X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יום האהבה הוא הזדמנות טובה לשפר את מראה החיוך לא רק בשביל הרומנטיקה אלא גם לטובת הבריאות
▪  ▪  ▪
לטובת הבריאות [צילום: פלאש 90]

מחפשים רומנטיקה ביום האהבה? תתחילו בחיוך. מסתבר שכשבודקים דייט פוטנציאלי, הן גברים והן נשים מדרגים שיניים אטרקטיביות כמשהו שמדליק אותם. כך קובע סקר מפתיע שכלל 5,500 אמריקנים לא נשואים.
ביום הכי "נשיק" בשנה - יום ולנטיין - זיכרו כי בריאות אורלית היא הרבה יותר מחיוך לבן ובהיר. יותר ממחצית מהאנשים הבוגרים סובלים ממחלת חניכיים, שנמצאה קשורה לסיכון למחלות לב ולסוכרת מסוג 2, ו-93 אמריקנים בלבד סובלים מבאשת כרונית (ריח רע מהפה) שיכולה לעתים לאותת על בעיות בריאות אחרות.
וכדאי שתדעו - הטיפול בשיניים יכול לשפר לא רק את המראה ואת ריח הפה אלא אפילו להוסיף שנים לחייכם, לפחות על בסיס ממצאי מחקר שפורסם לאחרונה. חוקרים גילו כי אנשים מבוגרים שלא ציחצחו את שיניהם ולא השתמשו בחוט דנטלי על בסיס יומיומי, או שלא ביקרו אצל רופא השיניים בשנה הקודמת, היו בסבירות גבוהה ב-50% למות במהלך 17 השנים של תקופת המחקר לעומת אנשים עם הרגלים הפוכים.
מה עושים?
  • נקו את הלשון. יחד עם צחצוח השיניים ועם השימוש בחוט דנטלי פעמיים ביום, השתמשו גם במבריש לשון (ניתן להשיג ברוב רשתות הפארם) או צחצחו את הלשון. הלשון, ובמיוחד החלק האחורי שלה, יכולה להיות מקור רציני לריח רע מהפה, משום שבלשון יש מיליוני סיבים זעירים שיכולים ללכוד חלקיקי מזון וחיידקים ולגרום לריח פה רע.
  • לעסו מסטיק ללא סוכר. למרות שזה נשמע מפתיע, הרוק הוא ההגנה הטובה ביותר כנגד ריח רע מהפה. סיבה שכיחה לבאשת היא פה יבש, שיכול להיווצר כתוצאה משימוש בתרופות ומבעיות בריאות. אם אתם שואלים את עצמכם מדוע ריח הפה בבוקר כה רע, הסיבה לכך היא שזרימת הרוק חלשה יותר בלילה. לעיסת מסטיק יכולה לפתור בעיות אלו משום שהיא מעוררת ייצור רוק. יתרה מכך, המסטיק מכיל תחליפי סוכר כמו קסיליטול שיכולים לעזור להפחית את כמות החיידקים הגורמים לריקבון בשיניים.
  • העניקו לנשימה שלכם ריח טוב. שלא כחומרי טעם אחרים, כמו המנתה, שרק מטשטשת ריח רע, בקינמון יש מרכיבים הנלחמים בריח הרע. מחקר שהוצג בכינוס השנתי של האיגוד הבינלאומי למחקר דנטלי הראה כי מסטיק בטעם קינמון הפחית את כמות החיידקים הגורמים לריח רע בפה. במסגרת המחקר, אצל אנשים שלעסו את המסטיק הייתה ירידה של יותר מ-50% ברמות החיידקים.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  14/02/2013   |   עודכן:  14/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות יום האהבה
עדי וילדר
עדי וילדר
עדי וילדר
יפעת גדות
שוקולד ליום האהבה יכול להיות מתנה מתוקה וגם בריאה    לשוקולד מספר תכונות מועילות    איגוד הכימיה האמריקני מעלה סרטון בנושא
יפעת גדות
חוקרים גילו כי גברים שנשותיהם מרוויחות משכורת גבוהה משלהם נוטים יותר להשתמש בתרופות לטיפול בבעיות זיקפה בהשוואה לאלו המרוויחים משכורת גבוהה משל נשותיהן    ממצאים נוספים לקראת יום האהבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il