X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מאיר פלבסקי טען ללא בסיס שחברת מקור הפורמייקה משתמשת בחומרים מסרטנים ביהמ"ש: אין המדובר בתלונה בתום לב אלא בכתב אישום חריף שנשלח גם לגורמים בלתי רלוונטיים
▪  ▪  ▪
פלבסקי. הסתתר מאחורי עורך הדין [צילום: ערוץ 2]
השערות במקום ראיות
השופטת חנה ינון כנראה שכחה שפסקי דין מתבססים על ראיות ולא על השערות. תחילה היא מביעה את הדעה, שמעשיו של מאיר פלבסקי הוכתבו בידי אינטרסים של מתחריה של מקור הפורמייקה - בלא להביא לכך כל ראיה. לאחר מכן היא מגדילה לעשות, כאשר היא מחייבת את פלבסקי בתשלום של 150,000 שקל "בגין הפסדים עסקיים שנגרמו לה, למצער, לגישתי, עקב מסע ההשמצות והפרסומים, אשר סביר כי פגע בכושרה להרוויח סכומים אשר הרוויחה טרם הפצת הפרסומים הפוגעים". גם את זה היא עושה בלי שום הוכחה, בלי הצגת נתונים וסתם מתוך ניחוש. מבחינות אלו - ואיננו אומרים דבר לגופו של פסק הדין - מדובר בהתנהלות פגומה ופסולה.

החוקר הפרטי מאיר פלבסקי ישלם 200,000 שקל לחברת מקור הפורמייקה, לאחר שהאשים אותה בצורה חסרת בסיס בשימוש בחומרים מסרטנים. כך קבעה (11.3.13) שופטת בית משפט השלום בתל אביב, חנה ינון.
התביעה הוגשה במקור נגד עו"ד חנוך ארליך, אשר שיגר מכתב ובו האשמות אלו לשורה של גורמים ובהם ראש עיריית חיפה, השר להגנת הסביבה ועובדי ציבור בכירים. ארליך סירב תחילה לחשוף את שמו של מרשו, אך עשה זאת לאחר שלשכת עורכי הדין חייבה אותו ופלבסקי הסכים לכך. לאור זאת, דחתה ינון את התביעה נגד ארליך, בקובעה שעומדת לו ההגנה של פעולה בתום לב בשם מרשו.
לעומת זאת, קובעת ינון, לפלבסקי לא עומדת הגנה זו. אין המדובר בתלונה המעלה חששות, היא אומרת, אלא ב"כתבי אישום מרים וקיצוניים" נגד מקור הפורמייקה. פלבסקי היה מודע לתוכנם של המכתבים ולכן ביקש להרחיק את עצמו מהם ולהותיר את ארליך לבדו בחזית. "פלבסקי מהווה טוען, מאשים ומרשיע יחדיו", ורק בסיום דבריו הוא מזמין בלשון רפה את המכותבים לבדוק את טענותיו, מוסיפה ינון.
לדברי ינון, התפוצה הרחבה של המכתב מלמדת שאין הוא נהנה מן ההגנה המוענקת להגשת תלונה לרשות המוסמכת, שכן לחלק ממכותביו אין כל נגיעה לנושא. "מעשי מר פלבסקי נראים כמוכתבים ומודרכים על-ידי בעלי אינטרס ועניין בענף עיסוקה של התובעת", משערת ינון. היא חייבה אותו בתשלום המירבי של 50,000 שקל בלא הוכחת נזק, ובעוד 150,000 שקל בגין הנזקים המוערכים שנגרמו לדבריה למקור הפורמייקה בשל שיגור המכתב.
מקור הפורמייקה, שיוצגה בידי עו"ד אמיר טיטונוביץ, חויבה לשלם לארליך הוצאות בסך 10,000 שקל, ותקבל מפלבסקי הוצאות בסך 15,000 שקל. את ארליך ייצגה עו"ד מיכל גדות.

תאריך:  24/03/2013   |   עודכן:  24/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
200,000 שקל פיצוי לחברה על האשמה בסרטן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בראיון נרחב שפורסם בסוף השבוע, מנסה אהוד אולמרט לאותת לשופטי ישראל: אל תתעסקו אתי    כאשר הוא מדבר על פרשות טלנסקי, ראשונטורס והולילנד - דבריו שזורים בחצאי אמיתות, שקרים ואפילו עלילת דם נגד הפרקליטות
מערכת אתר ערוץ הספורט
הנאגטס רצים במערב, בוסטון הפסידה לממפיס
איציק וולף
שי פירון הודיע שאינו מוכן לעבוד בלשכה שבבניין הנהלת משרד החינוך    "ביקשתי שיכינו לי לשכה זמנית בקומת הכניסה, חדר פשוט, שאוכל לקבל בו כל אדם"
איציק וולף
על-פי דיווחים בכלי תקשורת ערביים שלא אומתו על-ידי גורמים רשמיים התנקש שומר ראשו של נשיא סוריה בחייו    אבטחה כבדה סביב בית החולים א-שאמי בדמשק ובתוך בית החולים
איציק וולף
שר האוצר שיגר לפעילי מפלגתו מכתב שבו האשים את קודמיו כי "לקחו הלוואות ענק ועשו מסיבה"    "השנה הראשונה שלי במשרד האוצר תעסוק בצימצום האובר-דראפט, נעבוד קשה, נצטמצם, נוריד הוצאות, נקצץ גם במקומות הכואבים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il