X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה העניק לשר גלעד ארדן כוח עצום כשהפקיד בידיו את רשות השידור, הרשות השנייה, לשכת הפרסום הממשלתית ואת הדיאלוג האסטרטגי בין ישראל לארצות הברית המשמעות: ארדן הוא נאמנו של נתניהו
▪  ▪  ▪
ארדן. כוח תקשורתי עצום [צילום: פלאש 90]
נתניהו ויעלון. יעבדו צמוד [צילום: פלאש 90]

אלקין. עד לסוף משפט ליברמן [צילום: פלאש 90]

מינויים בבית היהודי
נקבעו בעלי תפקידים נוספים בבית היהודי: לאיילת שקד הוצע להיות סגנית שר החינוך, אך היא העדיפה לעסוק בפעילות חקיקתית בכנסת, ולכן תהיה יו"ר הסיעה. אבי וורצמן יהיה סגן שר החינוך וניסן סלומינסקי יו"ר ועדת הכספים.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, העניק לשר גלעד ארדן את תיק התקשורת המורחב ואת התיק להגנת העורף בממשלה החדשה. תיק התקשורת המורחב כולל אחריות של ארדן לרשות השידור ולרשות השנייה לרדיו ולטלוויזיה כמו גם אחריות שלו ללשכת הפרסום הממשלתית. מדובר בכוח רב מבחינה תקשורתית, כוח שהיה עד עתה תחת שליטת ראש הממשלה במשרדו.
כמו-כן מונה ארדן לשר הממונה על הדיאלוג האסטרטגי בין ישראל לארצות הברית. משמעות מינוי זה, כמו גם משמעות תיק התקשורת המורחב שהופקד בידיו היא האמון הרב שיש לנתניהו בארדן. בכך, למעשה, עקף ארדן את השר גדעון סער, שהגיע יחד איתו בכל הפריימריז האחרונים אל המקומות הראשונים ברשימת הליכוד.
לדברי ארדן, אזרחי המדינה הנמצאים בעורף מצויים בחזית המאבק, לכן ישנה חשיבות אדירה למשרד התקשורת. "אפעל גם להמשיך ולהוזיל את סל התקשורת על-ידי העמקת התחרות בכל תחומי התקשורת בישראל", אמר.
גדעון סער צפוי להתמנות לתפקיד שר הפנים.
מוקדם יותר נפגש נתניהו עם השר משה יעלון והודיע לו על מינויו לשר הביטחון.
"בתקופה כה מכרעת לביטחון מדינת ישראל, כשמסביבנו כל האזור סוער, חשוב שבתפקיד הזה יהיה אדם עתיר ניסיון כמו משה יעלון. בשמם של כל אזרחי המדינה, אני מאחל לו בהצלחה", אמר נתניהו לאחר ששוחח עם יעלון.
יעלון ברך עם מינויו את מפקדי צה"ל. "לרשות צה"ל, בהנהגתו של הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ, עומדים מפקדים מעולים, ערכיים ומנוסים המובילים אותו באחריות ובשיקול דעת". לדבריו, זכות גדולה היא עבורו להיות שר הביטחון של חיילים ומפקדים ראויים שכאלה.
ראש הממשלה זימן את כל חברי הליכוד אשר אמורים להתמנות לתפקידי שרים וסגני שרים בממשלה החדשה. שלא כמו יעלון שישודרג בתפקיד, צפויים רוב חברי הכנסת להתאכזב בתפקידים זוטרים.
מיד אחרי יעלון הגיע ללשכת נתניהו ח"כ דני דנון. ראש הממשלה הציע לו לכהן כסגן שר הביטחון. דנון טרם השיב ונפגש עם יעלון לצורך דיון בנושא. דנון ציין לאחר הדיון כי הוא רואה בתפקיד חשיבות רבה ויכולת אמיתית לתרום למען המדינה.
"אני מתחייב למלא תפקיד זה במסירות ותוך שמירה על ערכי המחנה הלאומי", אמר והוסיף כי במידה ויתפנה מקום בממשלה אין לו כל ספק שלאור מיקומו בפריימריז כחמישי ברשימת הליכוד יתמנה לתפקיד שר בממשלה.
ח"כ צחי הנגבי נענה לפנייתו של ראש הממשלה לעמוד בראש ועדת הכנסת בימיה הראשונים של הממשלה. הנגבי יכהן בתפקיד לתקופה של שנה וחצי ולאחר מכן יכהן כסגן שר במשרד ראש הממשלה ברוטציה עם ח"כ אופיר אקוניס.
שרי הליכוד בממשלה היוצאת צפויים לכהן גם בממשלה הנכנסת, בשינויים קלים. השר גדעון סער יכהן כשר הפנים, יובל שטייניץ ימונה לשר האנרגיה והמים, השרה לימור לבנת תישאר בתפקידה כשרת התרבות והספורט כמו השר ישראל כ"ץ שיישאר במשרד התחבורה. השר סילבן שלום ימשיך בתפקידו כשר לענייני הנגב והגליל בצד שדרוג ומינויו לשר לעניינים אסטרטגיים.
ח"כ זאב אלקין, שהיה בכנסת הקודמת יו"ר הקואליציה, צפוי להתמנות לסגן שר החוץ ולכהן כשר החוץ בפועל כל זמן שמשפטו של אביגדור ליברמן לא מסתיים. ייתכן שח"כ צחי הנגבי ימונה לסגן שר הביטחון. ח"כ אופיר אקוניס הנחשב למקורב לנתניהו, ימונה לסגן שר במשרד ראש הממשלה ויהיה המתאם בין הממשלה לכנסת.
ח"כ חיים כץ הודיע הבוקר כי שוחח עם ראש הממשלה והתבקש ממנו להמשיך לעמוד בראש ועדת העבודה, הרווחה והבריאות. "אמשיך לשרת את ציבור הגימלאים, העובדים ואלה שידם אינה משגת".
המתח בקרב חברי סיעת הליכוד בכנסת רב. ח"כ לוין ציין אמש כי הוא נחוש לקבל תפקיד בעל משמעות ולא תואר ריק מתוכן, כלשונו. "לאחר ההישג שהשגתי בפריימריז ובזכות התמיכה והגיבוי העצומים שאני מקבל, אני נחוש לקבל תפקיד בעל משמעות ולא ריק מתוכן", כתב בדף הפייסבוק שלו. "אני שומע דיווחים שונים לגבי תפקידי הבא, אך כלום עדיין לא סגור. אני מקווה שאוכל בתוך יומיים-שלושה לעדכן את כולם בתפקיד שאותו אמלא בתקופה הקרובה", ציין.
אנשי נתניהו ניסו בימים האחרונים לקבוע לראש הממשלה פגישה גם עם ח"כ ראובן ריבלין, שמאוכזב מאוד מן העובדה שראש הממשלה לא תמך במועמדותו לתפקיד יושב-ראש הכנסת. ריבלין מסרב להיפגש עם נתניהו ואמר כי הוא אינו צריך שום דבר מראש הממשלה ועל כן אין לו צורך להיפגש איתו.

