X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מדד מנהלי הרכש של בנק הפועלים וארגון מנהלי הרכש ירד ל-51.8 נק' במארס רשיונות "נטע" ו"רועי" הוענקו ערב חג העצמאות לרציו ולשותפתה חברת אדיסון האיטלקית
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

יום המסחר בבורסה באחד העם (ד') מתנהל למן הפתיחה בירידות שערים במקביל למגמה שלילית באירופה. זאת לאחר המגמה השלילית שאפיינה את המסחר בוול סטריט שלשום. במסחר בחוזים על מדדי ניו-יורק נרשמות ירידות קלות.
במאקרו, היום דווח כי מדד מנהלי הרכש של בנק הפועלים וארגון מנהלי הרכש לחודש מארס ירד ב-1.8% לרמה של 51.8 נקודות, עדיין מעל 50 נקודות, רמה שמצביעה על התרחבות בפעילות התעשייתית.
המסחר בוול סטריט נחתם כאמור אתמול בעליות שערים של יותר מ-1%, לאחר הירידה החדה שנרשמה שלשום. נראה כי המשקיעים התעודדו מנתוני המאקרו והדוחות הכספיים שפורסמו לפני פתיחת המסחר. האינפלציה ירדה יותר מהצפי בעוד התחלות הבנייה טיפסו ב-7% לשיא של כ-5 שנים. במצעד המדווחות גולדמן זאקס, ג'ונסון אנד ג'ונסון וקוקה-קולה עקפו את התחזיות. אינטל ויאהו פרסמו אמש דוחות לאחר סיום המסחר בוול סטריט - יאהו צנחה בכ-4% במסחר המאוחר ואילו אינטל עלתה בכ-0.7%.
למרות הדוחות הכספיים המוצלחים והשיפור בנתונים הכלכליים, קרן המטבע החליטה אתמול לחתוך את תחזית הצמיחה של הכלכלה הגלובלית, בשל משבר החוב האירופי שמעיק על הכלכלה העולמית ומונע ממנה לצמוח בקצב גבוה יותר.
לפי התחזית החדשה של קרן המטבע העולמית (IMF) הכלכלה הגלובלית תצמח בקצב של 3.3% השנה, פחות מהדוח הקודם שפרסמה קרו המטבע בינואר, בו התחזית שלה עמדה על קצב צמיחה של 3.5% ב-2013, לאחר שהכלכלה העולמית התרחבה ב-3.2% ב-2012.
"נטע" ו"רועי" לרציו
מניות טבע ופריגו יורדות עקב פערים שליליים מול וול סטריט.
רישיונות "נטע" ו"רועי" הוענקו ערב חג העצמאות לרציו ולשותפתה חברת אדיסון האיטלקית. ל"גלובס" נודע כי ההודעה על הענקת הרישיונות נמסרה ערב החג על-ידי הממונה על ענייני הנפט והגז במשרד האנרגיה והמים. רציו מחזיקה 70% מהזכויות ברשיונות ואדיסון ב-30% הנותרים. (לסיפור המלא)
תקציב קידוח "ים 3" מול חופי אשדוד צפוי לגדול, שוב. הבוקר דיווחה שמן נפט וגז לבורסה שקיבלה דיווח ממפעיל הקידוח כי במהלך הקדיחה של שכבות הגז העליונות בקידוח נצפו לחצים גבוהים של גז מעבר להערכות המקוריות. (לסיפור המלא)
חברת ארד קיבלה הודעה מתאגיד המים ההודי Delhi Jal Board, כי זכתה ביחד עם שותף הודי מקומי, בשני מכרזים שונים לאספקה, הקמה ותחזוקה של מדי מים משדרים בדלהי, הודו . במידה ושני המכרזים ימומשו במלואם צפויה ארד לספק מוצרים בהיקף של כ-18.1 מיליון דולר במשך שנתיים החל מהמחצית השניה של 2013.

תאריך:  17/04/2013   |   עודכן:  17/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אם עד היום יכולתם לשלוח הודעה לכל אדם ברשת החברתית, הרי שמעתה תידרשו לשלם עבור משלוח הודעה לאיש קשר שאינו נכלל ברשימת החברים שלכם    המחיר נע סביב שני שקלים להודעה
מירב ארד
בשלב הראשון, ציין ח"כ כלפה כי יעסוק בבניית הלובי, על בסיס רחב של תנועות וחברי כנסת מסיעות שונות, כדי ליצור שיתוף פעולה פרלמנטרי מוצלח
זיו אברג'יל
ערעורו של לחמן התקבל והוא יעמוד על הקווים
יפעת גדות
אפליקציה סלולארית מתקדמת מאפשרת לרופאי שיבא לצפות מכל מקום בתיקים הרפואיים של החולים
שירלי בר דיין
להתאחדות זכות לערער. היכן ייערך הקרב נגד מכבי ת"א?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il