X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרכישה התבצעה באמצעות חברה חדשה שהוקמה לצורך רכישת הפעילות ב-42.7 מיליון שקל, והפעילות תעביר ידיים רשמית ב-10 במרס לא יבוצעו שינויים פרסונליים בהנהלה, למעט מינוי גיא גנה כמנכ"ל
▪  ▪  ▪
אבי מלכה [צילום: אסף לב]

נאמני חברת אופיס דיפו, ישראל בכר ודוד פורר, הגישו (יום ג', 5.3.13) לבית המשפט המחוזי מרכז, בקשה לאישור עסקת אופיס דיפו והעברת הפעילות לחברה החדשה, קבוצת מלכה.
הרכישה התבצעה באמצעות חברה חדשה שהוקמה לצורך רכישת הפעילות הכוללת את המרלוג במודיעין, המוניטין והמלאי. היקף הרכישה נאמד ב-42.7 מיליון שקל.
במסגרת הרכישה חתמה הקבוצה הסכמי שכר דירה חדשים עם קבוצות הקניונים ובעלי הנכסים, ביניהם קבוצת ביג, קבוצת מליסרון, G, עזריאלי, אמות השקעות, נצבא, הכשרת הישוב וקבוצת ONE.
החוזים עם הקניונים נחתמו על-פי התוכנית החדשה שגיבשה הקבוצה במסגרתה תחולק הרשת לשלושה קונספטים שונים של סניפי אופיס דיפו: סניפי אקספרס שישתרעו על שטח של כ 500 מ"ר, סניפי סיטי שייפתחו על כ-700 מ"ר וסניפי מגה שישתרעו על פני 1,200 מ"ר. על-פי ההסכמים החדשים עם הקניונים תפעיל קבוצת מלכה בסך-הכל 44 סניפי אופיס דיפו, שישתרעו על שטח של כ-40 אלף מ"ר בסך-הכל, במקום 58 אלף מ"ר, שפעלו עד כה.
כמו-כן, נדרשה הקבוצה להעמיד היקף ערבויות בסך 10 מיליון שקל. מימון העסקה בוצע באמצעות הבנקים המממנים את פעילות קבוצת ריטייל ישראל, חטיבת האופנה של קבוצת מלכה. בנוסף, הגישה הקבוצה לבית המשפט את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים ואישורה של חברת אופיס דיפו העולמית.
על-פי תנאי הסכם הרכישה, עם אישור בית המשפט תעבור פעילות אופיס דיפו לקבוצת מלכה החל מה-10 במרס.
לדברי אבי מלכה, בעלי קבוצת מלכה, לא יהיו שינויים פרסונליים בחברת אופיס דיפו. לדבריו, "מצאתי בחמשת החודשים האחרונים במסגרת ההתמודדות לרכישת הרשת, צוות מנהלים ועובדים מנוסים, מקצועיים וברמה הגבוהה ביותר בשוק. אין צורך בשינויים פרסונליים למעט מינוי גיא גנה כמנכ"ל החברה".
עבור גיא גנה רכישת אופיס דיפו הינה סגירת מעגל. גנה שימש כחשב בשנות הקמת אופיס דיפו ישראל, תחת ניהולו של צחי פישביין, במהלך שש שנים. לאחר מכן עבר לקבוצת ריטייל ישראל, שם שימש כסמנכ"ל כספים ולאחר מכן כמנכ"ל רשתות האופנה ויד ימינו של מלכה.
הנהלת קבוצת מלכה שהתגבשה לצורך רכישת אופיס דיפו, כוללת את מירן מלכה מבעלי רשת הרמוניה לבית, אלי קידר, גיא גנה, עו"ד עודד שטייף, רו"ח יובל קידרון.
קבוצת מלכה נמצאת בבעלות איש העסקים אבי מלכה, ומפעילה את קבוצת ריטייל ישראל הכוללת שלוש רשתות אופנה: רשת ml, רשת ml men ורשת ג'אמפ. בבעלות הקבוצה מפעל "פרייבט ליין", הממוקם בברקן.

תאריך:  06/03/2013   |   עודכן:  06/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הושלמה רכישת אופיס דיפו ע"י קבוצת מלכה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
במסגרת בחינת הדרכים לשיפור ולייעול השירות ללקוחות, ייפתחו לקבלת קהל בשעות אחר-הצהריים מחלקות לתיאומי והחזרי מס גם בימי ראשון אחה"צ
עופר וולפסון
השיפור - למרות הפחתת תמיכתה של הממשלה בתקציבן, והוא ניכר יותר ברשויות היהודיות יותר מאשר ברשויות הלא-יהודיות    כצפוי, גירעון הרשויות אינו מושפע ממחזור העסקים, בניגוד לגירעון הממשלה
עופר וולפסון
בחצי השנה האחרונה השקיעו המוסדיים מישראל במניות זרות כ-4 מיליארד דולר, מתוכם כ-1.2 מיליארד בינואר לבדו    גם משקי הבית הפרטיים בקלחת
יפעת גדות
215 חולי סרטן זכו לתרומה    עלייה חדה במצטרפים למאגר התורמים - 67,830 הצטרפו למאגר מח העצם בהשוואה ל-39,689 ב-2011 ו-57,398 ב-2010
איציק וולף
בעל בריתו של נשיא ונצואלה שמת אתמול ממחלת הסרטן טען כי הוגו צ'אבז הגן על ערכים אנושיים ועל רעיונות מהפכניים    גם נשיא רוסיה בשולחי התנחומים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il