X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך אמר השר להגנת הסביבה ח"כ עמיר פרץ שהורה להכין תוכנית לקליטת 500 בני שירות אזרחי מהמגזר החרדי והערבי בין התפקידים שיוצעו: פיקוח באגף ים וחופים, פיקוח על פעולות הדברת מזיקים ביישובים ומגוון רחב של תחומים שיסייע להשתלב בעתיד בחברה ובכלכלה
▪  ▪  ▪
פרץ. לא ישלים עם עולם שלישי [צילום: פלאש 90]

השר להגנת הסביבה, ח"כ עמיר פרץ, הנחה את משרדו להכין תוכנית לקליטת 500 בני שירות אזרחי בתפקידים שונים במשרד וזאת במסגרת התוכנית לשוויון בנטל. השר פרץ הורה להתמקד בפתיחת תפקידים אשר יוכלו לשמש את המשרתים בהם גם מאוחר יותר וישפרו את סיכוייהם למצוא תעסוקה בעתיד.
בין התפקידים שיוצעו: פיקוח על הפעילות בים במסגרת אגף ים וחופים, פיקוח על הדברה ברשויות המקומיות ומניעת הדברות לא חוקיות אשר עלולות לצאת משליטה ולפגוע בבריאות האדם ומגוון של תפקידים נוספים.
בצפון תל אביב מושפעים מבני ברק
על-מנת לייעל את שירותם של בני השירות האזרחי שיגיעו מהמגזר הערבי ומהמגזר החרדי ייבנו מסלולי הכשרה מהירים שיאפשרו פעילות נכונה של המשרתים בתפקידם. השר פרץ אמר בדיון בוועדת הפנים ואיכות הסביבה, כי כאשר בודקים את הנתונים של השתתפות בני המגזר הערבי בשירות האזרחי, רואים שכמעט ואין גברים המשתתפים במסלול זה, אלא בעיקר נשים מהמגזר.
השר הסביר כי הטמעת אלמנטים של שיפור הסיכוי להשתלב בשוק העבודה בתחום הסביבה במסגרת התפקידים שיוצעו לבני השירות האזרחי, ישנו באופן משמעותי את המאזן המגדרי וכך גם לגבי המגזר החרדי. השר פרץ הדגיש כי מהלך זה יתרום הן למשרתים, הן לסביבה והן לקהילות בהן תתבצע עבודת המשרתים.
בנוסף, קבע השר כי הוא "לא ישלים עם העובדה שישנן שכונות בישראל שנראות כמו עולם שלישי. ישנן קהילות בהן התושבים שורפים את הפסולת שלהם מחוץ לבית כי אין בכלל מערכת לאיסוף פסולת". השר הודיע כי הנחה להקצות כ-40 מיליון שקלים לביסוס תוכנית לטיפול בפסולת ברשויות חלשות. "אי-אפשר להפריד בין עוני לסביבה ירודה", אמר השר פרץ, "אני מתכוון להשקיע חלק גדול מהמאמץ שלי גם באוכלוסיה החרדית וגם באוכלוסיה הערבית. אל תתבלבלו, גם מי שגר בצפון תל אביב מושפע ממה שקורה בבני ברק. באיכות סביבה אין גבולות".

תאריך:  24/04/2013   |   עודכן:  24/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"שכונות בישראל נראות כמו עולם שלישי"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
כותב לראש הממשלה ולשר האוצר כי בהצעת התקציב הדו-שנתי "קיימות גזרות כלכליות קשות שיש בהן לפגוע במצבו הכלכלי של ציבור העובדים והגמלאים"    דורש לקיים עמו מו"מ מיידי
עופר וולפסון
הוועדה לייעול מנגנוני רגולציה בישראל הגישה מסקנותיה לממשלה, שייושמו במסגרת חוק ההסדרים    ממליצה לחייב דיונים בין רגולטרים לפני קבלת החלטות, לצמצם עלויות מנהלתיות הקשורות בעבודת הרגולציה    קובעת כי יש לאחד בין רשות החשמל לרשות הגז ובין הרשות השנייה למועצת הכבלים והלווין
נורית כהנא
"יש צורך להתחבר לעולמם הפנימי של קשישים דמנטים בכך שהם עצמם יובילו אותנו להבין את המסרים שהם מעבירים לנו באמצעות היכולות שנותרו בהם"
איציק וולף
14 צוותים של יחידת מבקר צה"ל בחנו את פקודות התעסוקה המבצעית ועסקו בהוראות הפתיחה באש ובתוכניות האימונים, תוך בחינת כשירות ומוכנות הכוחות לביצוע משימת הביטחון השוטף בכל הגבולות - מן הצפון ועד הדרום
תומר לוי
אחרי מכבי ת"א, גם בנאדו בעקבות המגן של ק"ש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il