מגזין "פרומו" מצטרף לעיתונים המובילים בעולם בהם נשיונל ג'יאוגרפיק, ויירד, הניו-יורקר וטיימס, ומוציא לאור מהדורה אינטראקטיבית, אפליקציית אייפד עם תוכן ועיצוב המותאמים במיוחד לעולם המובייל, הכולל אינפוגרפיקות אינטראקטיביות מקוריות, עיצוב מרהיב, דפדוף אינטואיטיבי בין תמונות רבות, קטעי סאונד ווידאו, ועוד.
לדבריה קטי ביסראור, עורכת העיתון, "מול חוויית הקריאה המסורתית בעמודים דוממים או באתרים קופצניים, הקריאה בטאבלט הופכת לרבת עוצמה. תחום ההוצאה לאור האינטראקטיבית בישראל צובר תאוצה משמעותית, מסכי המגע הפכו לחלק משמעותי בחיינו. הצרכנים אינם מסתפקים באתרי תוכן שגרתיים ומצפים לקבל תוכן אינטראקטיבי עם איכויות של דפוס על גבי מסך מגע. האפליקציות של מגזינים מאפשרות לקוראים ליהנות מחוויה רב-חושית, שיטוט והתנסות בין מידע, תמונות, סרטוני וידאו, צבעים וקולות".
עוד הוסיפה ביסראור, כי "פרומו הוא אחד המגזינים הראשונים בארץ שעובר למודל זה, המאפשר לחוש את החומרים שהיו אסופים עד כה בין עמודי המגזין ולקבל התנסות שונה ומגוונת במדיה החדשה".
האפליקציה החדשה מאפשרת דפדוף פשוט, חווייתי והוליסטי שיגרום לקורא לשקוע בקריאה, להתחבר לנושא ולדפדף עוד ועוד.