משרד הפרסום זרמון-גולדמן מצוי בגסיסה והוא מנסה לסחוט את משרד הפרסום אדלר-חומסקי. כך טוען האחרון בכתב ההגנה שהגיש בתביעת זרמון-גולדמן בנוגע לקמפיין של חברת דלתא, בכיכובה של נינט טייב.
זרמון הגיש תביעה בסך 7 מיליון שקל, בטענה שאדלר גנב ממנו את קמפיין דלתא כאשר עבר אליו תקציב הפרסום של חברה זו. בכתב ההגנה אומר אדלר, כי את הקמפיין כולו ואת הבחירה בנינט ביצעו אנשי דלתא ולא אנשי זרמון. לדברי אדלר, מקובל בעולם הפרסום שכאשר לקוח עובר למשרד אחר - הוא מביא עימו את הפרזנטורים ואת הקו הפרסומי. כך היה כאשר חברת החשמל עברה מאדלר לזרמון, אשר המשיך את הפרסום בסדרת "תקע ושקע".
עוד אומר אדלר, כי על-פי חוק זכויות יוצרים - ניתן להעביר את הזכויות למזמין, וזוהי המציאות הקיימת בעולם הפרסום. דלתא שילמה לזרמון תמורת עבודתו בקמפיין, ולכן התוצרים שייכים לה והיא רשאית לעשות בהם כל שימוש שתרצה. לדברי אדלר, בכל מקרה - הקמפיין הנוכחי של דלתא הוא פרי עיצובו שלו. לבסוף טוען המשרד, כי את טענותיו צריך זרמון להפנות לדלתא - אך הוא אינו עושה זאת, מתוך חשש שדלתא תתבע אותו בטענה לגביית יתר של עמלות בהיקף של 3.6 מיליון שקל בתקופת ההתקשרות ביניהם.
כתב ההגנה הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב בידי עוה"ד שמוליק קסוטו, שרון סחאי ויובל בדנר ממשרד קסוטו-נוף.