X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הדר שפיגל הגרמני מפרסם פרטים חדשים על החברה שהקימו זיגייר ושני חבריו במילאנו שבאיטליה לצורך סחר באלקטרוניקה עם אירן משרד ראש הממשלה הבהיר: זיגייר לא היה סוכן כפול
▪  ▪  ▪
זיגייר. אין מענה טלפוני בחברה [צילום: AP]

העיתון הגרמני דר שפיגל פרסם (יום ג', 19.2.13) פרטים חדשים על זהות שותפיו של בן זיגייר, איש המוסד שנכלא בזהות בדויה בישראל ואשר התאבד בתאו, להקמת חברת קש של המוסד באיטליה.
על-פי הפרסום מדובר בפול י' ובדיוויד ז', אשר הקימו יחד עם זיגייר את החברה שעסקה בסחר במוצרי אלקטרוניקה עם מדינות עוינות לישראל ובראשן אירן.
"זיגייר ושני יהודים אוסטרלים נוספים שגם עבדו עבור החברה היו על-פי הדיווחים סוכנים מוצלחים", נכתב בדר שפיגל. עוד צוטט מקור מודיעיני אוסטרלי שטען כי אופי העבודה של השלושה העניק להם גישה למתקנים צבאיים וסודיים.
פרט נוסף שנחשף בדיווח הגרמני הוא ששלושת החברים האוסטרלים שפעלו במסגרת המוסד היו חברים בעירם, מלבורן, בארגון בשם "קבוצת ביטחון בקהילה". מדובר בארגון של הקהילה היהודית באוסטרליה שנועד לשמש פלטפורמה להגנה מפני תקריות אנטישמיות. ככל הנראה איתר המוסד את השלושה באותו ארגון וגייס אותם לשורותיו.
כעת גם פורסם המקום המדויק שבו פעלה חברתם של זיגייר ושני חבריו, העיר מילאנו. כתב העת הגרמני תיאר את בניין המשרדים שבו נמצא משרדה של החברה אשר מתמחה במכירת טכנולוגיה לתקשורת לוויינים. "שיחות טלפון לחברה במילאנו הגיעו רק לתא קולי", נכתב בדיווח.
ובתוך כך פרסם משרד ראש הממשלה הודעת הבהרה מיוחדת אשר בה נאמר באופן מפורש כי בן זיגייר לא היה סוכן כפול. "לזיגייר לא היה קשר עם שירותי וארגוני ביטחון אוסטרליים", נאמר בהודעה. עוד נמסר כי "בין מדינת ישראל, על כלל ארגוניה, לבין ממשלת אוסטרליה וארגוני הביטחון האוסטרליים קיים שיתוף פעולה מצוין, תיאום מלא וקיימת שקיפות מלאה בטיפול בנושאים העומדים על הפרק".

תאריך:  19/02/2013   |   עודכן:  20/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שותפיו של זיגייר: פול י' ודיוויד ז'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת האסיר X
יובל יועז
בן זיגייר נמצא תלוי במקלחת תא המעצר כשעל צווארו כרוך סדין    השופטת בלטמן-קדראי בדוח על סיבת המוות של זיגייר: "משימות הפיקוח על המנוח לא קוימו"    משפחתו: "החקירה העלתה מחדלים העולים כדי גרם מוות ברשלנות"
צ'לו רוזנברג
ככל שהזמן חלף ופסטיבל מיסטר X נפתח, כך הלכה ונסדקה בי, שוב, אמונתי בדיווחים העיתונאים. מצער היה לגלות את עומק הבורות בכל הפרשה, ומאידך את היהירות והיוהרה של מי שדיווחו לנו. התחרות מי יהיה חתום על סקופ זה או אחר הפכה להיות לפרודיה מכוערת, ובמיוחד בלתי מקצועית
מאיר אינדור
מכתב גלוי לח"כ זהבה גלאון: ככל שהפרסום ממשיך, מתארגנים בעולם-כולל באוסטרליה - לצמצם לישראל את יכולת הפעולה. ואנו רק בראשית הדרך. את יכולה לזקוף זאת לזכותך-בעיניך. לחובתך - בעיני מי שלא חושב שנגמרו מלחמותיה של ישראל להגנת אזרחיה
איתמר לוין, איציק וולף
איל ינון מבהיר, כי תכנון מראש של חשיפת סודות עלול להביא להעמדת חבר הכנסת לדין    "מליאת הכנסת וועדותיה אינן כשלעצמן 'שטח חסין' מפני העמדה לדין"
דניאל גיגי
פרשת בן זיגייר משקפת שבר גדול בציונות וביהדות התפוצות. אם לא נדע להתמודד עם הפרשה, נסכן את המפעל הציוני. מדובר בטרגדיה גדולה למשפחה יהודית ציונית, ולכן חשוב שאזרחי ישראל יביעו אמפתיה למשפחתו שהיא סמל לציונות ויהדות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il