X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מבקרת הפנים של משרד התחבורה תבדוק האם תהליך קבלת ההחלטות במשרד התחבורה הוא שגרם לשרשרת התאונות בנתיב התחבורה הציבורית בפתח תקוה צוות נוסף יחקור האם ניתן לפתוח את הכביש מחדש וצוות אחר את הנסיבות שהובילו למותם של האחים לבית משפחת חכם
▪  ▪  ▪
הפגנה בנתיב התחבורה הציבורית בפתח תקוה נגד שר התחבורה

מבקרת משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, אורית קרופ, התבקשה לבדוק את כל תהליך קבלת ההחלטות שהוביל לשרשרת התאונות הקטלניות שאירעו בנתיב התחבורה הציבורית בציר ז'בוטינסקי בפתח תקוה. כך גילה שר התחבורה ישראל כ"ץ במענה לשאלתו של חבר הכנסת עפר שלח (יש עתיד) במליאת הכנסת. המבקרת תבדוק את כל הרצף - משלב התכנון, קבלת החלטות, הפניות שנעשו, הדיונים שנערכו וכו'.
נכון לעכשיו הכביש סגור, וצוות מקצועי של משרד התחבורה בודק איך להיערך לפתוח אותו כך שישמש כנתיב תחבורה ציבורית. צוות השלישי חוקר את התאונה בה נדרסו שני האחים למשפחת חכם. צוות של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בראשות המדען הראשי מבצע בדיקת עומק, לאחר שהתברר שלא נעשתה חקירה מעמיקה באשר למה שהתרחש.
כ"ץ ציין כי גם לפני התאונה האחרונה כבר טופלו דברים בכביש בעקבות תאונות קודמות, והוסיף: "כשאני נחשפתי לראשונה, אחרי התאונה האחרונה, אז הוריתי למנכ"ל: קודם כול תסגרו את הכביש. זה הפתרון קודם כול. יכול להיות שכל התוכניות הן בסדר. אגב, יש נת"צים כאלה בכל העולם - נת"צ אמצע - ויש גם בבת-ים, יש גם בירושלים ויש במקומות אחרים. זה לא שמישהו הביא כאן קונספט הזוי. הוא קיים. עד שלא תהיה סבירות מאוד גבוהה שאפשר לפתוח את זה כנת"צ, אז זה לא ייפתח".
שר התחבורה התייחס גם באופן כללי לנושא התקצוב של הבטיחות בדרכים על-ידי משרד האוצר, ואמר: "יש תחום אחד שכרגע הוא לא מתוקצב, אבל אי-אפשר לעבוד אתו ב-1 חלקי 12, וזה הבטיחות בדרכים - מוקדי הסיכון הבין-עירוניים והעירוניים. אנחנו מבקשים כבר משנה שעברה: תתקצבו את זה. יש בכל שנה כ-60 מוקדי סיכון, שחברת נתיבי ישראל עם המשטרה, עם כל הגורמים המקצועיים, יושבים ומנתחים היכן מוקדי הסיכון הבולטים, לצערנו, מבחינת הנזק שנגרם שם, ואותם מבצעים, וגם כמובן בתוך היישובים מאתרים את אותם פרויקטים שצריכים לעשות שם".

תאריך:  14/03/2013   |   עודכן:  14/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ציר הדמים: חקירה פנימית במש' התחבורה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקטל בדרכים
איתמר לוין
המשטרה הסתפקה בבדיקה חלקית למרות שאדם נפצע בצורה אנושה, ולא ביצעה השלמות חקירה גם לאחר פטירתו והפיכת התאונה לקטלנית
יחיאל אמיתי
יש לתקן תקנה חדשה האומרת כי כל נוסע היושב עם הנהג השיכור במכונית באותה עת, ייחשב כשותף לפשע ויוטל עליו קנס כספי כבד
איתמר לוין
אולמו של השופט יוסף ריבלין, כמו של רבים מעמיתיו בבתי המשפט לתעבורה, מתנהל כמו סרט נע. הבעיה היא, שיותר מדי מן הנוכחים מרשים לעצמם להתנהג כאילו הם במועדון
איתמר לוין
המדינה הסכימה באופן תמוה בבית המשפט המחוזי להימנע משלילת רשיונו של רכז תחבורה במטה הארצי, אך המחוזי דחה את ערעורו    ביהמ"ש העליון קבע שלא יתערב בהחלטה
איתמר לוין
בני משפחה שעברו תאונת דרכים נהנו מסיוע מיידי ורחב לב של עוברים ושבים, כולל נהגי משאיות ערבים. השוטרים, לעומת זאת, הסתלקו ברגע בו התברר שאין פצועים ושהתנועה לא נחסמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il