תאריך:  17/03/2013   |   עודכן:  17/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי גבאי / Avi  Gabay  אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גדעון בן משה  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  הרשות השנייה  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz  יעל גרמן / Yael  German  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל כ"ץ / Yisrael  Katz  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר כהן / Meir  Cohen  מיקי לוי / Mickey  Levy  ממשלת ישראל / Israel Government  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משה זלמן פייגלין  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  פניה (פאינה) קירשנבאום  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ראובן ריבלין  רשות השידור
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השר ארדן קיבל תיק תקשורת מורחב
תגובות  [ 18 ] מוצגות  [ 18 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד ריבלין. חזק ואמץ ל"ת
אזרחית  |  17/03/13 10:24
2
בהצלחה לבוגי יעלון ולכולנו
חשדנית  |  17/03/13 10:36
 
- ספר חובה
מבקר ספרות  |  17/03/13 13:54
 
- "דרך ארוכה קצרה" קראתי
חשדנית  |  17/03/13 17:54
3
ריבלין
אחד שמבין  |  17/03/13 10:51
4
אלקין: קנה חליפה! יהיה לך אין
ספור נסיעות לחו"ל  |  17/03/13 13:24
5
נכשל כשר להגנת הסביבה -
ח"כ דני צנון  |  17/03/13 13:41
6
אני יכול להקל
מעמסה  |  17/03/13 13:48
 
- הזבל הוא דווקא אתה!
פקק  |  17/03/13 15:07
 
- הערוץ הראשון ואיכות אלו שני  ל"ת
הפכים כנ"ל האחרים  |  17/03/13 18:12
 
- הזבל הוא דווקא אתה!
פקק  |  17/03/13 17:12
7
דנון ויעלון !!!יחד יו"ש יפרחו! ל"ת
ב"ה  |  17/03/13 17:30
8
איפה לכל הרוחות הלפרין ?
נירון קיסר   |  17/03/13 18:34
9
סער ל'פנים' חמור - לא נחקר ! ל"ת
על הפנים  |  17/03/13 18:59
10
השר סילבן שלום
דודי30  |  17/03/13 19:41
11
לעולם לא נסלח לעולם לא נשכח,,
יעקב יעקב   |  17/03/13 21:23
12
שר הביוב לשעבר מתאים לביבי ל"ת
הסרחון מדבק  |  19/03/13 11:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 33
זאב גלילי
דור הכיפות הסרוגות, שחולל את מפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון, משווע למנהיג ומצא את בנט    נפתלי בנט לא צמח מתוך הדור הזה    כאיש עסקים מפולפל גילה מפד"ל כושל, השתלט עליו ושידרג אותו עד לאקזיט הבא    ואפה הכסף של יאיר המיליונר?
עידן יוסף
סעיף זה בהסכם הקואליציוני עשוי לגרום לרבים לצאת לעבוד    בארבע השנים הקרובות ייושם מתווה אלקין-יעלון, ולאחריהן מתווה פלסנר מרוכך    בעמותת חדו"ש חוששים של'יש עתיד' לא יהיה אז די כוח פוליטי לכפות עמידה בהסכמים
עידן יוסף
באירוע חגיגי לרגל מאה גליונות מוצש אמר: "אנחנו בשירותי הדת לא בשביל הדתיים, הם האחרונים שצריכים את שירותי הדת"
סופיה רון-מוריה
נפתלי בנט, שלאחר הבחירות חשש להישאר מחוץ לקואליציה, הוא שהכתיב בסופו של דבר לראש הממשלה המיועד את הרכב הקואליציה והוא זה שגישר בין נתניהו ללפיד
עידן יוסף
ראש הממשלה הודיע הערב לנשיא המדינה כי הצליח במלאכת בהרכבת הממשלה    "מאמין כי נוכל להביא בשורה בכל התחומים לכלל אזרחי ישראל"
רשימות נוספות
נחתם ההסכם הקואליציוני: "יש לנו ממשלה"  /  עופר וולפסון
בנט ולפיד התרצו: לא יהיו סגנים  /  איציק וולף
בנט ולפיד ויתרו על תואר הסגן  /  איציק וולף
נתניהו רוצה את החרדים בפנים   /  חיים שאולזון
רשלנות פושעת  /  יואב יצחק
הנטל האמיתי   /  ניצן הורוביץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il