X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
באירוע חגיגי לרגל מאה גליונות מוצש אמר: "אנחנו בשירותי הדת לא בשביל הדתיים, הם האחרונים שצריכים את שירותי הדת"
▪  ▪  ▪
בנט. מחפש חברים [צילום: מרים צחי/מקור ראשון]

השר המיועד ויו"ר הבית היהודי, חבר הכנסת נפתלי בנט, התייחס (מוצ"ש, 16.3.13) לממשלה המתכוונת לקום. "אנחנו עומדים לצידו של ראש הממשלה ונעזור לו להצליח, כי הצלחה שלו זו הצלחה של כל עם ישראל. אנחנו לא מקימים ממשלה בתוך ממשלה, אלא באים לשרת את עם ישראל באמצעות ראש הממשלה".
בנט, אשר נבחר למקום הראשון ברשימת "100 האנשים שעושים לנו את המגזר" - פרויקט ייחודי שנעשה על-ידי המגזין 'מוצש' במלאת שנתיים ליציאתו - דיבר באירוע חגיגות גיליון המאה של מגזין מוצש מבית "מקור ראשון".
"אנחנו נמצאים בצמתים שהם חורגים הרבה מעבר לתחומי המגזר. התחום הכלכלי, שהבטחנו לאורך כל הדרך שנהיה עם סכין בין השניים ונלחם למען הורדת יוקר המחיה", אמר בנט.
"אנחנו בשירותי הדת לא בשביל הדתיים, הם האחרונים שצריכים את שירותי הדת, זה הציבור הכללי עלינו לעשות שם את המהפכה. ברבנות הראשית לעשות מהפכה. זו המשימה שלנו. אנחנו מחויבים לכל עם ישראל. מי שחשב שאנחנו בתפקיד לעזור רק לדתיים זו לא המטרה, המטרה העיקרית היא לעזור לכלל עם ישראל. נדאג גם לאחינו החרדים, גם אם הם לא נמצאים בממשלה. יש פה הזדמנות היסטורית, אנחנו יכולים לעשות דברים גדולים בארבע שנים הקרובות. אנחנו עומדים לצידו של ראש הממשלה ונעזור לו להצליח, כי הצלחה שלו זו הצלחה של כל עם ישראל. אנחנו לא מקימים ממשלה בתוך ממשלה, אלא באים לשרת את עם ישראל באמצעות ראש הממשלה".
חגיגות המאה למגזין מוצש, צוינו במעמד של חברי כנסת, אנשי תקשורת, חברה, רוח ואקדמיה מהציונות הדתית שנכללו ברשימה. האירוע התקיים במרכז מורשת בגין בירושלים וכלל בין השאר תוכנית מיוחדת בהנחיית עמית סגל, ובהשתתפות השרים המיועדים ח"כ בנט, ח"כ שי פירון, ח"כ אורי אריאל וח"כ אורי אורבך ויחד עם מו"ל העיתון, שלמה בן-צבי, יאיר אורבך, קובי אריאלי ויונתן רזאל.
את האירוע פתח שלמה בן-צבי, שאמר: "במוצאי שבת מתמודדים כל שבוע עם החול אנחנו צריכים לעבור מהשבת לחול, אבל נשאר במוצאי שבת משהו מהריח והניגון של שבת, ובכל שבוע האתגר הוא להמשיך את הריח של שבת ומוצאי שבת. זה האתגר של המגזין - להכניס את הקודש לתוך החול. העובדה שאנחנו חוגגים שנתיים זו ההוכחה שאפשר להכניס את הקודש בתוך החול".

שלמה בן-צבי נושא דברי ברכה [צילום: מרים צחי/מקור ראשון]
תאריך:  16/03/2013   |   עודכן:  17/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט: איננו מקימים ממשלה בתוך ממשלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 33
סופיה רון-מוריה
נפתלי בנט, שלאחר הבחירות חשש להישאר מחוץ לקואליציה, הוא שהכתיב בסופו של דבר לראש הממשלה המיועד את הרכב הקואליציה והוא זה שגישר בין נתניהו ללפיד
עידן יוסף
ראש הממשלה הודיע הערב לנשיא המדינה כי הצליח במלאכת בהרכבת הממשלה    "מאמין כי נוכל להביא בשורה בכל התחומים לכלל אזרחי ישראל"
חיים שאולזון
מבט חרדי על הממשלה החדשה: מהו התנאי האמיתי של יאיר לפיד לשילובה של שס, מהו האיום החמור ביותר על החרדים ומדוע העלאת אחוז החסימה תגרום למהפכה ביהדות התורה
יואב יצחק
מינויו של יאיר לפיד לשר האוצר, למרות אי-התאמתו לתפקיד, הינו צעד מופקר וחסר אחריות    הדרת החרדים הינה גזענית. לא פחות    האחריות לזאת הינה על ראשו של נתניהו    פוליטיקה חדשה? כן. בהחלט. פוליטיקה מופקרת.
ניצן הורוביץ
הכספים והמשאבים שלפיד נלחם כדי לקחת מהישיבות יעברו לבניית התנחלויות, במחיר חברתי ומדיני קשה מנשוא. ומצביעיו ימשיכו לשאול איפה הכסף ואיפה העתיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il