X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בתקופה של כחצי שנה, נרשמו בקיבוץ 600 הפרעות חשמל של מספר שניות, הפוגעות באיכות החיים של התושבים ולנזקים לתעשיה ולחקלאות חברת החשמל: "הפגיעה דומה למאפייני ההפרעות בקווים במחוז הדרום ולקווי מתח דומים בכלל"
▪  ▪  ▪
פריפריה אנרגתית [צילום: פלאש 90]

מאז חודש יולי האחרון, בתקופה של כחצי שנה, נרשמו בקיבוץ רביבים ברמת הנגב 600 הפרעות חשמל של מספר שניות, כש-90 מתוכן נמשכו להפסקות חשמל של מספר דקות. מדובר בממוצע של כשלוש הפרעות ביום שגורמות לפגיעה באיכות החיים של התושבים ולנזקים לתעשיה ולחקלאות.
מנכ"ל איגוד התעשיה הקיבוצית, אודי אורנשטיין, אומר (יום ד', 6.2.13) כי "אם בתל אביב היו מתרחשות רק חלק קטן מהפרעות החשמל הייתה פורצת מהומה, ובצדק, כי בישראל של שנת 2013 לא צריך להשלים עם מצב כזה".
אורנשטיין ציין כי בקיבוצים ברמת הנגב יש מפעלי תעשיה, בין השאר בתחום הזרקת הפלסטיק, שמבוססים על רציפות העבודה בכל שעות היממה. "כל הפרעת חשמל משביתה את המפעל לכמה שעות עד לחידוש פעולת המכונות וגובה מחיר יקר בעיכוב העבודה והוצאות שכר לעובדים המושבתים", אמר. "בחלק מהמקרים ארעו הפרעות החשמל בעת ביקורי אורחים ולקוחות מחו"ל וגרמו לפגיעה בתדמית של המדינה והתעשיה והצגתנו כעולם שלישי".
דוד בן לולו, המנהל העסקי של קיבוץ רביבים, פנה לחברת החשמל בבקשה להעלות את הטיפול בבעיה לסדר עדיפות גבוה. לדבריו, במקרים קודמים בעבר הצליחו אנשי חברת החשמל לתקן את המצב וכך צריך להיות גם כעת.
לדברי דוד בן לולו, גם הלולים והמדגרות נפגעים מהפרעות החשמל מאחר שיש בהם ציוד טכנולוגי מתקדם והפסקת חשמל עלולה לסכן את בעלי החיים, מעבר לנזקים הכלכליים. התושבים סובלים מפגיעה באיכות חייהם ושיבוש עבודת מחשבים ביתיים, טלוויזיות ומערכות תקשורת.
מנכ"ל איגוד התעשיה הקיבוצית אמר שקשה להשתחרר מהתחושה שבתחום החשמל, כמו בתחומים רבים אחרים, הפריפריה מטופלת בסדר עדיפות שונה מאשר מרכז הארץ ומצב זה חייב להשתנות. האיגוד, המפעלים והקיבוצים יעשו את ככל שביכולתם במאמץ משותף עם חברת החשמל לפתרון של הבעיה.
"כמות ההפרעות - תואמת לממוצע"
מחברת החשמל נמסר בתגובה כי "מבדיקה מקצועית ומקיפה שבוצעה בחברת החשמל עולה כי כמות ההפרעות בקווי החשמל באזור רמת-הנגב, ביחס לאורכם הכולל של הקווים - תואמת לממוצע ההפרעות בקווים במחוז הדרום ולקווי מתח בעלי מאפיינים דומים בכלל.
"עם זאת, מנהלי מחוז הדרום בחברת החשמל נמצאים בקשר עם נציגי הישובים, תעשיינים ובעלי העסקים באזור וקשובים לפניות וכאמור מקדמים ומבצעים פתרונות לשיפור הנושא.
"חברת החשמל מבצעת עבודות לתחזוקה ופיתוח בקווי החשמל באזור רמת חובב - במטרה לשפרם ולשדרגם. חלק מעבודות התחזוקה מבוצעות תחת מתח חי (מבלי להפסיק את אספקת החשמל) על-מנת לא לגרום להפסקות באספקת החשמל במהלך עבודות השיפורים.
"לאחרונה אף הושלמה הקמתו של קו מתח גבוה לאורך תוואי של 40 ק"מ - דבר שישפר את אמינות אספקת החשמל. למרות עלויות ההקמה הגבוהות מאוד של הקו ולמרות העומסים הנמוכים המוזרמים בקו - ביצעה חברת החשמל עבודה זאת".

תאריך:  06/02/2013   |   עודכן:  06/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קיבוץ רביבים: הפסקות חשמל בלי הפסקה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הם כמובן ידרשו מיליארדים
עבור נזקי אלפים  |  6/02/13 23:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בהתאחדות התעשיינים אומרים כי הנזק הכלכלי שייגרם למגזר העסקי אם יאושר חוק שבוע עבודה מקוצר מסתכם בכ-14 מיליארד שקל    "התרומה החיובית כתוצאה מהגידול בפעילות ענפי הפנאי לא תקזז ההפסדים העצומים"
איתמר לוין
וינשטיין מגבה כצפוי את פעילותה של היועצת המשפטית למשרד רה"מ בנושא נתן אשל ואגב כך חושף פרט יוצא דופן
איציק וולף
המורדים פוצצו בסוריה שלוש מכוניות תופת    שתיים התפוצצו סמוך למטה המודיעין בעיר תדמור    שלישית התפוצצה סמוך לבית ספר בדמשק
מערכת אתר ערוץ הספורט
מסי בכוננות: המאמן מול האקסית במשחק ידידות (24.7)
שירלי בר דיין
חניכיו של לוזון אכזבו מול סרביה, וגם הקהל לא הגיע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il