X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האב הפסיק את המפגשים כאשר הבת הייתה תינוקת, ביקש לחדש אותם בהיותה בת 13 - ולאחר שסירבה להמשיך את הקשר, ביקש להפסיק לשלם לה מזונות ביהמ"ש דחה את הבקשה: האב אשם במצב שנוצר
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: AP]

אב שהתנכר לבתו במשך 12 שנים ביקש להכריז עליה כמורדת ולהפסיק את תשלום מזונותיה, לאחר שסירבה להיפגש עימו. שופט בית המשפט למשפחה בתל אביב, נפתלי שילה, דחה (5.4.13) את הבקשה.
בני הזוג נישאו בשנת 1996, בתם נולדה בינואר 1998 והם נפרדו בספטמבר של אותה שנה. המפגש האחרון בין האב לבתו היה בדצמבר 1999, והם נפסקו לאחר שהאב סירב לקיימם במרכז הקשר. מאז לא היה האב בקשר כלשהו עם הבת, עד שבמאי 2011 - בעיצומו של הליך כספי בין ההורים - ביקש בא-כוחו לחדש את המפגשים.
ההורים לא הגיעו להסכמה על מתכונת המפגשים, ולאור זאת ביקש האב מבית המשפט לקבוע שבתו היא מרדנית ולהפסיק את תשלום המזונות - 2,700 שקל בחודש. בעקבות הסכמה בין ההורים, התקיימו אשתקד שני מפגשים בין האב לבתו, אשר היו מלווים ברגשות מרים וקשים מצד הבת בשל הניתוק הממושך והתעלמותו של האב אפילו מהגיעה למצוות. לאחר המפגש השני, בספטמבר 2012, הודיעה הבת שאינה מוכנה לפגוש שוב את אביה.
שילה אומר, כי האב לא הביא אפילו בדל ראיה שתתמוך בטענתו לפיה במשך השנים ניסה ליצור קשר עם בתו. הוא גם דוחה את טענת האב, לפיה ציפה שגרושתו תינשא בשנית (מה שלא התרחש) וכך תהיה לבתו "דמות אב". על השאלות הקשות שהציגה הבת לאביה בפגישתם הראשונה, אומר שילה:
"אין הצדקה שהאב יבוא בטרוניה על השאלות שהעלתה הקטינה בפניו. היה עליו להכיל אותה ולהתחשב בה, לאור העובדה כי היא הייתה בוודאי פגועה מאוד מהנתק המתמשך. לא ניתן לבוא בביקורת כלפי הקטינה משהיא הרגישה כך במפגש הראשון, לאחר נתק של שנים כה רבות, כאשר היא כלל לא הכירה את אביה... התסכול והכאב של הקטינה ברורים ומצופה היה מהאב להתעלות ולהבין כי חלק נכבד ומרכזי מהמצב שנוצר רובץ לפתחו, עקב התעלמותו רבת השנים מבתו".
שילה קובע: "העובדה שהקטינה, שהיא כיום כבר בת חמש עשרה, לא מעוניינת בקשר עם אביה והיא מרגישה פגועה, אינה צריכה להיזקף לחובתה. החובה לדאוג לקשר במהלך השנים הייתה מוטלת על האב ומחדליו גרמו למצב שנוצר. לא ניתן לומר כלל וכלל כי קיימת אשמה מצד הקטינה למצב שנוצר ולא ניתן לומר כי קיימת הסתה מצד אימה". האב, אשר יוצג בידי עו"ד מירב כהן, חויב בתשלום הוצאות בסך 15,000 שקל. את האם ייצגה עו"ד טלי אלמן.

תאריך:  10/04/2013   |   עודכן:  10/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התנכר לבתו - וביקש להכריז עליה כמורדת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
פרקליטו של דן כהן בערעור על הארכת מעצרו עד תום ההליכים: העובדה שעזב את הארץ בעבר אינה מלמדת שיש סכנה שיימלט בהווה    בנו של אהרן ברק מוכן לשמש כמפקח על חותנו לשעבר
איתמר לוין
המועצה מסרבת מזה שנים להשתתף בתקציב המועצה הדתית    בג"ץ דחה את עתירתה נגד מינוי בעל תפקיד מטעם משרד הפנים לגביית החוב, וקבע שהוא רשאי גם לעקל את חשבון הבנק שלה
רועי גלדסטון, מדריד
גארד הבלאנקוס בראיון לאתר לפני המשחק (ישיר באתר)
אביתר בן-צדף
הקמתה תעלה 120 מיליוני דולר    תפוקתה - עשרים ג'יגה-ואט
איציק וולף
גורם רשמי בקוריאה הדרומית האשים את פיונגיאנג בהפעלת פצחני מחשבים ששיתקו אתרים רבים בחודש שעבר    כוננות גבוהה בקוריאה הדרומית, בארצות הברית וביפן לאחר שקוריאה הצפונית השלימה את ההכנות לירי טיל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il