X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אוסיף, בשליטת שלמה איזנברג, זכתה במכרז של המינהל ותרכוש מגרש ל-180 דירות במתחם משרד החוץ לשעבר בירושלים תשלם 196.7 מיליון שקל - 1.1 מיליון שקל לדירה הערכה: הדירות יעלו 3-2 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
שלמה איזנברג [צילום: קובי קנטור]

חברת אוסיף, שהיא חברה-בת של ישרס, בשליטת היזם שלמה איזנברג, זכתה אתמול (7.2.13) במכרז של מינהל מקרקעי ישראל, ותקנה את מתחם משרד החוץ לשעבר, בכניסה לירושלים. החברה תשלם 196.7 מיליון שקל, כולל הוצאות פיתוח אך לא כולל מע"מ ומס רכישה. זוהי אחת מעסקות המגרשים הגדולות שנעשו מאז ומעולם בירושלים.
המגרש מיועד לבניית 180 דירות יוקרה, אוסיף תשלם 1.1 מיליון שקל לקרקע לדירה, ועל מחיר זה יש להוסיף מע"מ (הניתן לקיזוז) ומס רכישה של 5%. המחיר מורכב מ-170.2 מיליון שקל בעד המגרש, ועוד 26.5 מיליון שקל הוצאות פיתוח, שישולמו בעיקר למוריה, החברה הכלכלית של עירית ירושלים.
אוסיף מציעה בעד המגרש מחיר גבוה ב-20% מעל הערכת השמאי הממשלתי, שקבע כי שווי המגרש כ-145 מיליון שקל. עם זאת, המינהל קבע מחיר מינימום נמוך מאוד, 36 מיליון שקל, כלומר 25% מהערכת השמאי.
אוסיף גברה על חמישה מתחרים, שהציעו מחירים נמוכים בהרבה. היזם שהגיע למקום השני הציע בעד המגרש רק כ-103 מיליון שקל. המגרש הוא בן 11.1 דונם.
על-פי הערכה, תמכור אוסיף את הדירות ב-2 עד 3 מיליוני שקלים, על-פי הגודל /הקומה והכיוון. בבניין יהיו גם פנטהאוזים, שימכרו במחירים גבוהים בהרבה.
מכרז זה כמעט ומסיים את מכירת המגרשים בכניסה לירושלים, שעליהם עמדו בעבר צריפים ובנינים של משרד החוץ, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה וגופים ממשלתיים אחרים. במכרזים קודמים, לפני שנים, זכו חברות ב. יאיר ויהודה רחמים. הדירות שהם בונים נמצאות בשלבי בניה מתקדמים, לקראת סיום.
מכירות ב-500 מיליון שקל של דירות ענק
מניתוח נתוני התב"ע של הפרויקט עולה התמונה הבאה: 126 מהדירות יהיו דירות ענק של 275 מ"ר בממוצע, כולל פנטהאוזים בקומות העליונות. יתר 54 הדירות יהיו קטנות יחסית, בנות 100 מ"ר ופחות, בניסיון למכור דירות זולות יחסית.
בנוסף, מאפשרת התב"ע לבנות על המגרש 850 מ"ר מסחר, בקומת הקרקע של הבניינים ואולי בבניין נפרד. אוסיף מעריכה שתוכל להגדיל את מספר הדירות ב-10%, ל-198, על-פי "תירון שבס".
להערכת אוסיף, תמכור את הדירות ב-500 מיליון שקל, כלומר 2.5 מיליון שקל בממוצע לדירה. עוד היא מעריכה, שההשקעה הכוללת בפרויקט (קרקע, בניה, מימון ותיכנון) תעמוד על 400 מיליון שקל, וכי הרווח התיפעולי יגיע ל-100 מיליון שקל.

תאריך:  07/03/2013   |   עודכן:  07/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איזנברג: מגרש בירושלים ב-197 מיליון שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
מספר הנשים בישראל המוגדרות כעצמאיות גדל בשנת 2012 בכ-7% וגידול של 4.3% נרשם בתעסוקת נשים במקצועות הדורשים השכלה אקדמית    עם זאת, רק כ-5% מהנשים מועסקות בתפקידי ניהול, לעומת נתון כפול בקרב הגברים
אלעזר לוין
המלון התשיעי של הקבוצה - ועוד שלושה בדרך    החברה, בבעלות האחים נקש, מחזיקה גם בבעלות על ארקיע, 50% מאמפא נדל"ן, מרכז מסחרי, מפעלי שימורים ושמן זית    רכשה זה עתה את נמל אילת
עופר וולפסון
ג'פרי אימלט גילה כי קונגלומרט הענק בוחן השקעות בתחום הטכנולוגיה הרפואית, הסייבר וההתייעלות האנרגטית, בו ישראל מובילה לדבריו    "ההשקעות שלנו בישראל הן מהטובות שעשינו אי פעם - אני גאה ש-GE נמצאת שם"
עופר וולפסון
בחודש פברואר רשמה הממשלה גירעון בפעילות התקציבית בסך של כ-4.3 מיליארד שקל, בעיקר בגלל זינוק של פי שלושה בהיקף החזרי המס    הוצאות משרדי הממשלה עלו ב-5.4% בחודשיים הראשונים השנה לעומת התקופה המקבילה
איציק וולף
קוריאה הצפונית מאיימת להשתמש בנשק גרעיני נגד ארצות הברית    מאיימת להפר את הסכם הפסקת האש עם קוריאה הדרומית שנחתם בשנת 1953    הערב תדון מועצת הביטחון באישור סבב רביעי של עיצומים נגד קוריאה הצפונית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il