X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עובדת לשעבר במשרד התחבורה שהייתה עדה לאורגיות סיפרה כי עובדות עזבו את עבודתן לנוכח ההתנהלות הבעייתית, שכללה גם עדיפות בקידום למקורבים ולקרובי משפחה
▪  ▪  ▪
משרד התחבורה בתל אביב. המפגשים האינטימיים היו נערכים בגוש-דן מדי יום ה'
נאפופים וזימה במשרד התחבורה
עידן יוסף
משחקי הג'נגה בבית של ב', הבייבי דול של איריס ברקת, החזייה שנפתחה, העיסויים של הסמנכ"ל והבילויים המשותפים. מה עשו בכירי משרד התחבורה במקום לעבוד? גילויים חדשים
לרשימה המלאה

   עידן יוסף
"פתאום בעלך יקבל טלפון..."

   עידן יוסף
בכירה חשודה בשידול מיני של עובדות

בנציבות שירות המדינה סבורים כי עוד עובדות במשרד התחבורה היו שותפות ב"חגיגות" המין אולם הן חוששות להתלונן. שתי עובדות לפחות עזבו את מקום עבודתן בעקבות ההתנהלות לכאורה במשרד מצד המשנה למנכ"ל אלכס לנגר ומנהלת המיזמים איריס ברקת.
כזכור, ברקת, על-פי כתב תובענה שהוגש נגדה בבית דין למשמעת של נציבות שירות המדינה, יזמה, עודדה ולחצה עובדות לקיים יחסי מין עם לנגר, ובכך סייעה לו להטריד מינית ולקיים אורגיות.
עדותה של ג', עובדת במשרד התחבורה שהייתה עדה למעשים ובינתיים עזבה את המשרד, הובאה לשידור ברשת ב' על-ידי עדי מאירי, כתבת קול ישראל:
"ידוע לי על מפגשים שהיו נערכים בימי חמישי. זה יום שבאופן קבוע אלכס היה יורד לעבוד במשרד בתל אביב. איריס ברקת ועוד מספר בנות התלוו אליו. בערב הם היו קובעים מקום קבוע לבילוי. כולם היו נפגשים. זה היה מתחיל בשתייה של משקאות חריפים, ריקודים, והיה מסתיים בקיום יחסי מין, חלקם נעשו בהסכמה. אני לא חושבת שזה בסדר.
"אבל (היחסים היו) לטובת זה שהן יקודמו בעבודה. הכל היה לטובת התפקיד שאת תעשי במשרד, והזכויות שאת תקבלי. אותה איריס דאגה תמיד למצוא את הבחורות שנראו טוב, לגרום להן לרצות להגיע לאותו המפגש, ומכאן זה כבר היה מחייב.
"כולן הבינו שכך מתנהל המשרד. אם את רוצה להתקדם - את צריכה פשוט לתת את גופך לטובת זה. אני נמצאת מחוץ למערכת גם מסיבה אחרת שקיימת במשרד - זה משרד שמתנהל נורא לקוי, משני הבטים: ההבט הראשון, זה שחייבים לקיים יחסי מין שם; או מנגד, להיות קרובי משפחה, שייכים למישהו, תחת היכרותו של איזשהו אדם שיש לו המון השפעה במשרד, מקורב למערכת, ואז את יכולה להישאר במשרד.
"התחושה היא, שאם את לא מחייכת ואם את לא נחמדה למשנה למנכ"ל או אחר-כך בתפקידו כמנכ"ל - אלכס, או לאותה איריס, את פשוט לא יכולה להתקדם במערכת. אני יודעת על עוד בחורה אחת שעזבה את המקום מרצונה החופשי אמנם, אבל לאור זה שהיא ראתה שהדברים כך קורים במשרד הזה. היא לא נפגעה, למרות שפנו אליה בבקשה, והיא אמרה חד-משמעית: 'אני לא הגעתי לכאן כדי לחפש הרפתקאות. הגעתי למשרד הזה בשביל להביא פרנסה הביתה'".
לא רק מין
הנציבות גם טוענת כלפי איריס ברקת כי הייתה מעורבת במעשים נוספים ובהם שיבוש חקירה, ניצול עובדים לשליחויות אישיות ואי-דיווח על יחסיה האישיים עם אלכס לנגר במהלך התמודדותה למכרז. לנגר נאלץ לפרוש מתפקידו ואילו ברקת מושעית בחודשים האחרונים מתפקידה.

תאריך:  11/04/2013   |   עודכן:  11/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ג' מהתחבורה מגלה: עובדות קודמו דרך המיטה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סדום ועמורה
עידן יוסף
בכיר בהנהלת בתיהמ"ש בצפון ועובדת הכפופה לו רשמו בכרטיסי הנוכחו שלהם כי היו בעבודה    חוקרים פרטיים שנשכרו גילו בילויים משותפים של השניים בחדרי אירוח בצפון
איתמר לוין
המדינה: חיים אלעל ודניאל אדרעי קיבלו מסוכן משטרתי 400,000 שקל, אותם ביקשו תמורת הסרת התנגדותם למתן אישור לשימוש חורג למתחם הקניות "ביג" בעיר
אריה אבנרי
חברת סימנס נתנה תשלומי שוחד בסך 20 מיליון דולר. על-פי כתב האישום שהוגש נגד דן כהן הוא קיבל 4 מיליון דולר מסימנס. אז למי חולקו 16 מיליוני הדולרים הנותרים? מן הדין לחדש את החקירה בנושא בהקדם!
שולמית קיסרי
פשעו של דן כהן מקומם, בעיקר בשל התאווה לכסף "בכל מחיר", שבעבורה עורך הדין המצליח, עטור החיים הטובים, הקריירה והחברים, המשפחה ומה לא, החליט בינו לבינו לחמוד ולהשיג עוד כסף בכל דרך אפשרית
עידן יוסף
ראש המועצה יוסי ורדי ושתי בכירות במועצה חשודים בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד ואי-ניכוי מס במקור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il