X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השיק מהדורת מנויים דיגיטלית, שתקנה גישה חופשית לכל תכני העיתון והאתר המחיר לשנה: כ-400 שקלים בתקופת ההשקה, ואחר כך 445 שקלים
▪  ▪  ▪
הארץ. תכנים ייחודיים למנויים בלבד

עיתון הארץ מצטרף לעיתונים נחשבים בעולם ולאתר News1, ומנהיג הנהגת מנויים בתשלום לתכנים דיגיטליים. בשבוע הבא יוצע לגולשי אתר הארץ להירשם ולקבל עשר כתבות בחודש, או לרכוש מנוי, שמעניק גישה חופשית לכל תכני הארץ בערוצים הדיגיטליים - באתר ובסמרטפונים, ובאפליקציה של מוסף הארץ באייפד.
חלק מן התכנים יישארו פתוחים לכלל הגולשים, גם לאלה שאינם מנויים. דמי המנוי יהיו 4.90 שקלים בחודש הראשון, ולאחר מכן 40 שקלים בחודש - סך הכל 444.90 לשנה. למצטרפים בתקופת ההשקה יוצע מנוי שנתי יקר קצת פחות - 39.90 שקל לחודש, או 399 שקל לשנה. מנויי המהדורה המודפסת של העיתון היומי יקבלו גישה חופשית לכל הזירות הדיגיטליות. לגולשים יוצע לרכוש מנוי משולב לגליון יום שישי של הארץ ולכל התכנים הדיגיטליים, במחיר השקה של 90 שקלים בחודש.
הנהגת המנויים הדיגיטליים תלווה במסע פרסומי בסיסמה "הארץ. עיתון ששווה משהו". הוא יעלה בסרטונים בפייסבוק, ביוטיוב ובאתרי קבוצת הארץ, במודעות בעיתונים ובבאנרים באתרי אינטרנט.
הצטרפות למגמה החדשה
מערכת מינויים דומה באתר חדשות ישראלי, מונהגת מזה כמה חודשים כאן ב-News1. חברי מועדון VIP של News1 זוכים לגישה מועדפת לתכנים בלעדיים ומקצועיים, לשרותי ארכיון, למידע מקורי על אישים ופירמות, לחשיפות ולתחקירים ועוד. מחיר המנוי השנתי הינו 108 שקלים (9 ש"ח לחודש), שהם 126.36 שקלים כולל מע"מ.
עיתונים בינלאומיים מובילים דוגמת "ניו-יורק טיימס", "בוסטון גלוב", "וול סטריט ג'ורנל", "פייננשל טיימס", "דיילי טלגרף" ו"אקונומיסט" כבר מציעים לגולשים מנויים דיגיטליים. בחודש שעבר דיווח "ניו-יורק טיימס" על 640 אלף מנויים בפלטפורמות הדיגיטליות.
במאי 2012 הנהיגה קבוצת הארץ מנויים בתשלום באתר באנגלית. מהנהלת הקבוצה נמסר כי כיום עולה מספר המנויים בגרסתו האנגלית על מספר המנויים של העיתון המודפס באנגלית, אך לא נאמר בכמה מנויים מדובר. לדברי ההנהלה, בעקבות הנהגת חומת התשלום, לא נרשם שינוי משמעותי במספר הגולשים באתר האנגלי, מה שאיפשר לקבוצה לשמור על ההכנסות מפרסום.
שוקן: השתתפות בכיסוי עלויות
מו"ל הארץ, עמוס שוקן, פנה היום לקוראי העיתון במכתב, בו ניסה לשכנע אותם להימנות על רוכשי המנויים וכתב: "הפקה של תוכן איכותי עולה לא מעט, והיא יכולה להיעשות לאורך זמן רק אם יש לה תמורה כלכלית. 'הארץ' מעסיק מאות עיתונאים ועורכים והם אלה שיוצרים את התוכן האיכותי שלנו שזוכה למוניטין בישראל ובעולם. מנויי העיתון המודפס משלמים דמי מנוי, שהם מקור חיוני לכיסוי עלויות העבודה העיתונאית והעיתון. אבל הרגלי הקריאה משתנים והצמיחה בקרב הקוראים מתחוללת בעיקר בזירות הדיגיטליות. מכאן עולה הצורך לשתף גם את הקורא הדיגיטלי בכיסוי העלויות.
"סביב 'הארץ' נוצרה קהילה פעילה ותוססת בזירות הדיגיטליות, שאנו מחשיבים מאוד כשותפה לדרך וכגורם שמשפיע על כיווני ההתפתחות של העיתון. העסקה של רכישת מנוי דיגיטלי אינה רק התקשרות מסחרית. זו גם השקעה חשובה בעתידה של עיתונות איכותית בישראל. עיתונות עצמאית שרואה לנגד עיניה אך ורק את האינטרס הציבורי כפי שהיא מבינה אותו בתום לב, ובמקרה של 'הארץ', גם עיתונות שמקדמת בישראל ערכים חברתיים, תרבותיים, דמוקרטיים וליברליים ומגינה עליהם ככל יכולתה".

תאריך:  26/02/2013   |   עודכן:  26/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אתר הארץ יגבה תשלום עבור תכנים
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
"תוכן איכותי"... פחחחחחחחחחח ל"ת
יובל888  |  26/02/13 11:46
2
או בתשלום ללא פרסומות או בחינם
קוביק  |  26/02/13 15:01
3
"הארץ"= זבל לפראיירים נפוחים ל"ת
מבקר תקשורת  |  26/02/13 15:54
4
עיתון הארץ-היה טוב לעטיפת זבל!
גימי-יהודי מיהודה  |  26/02/13 16:38
5
תוכן איכותי? מה זאת בדיחה?
דידה  |  26/02/13 16:42
6
זבלנות
יואל קורנבלום  |  26/02/13 18:04
7
מי שמוכן לשלם על מיחזור האשפה
פלא יועץ  |  27/02/13 10:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
את הטיל החדיש יוכלו לשגר מהאוויר ומהקרקע    בינתיים אין החלטה על רכש הטיל, והוא עלול ליפול קרבן לקיצוצים בתקציב ההגנה האמריקני
איתמר לוין
ש"ד מאשר שהתמיכה ניתנה עוד לפני המועד בו לגירסתו החל לשחד את אולמרט    ההגנה: ש"ד זייף מסמך על בקשתו של אולמרט לשכור את רו"ח מיכאל ברזילי; ש"ד: מדובר בצילום שלא ברור מתי נעשה
אביתר בן-צדף
התקלה התגלתה במטוס מדגם איי, המיועד לחיל האוויר האמריקני    הושבתו 51 המטוסים מדגם אף-35, שעוברים כעת טיסות ניסוי
אביתר בן-צדף
כל העובדים האזרחיים במערכת הביטחון האמריקנית יוצאו לחופשה ללא-תשלום של 22 יום במחצית השנייה של שנת הכספים האמריקנית, המתחילה באחד באפריל
איתמר לוין
השופט גינת: אינטרס הציבור מחייב פרשנות רחבה להגנה שבחוק לשון הרע העוסקת בתלונה המופנית כלפי מי שניתן להתלונן בפניו בנוגע לנשוא לשון הרע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il