X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כמחצית התלונות נמצאו מוצדקות הגרועה בסלולרי - פלאפון; הגרועה בספקי האינטרנט - 013 נטוויז'ן והגרועה בתשתית לאינטרנט - בזק
▪  ▪  ▪
48% מהתלונות - מוצדקות [צילום: קובי קנטור]

תלונות הציבור למשרד התקשורת גדלו בשנה שעברה ב-2.04% אחוזים לעומת השנה שקדמה לה. לעומת שנת 2006, הוכפל מספר התלונות פי 7. כמחצית התלונות נמצאו מוצדקות, כחמישית יותר מ-2011.
על-פי הנתונים, התקבלו במשרד התקשורת 14,760 פניות מהציבור בשנת 2012. התלונות אינן נוגעות לחברות החדשות: גולן טלקום והוט מובייל. 48% מהתלונות נמצאו מוצדקות - עלייה של 21% לעומת 2011.
עיקר התלונות נגד פלאפון
מספר התלונות הגדול ביותר שנמצאו מוצדקות הוגשו נגד חברת פלאפון. ככלל, ממצאי הדוח מעלים, כי עיקר התלונות בשוק התקשורת נסוב על תחום הסלולר.
בתחום זה, נרשם השיא בפלאפון, שריכזה את הכמות הגדולה ביותר של תלונות על כל עשרת אלפים לקוחות - עשר תלונות, לעומת פרטנר וסלקום עם חמש כל אחת.
בתחום ספקי הגישה לאינטרנט, 013 נטוויז'ן היא שיאנית התלונות, עם עשר תלונות על כל עשרת אלפים לקוחות, לעומת 012 סמייל עם שמונה, בזק בינלאומי עם חמש, בזק אינטרנט עם שלוש והוט טלקום עם שתיים.
בתחום ספקי התשתית לאינטרנט, ריכזה בזק 2.55 תלונות על כל עשרת אלפים לקוחות ובתחום הטלפונים הנייחים 2.6 תלונות על בזק על כל עשרת אלפים לקוחות.
מעל 70% מהתלונות נגד 012 סמייל מוצדקות
בשיעור התלונות המוצדקות נמצאות בראש 012 סמייל עם 70.52% תלונות מוצדקות, בזק קווי עם 55.9%, אחריה בזק אינטרנט עם 52.11%, פרטנר עם 43.3%, פלאפון עם 41.8% וסלקום עם 38.9%. במקום האחרון (והטוב) בטבלה נמצאת בזק בינלאומי, עם 32.7%.
השירות הגרוע - בפלאפון
מדד השירות של החברה. כאשר היחס המתקבל גבוה מ-1, המשמעות היא שחלקן של התלונות המוצדקות נגד החברה גבוה ממשקלה בשוק, וככל שהמספר גדול יותר, כך מדד השירות "גרוע" יותר.
מבין חברות הסלולר, ניצבת במקום הטוב ביותר סלקום, עם מדד של 0.6. פרטנר השיגה מדד תקין של 0.97, המהווה שיפור משמעותי לעומת 1.3 ב-2011, ופלאפון השיגה את התוצאה הגרועה ביותר - 1.5, שמשמעותו: דרוש שיפור ניכר.
בתחום ספקיות האינטרנט, בזק בינלאומי השיגה ציון טוב של 0.2, 013 נטוויז'ן השיגה 1.2 - טעון שיפור, ו-012 סמייל השיגה ציון גרוע במיוחד של 1.8.
בתחום תשתית האינטרנט והטלפונים הנייחים השיגה בזק ציון תקין של 0.83 ו-0.88 בהתאמה, והוט השיגה ציון טעון שיפור של 1.25 ו-1.39 בהתאמה, כאשר בתחום המפ"א הציגה הרעה משמעותית יחסית לציון של 1.08 ב-2011.

תאריך:  09/04/2013   |   עודכן:  09/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משרד התקשורת: על מי התלוננתם ב-2012?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
התחרות בנתניה אמורה להיפתח ברגע שמזג האוויר יאפשר
מערכת אתר ערוץ הספורט
כוכב הניקס עקף את כולם בעונת השיא. ואיפה בראיינט?
מוטי פשכצקי
קשר בית"ר הוחלף ועזב את טדי: "החילוף היה מתבקש"
מערכת אתר ערוץ הספורט
לאחר שנתפס מעשן, חלוץ מילאן נענש על העלבת שופט
עידן יוסף
בפגישת בכירי העירייה עם מנכ"ל משרד התחבורה סוכם כי לא ייפתח לפני שיימצא פתרון הולם למעבר בטוח של הולכי רגל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il