חוקרים אשר עקבו אחר תנועת העיניים של נבדקים שצפו ברשומות של בתים למכירה באינטרנט, מצאו כי יותר מ-95% מהמשתמשים צפו ראשון בצילום החיצוני של הבית, בזמן כולל של 20 שניות. ממצאים אלה עולים במחקר שערך פרופסור מייקל סיילר, מייסד ומנהל המכון להתנהגות נדל"נית באוניברסיטת דומיניון בנורפולק, וירג'יניה.
"ללא תמונה מושכת את העין, הקרב אבוד מלכתחילה", אומר פרופ' סיילר, "יש לעשות שימוש באותה דרך שעושים שימוש בשלט".
המחקר מגלה כי בעקבות המראה החיצוני של הבית, 75% מהמשתמשים צפו בתיאור של הבית - גודל החדרים, מספר חדרי השינה, מספר חדרי האמבטיה וכולי.
"הבנה של האנשים כיצד להציג את רכושם נכון באינטרנט יכולה לסייע לסוכני המכירות לחדד את גישתם. להרבה אנשים נקודת המגע הראשונה עם הבית היא באמצעות האינטרנט", מסכם פרופ' סיילר.