X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מטיילים רבים בכל רחבי הארץ [צילום: פלאש 90]
חול המועד: עלייה של 10% במס' המטיילים
מזג האוויר הנעים הוציא עשרות אלפי מטיילים לחיק הטבע קק"ל מדווחת על תנועה ערה בחניונים ובפארקים בכל רחבי הארץ ברשות הטבע והגנים מזהירים מעומס כבד ביותר באזור נחל תבור
אלפים פוקדים את הפארקים [צילום: פלאש 90]

היום הראשון של חול המועד פסח (ד', 27.3.13), עם מזג אוויר נפלא ואביבי, הוציא עשרות אלפי מטיילים ליערות ולאתרי קק"ל.
מטיילים רבים פקדו את הפארקים ויערות קרן קימת בצפון, במרכז ובדרום. בקק"ל מדווחים כי בשטח ניתן היה לראות מאות רוכבי אופניים בשבילי הרכיבה ביערות ובפארקים של קק"ל, משפחות שהגיעו לחניונים לערוך פיקניקים וקבוצות מטיילים שהגיעו לטיול רגלי בשבילים המוצלים ביערות. רבים הגיעו להשתתף בסיורי קק"ל המאורגנים ומודרכים בחינם ביערות.
יותר מטיילים באתרי כניסה חינם
בקק"ל מדווחים כי הפסח הזה ניכרת תנועה ערה ורבה יותר של 15-10 אחוזים במספר המטיילים ביחס לשנה שעברה באתרי הבילוי המובילים של קק"ל, ביערות ובפארקים שהכניסה אליהם היא חינם.
"הציבור מבין ומפנים יותר ויותר כי ניתן ליהנות מפעילויות ומאתרי תיירות מקסימים ביערות המוצלים של קק"ל, בחינם, והוא מנצל זאת", אמר יו"ר קק"ל אפי שטנצלר וחלק שבחים לציבור המטיילים: "בשבחו של המטייל הישראלי ייאמר כי גם השנה ניכרת עלייה יפה בהענות של המטיילים בשמירה על הטבע והניקיון ביערות, דבר שעוזר לעובדי קק"ל, חוסך אמצעים רבים ושומר על בעלי החיים שעלולים להינזק משאריות המזון שמשאירים אחריהם המטיילים".
בצפון תנועת מטיילים ערה מאוד בכל חניוני קק"ל באזור הגליל, בפרט באזור יער בירייה בכלל ובפרט בחניון מרון, חניון נחל עמוד. חניון נחל פרוד, עין זיתים, יער אחיהוד, יער שגב ויער חניתה רושמים תנועה ערה מאוד של מטיילים. דרום רמת הגולן - יער דליות, יער מבוא חמה, חניון עין זיון ופארק הירדן מלאים. לאגמון החולה רבים הגיעו להפרד מהעגורים. יער קריית שמונה ויער ברעם, אזורי הפיקניק, תנועה ערה של מטיילים. באזור הגליל המערבי, בפארק גורן אלפי מטיילים, פארק אידמית מלא; בחניון השיירה, ביער כברי וביער קריית אתא מאות מטיילים ומשפחות שהגיעו לערוך פיקניקים.
בחניון קרן הכרמל ובחניוני חוף הכרמל תנועת מטיילים ערה ביותר, מטיילים הגיעו לסיורים המודרכים ללא תשלום של קק"ל, מאות רוכבי אופניים בשבילי האזור. ביער גלבוע וביער לביא מאות משפחות וקבוצות הולכי רגל, ובחניון מעין יזרעאל תנועה ערה של מטיילים.
גם ברשות ניקוז ונחלים כינרת מציינים, כי מטיילים רבים הגיעו היום ליהנות ממזג האוויר הנעים בנחלים בגולן ובגליל ובחופי הכנרת המחודשים ששודרגו על-ידי הרשות לקראת עונת הרחצה הקרובה שתיפתח באופן רשמי ב-11 באפריל.
ארז נוימן, פקח רשות ניקוז ונחלים כינרת: "אנו מבקשים מהציבור הרחב לגלות אחריות, לשמור על הניקיון בחופי הכנרת, להישמע לכללי הבטיחות ולהקפיד ללכת בשבילים המסומנים בלבד".
ברשות הטבע והגנים (רט"ג) מעריכים כי כ-100,000 מטיילים פוקדים בשעות הצהריים את אתרי רשות הטבע והגנים. אנשי רט"ג מדווחים על עומס כבד באזור נחל תבור, ומבקשים מציבור המטיילים שלא להגיע לאזור. "אלה שנמצאים כבר באזור מוזמנים להגיע לארבל ולנחל יבנאל", נמסר מרט"ג.
במרכז - בפארק רמת מנשה משפחות רבות הגיעו לאזור. ביער בן שמן תנועה של מטיילים ומשפחות שהגיעו לעשות פיקניקים בחניוני קק"ל ביער. מאות רוכבי אופניים הגיעו בבוקר השכם לרכוב בשבילי היער. לפארק קנדה מטיילים רבים הגיעו עם בוקר למקום.
אזור הרי ירושלים, אתר הסטף, מלא במטיילים ובמשפחות שהגיעו להשתכשך במי המעיין ולטייל בשבילי האתר. לפארק רבין הגיעו משפחות רבות לערוך פיקניק. הבוקר התחיל בזרימה קלה של מטיילים בפארק ארה"ב, ביער עמינדב, ביער ירושלים, בהר הרוח וביער הקדושים.
ובדרום - ליערות יתיר, להב, שביל נחל שקמה ובארי הגיעו רוכבי אופניים רבים החל משעות הבוקר המוקדמות. לפארקים בערד, גולדה, ירוחם ויער שחרייה הגיעו משפחות רבות לפיקניקים.

תאריך:  27/03/2013   |   עודכן:  27/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אפי שטנצלר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חול המועד: עלייה של 10% במס' המטיילים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חגים ומועדים
עדי וילדר
ראובן לייב
עוד בעת התהוותן של האורטוריות הראשונות נמצאו יצירות מוסיקליות המבוססות על ההגדה של פסח, ביניהן אלה של הנדל, באך, ברליוז ורוסיני
אריה גל
ב"חד גדיא", בא מלאך המוות ושחט את השוחט, ועל כן בא אלוהים ושחט את מלאך המוות. אז אם אלוהים שחט את מלאך המוות, למה אנחנו עדיין ממשיכים למות?
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - סיפור פרטי-כללי, זיכרון, רוע-לב, הצפה ושמירה    לכולנו, חג אביב, חג פסח, שמח
הרב אליהו קאופמן
למרות חילוקי הדעות שלי עם השקפת חב"ד אני חייב הפעם להצדיע למסירות הנפש של הבחורים של ישיבת חב"ד שיצאו למרות הגשם והקור הלונדוני לחלק חבילות של מצות בשכונות היוקרה היהודיות של לונדון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il