02/13 12:13
 
- אתה הוא זה שצריך לכבד את עצמך
שאול א.  |  4/02/13 13:05
2
איך לא הודח ע"י משרד הפנים?
הממ  |  4/02/13 13:13
3
אבי נעים בכותרות שוב ושוב
לא נאה  |  5/02/13 00:03
4
תגובה לכתבה
קרקו אברהם  |  5/02/13 15:07
5
שיטות מוזרות של הכתב
יואל ליטמונסקי  |  7/02/13 11:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
לתפקיד יו"ר הלשכה מונה יריב פישר, מנכ"ל flyeast מקבוצת 'אופקים'    הלשכה תשיק אתר אינטרנט בעברית ותקדם פעילות ברשתות חברתיות    הצפי - בתוך 3 שנים יצאו 20 אלף ישראלים מדי שנה לפיליפינים
איציק וולף
ארבעה בכירים בהפועל פתח תקוה עוכבו הבוקר על-ידי שוטרי מפלג ההונאה של מחוז המרכז    חשודים בנטילת מיליוני שקלים מכספה של קבוצת הכדורגל    המשטרה עורכת חיפוש בבתיהם ובמשרדיהם    צפויים מעצרים נוספים
מירב ארד
אבי אלבאום יהיה אחראי במסגרת תפקידו על ניהול ובקרת התקציב של המכללה, ניהול חוזים מול ספקים ולקוחות, ניהול התזרים, אחריות על מערך הגבייה וניהול החשבונות של המכללה
עופר וולפסון
היקף גיוס חד נרשם בענף תעודות הסל בחודש הראשון ל-2013, עם גיוסים של למעלה מ-4.8 מיליארד שקל    הענף כולו גייס 10.7 מיליארד שקל אשתקד
איציק וולף
חבר הכנסת הנכנסת משה פייגלין מערער על התפיסה שלפיה צה"ל הוא כור היתוך וטוען כי ההפך הוא הנכון    מציע תוכנית להפיכת צה"ל לצבא מתנדבים    במקרה הצורך יתקיים גיוס בכפייה    השירות האזרחי והלאומי ימשיך במתכונתו    ייקבע דירוג של נקודות זכות לפי מידת ההתגייסות שיתורגם להעדפה לאחר השירות הצבאי באקדמיה, בשיכון ובתעסוקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il