X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במסגרת אירועי יום הקול העולמי הגיעו לכנסת אנשי צוות ממעבדת הקול של המרכז הרפואי שיבא וביצעו סדרה של בדיקות ח"כ ניצן הורוביץ: "זו יוזמה מאוד מבורכת ואני שמח להיבדק ולהתבשר על-ידי הרופא שאצלי הכל בסדר"
▪  ▪  ▪
ד"ר עדי פרימוב-פבר, ח"כ מאיר שטרית, פרופ' מיכאל וולף [צילום: יחידת צילום שיבא]
ח"כ איתן כבל [צילום: יחידת צילום שיבא]

ח"כ אלעזר שטרן ופרופ' מיכאל וולף [צילום: יחידת צילום שיבא]

עשרות חברי כנסת ועובדי המשכן נבדקו אתמול (ד', 24.4.13) במסגרת אירועי יום הקול העולמי, שיזם המרכז הרפואי שיבא בכנסת ישראל. עשרה אנשי צוות ממעבדת הקול, בראשותו של מנהל מחלקת אף-אוזן-גרון וניתוחי ראש-צוואר, פרופ' מיכאל וולף, ומנהלת מעבדת הקול, ד"ר עדי פרימוב-פבר, הגיעו לכנסת וביצעו סדרה של בדיקות.
צוות שיבא במתחם כלל רופאים, קלינאי תקשורת, אחיות ומזכירות. הבדיקות שנעשו כללו בדיקת מיתרי קול, הדרכה לגיהות הקול, הקלטה וניתוח אקוסטי של הקול והערכת קול אישית.
הפרלמנטר הוותיק, ח"כ מאיר שטרית, היה הראשון שהגיע להיבדק, ובירך על היוזמה: "אני פעיל בכנסת מזה שלושים שנה ומעולם לא קיבלנו הדרכה בנושא כל-כך חשוב ומהותי לכולנו. הקול הוא הרי כלי העבודה שלנו וחשוב מאוד שהגעתם הנה לבצע את סדרת הבדיקות. אני קורא לציבור ולעמיתיי להשתתף ביום החשוב הזה ולבוא להיבדק".
כלי בעולם התקשורת
גם ח"כ ניצן הורוביץ הביע את שביעות-רצונו מהשירות ואמר בסיום הבדיקה: "זו יוזמה מאוד מבורכת ואני שמח להיבדק ולהתבשר על-ידי הרופא שאצלי הכל בסדר. כמו שכולם אומרים - העיקר הבריאות".
פרופ' וולף: "הגענו לכנסת כדי להעלות את המודעות לתרבות ובריאות הקול. חשוב שהציבור יידע שעליו להיבדק ולטפל בכל בעיה קולית. הקול הוא כלי בעולם התקשורת הרבה יותר מבעבר. הקמנו פה מספר עמדות ובכל אחת מהן אנו בוחנים את הקול בפרמטרים שונים, כולל צילום של מיתרי הקול והגרון. מתקבל הרושם שהח"כים חפצים בפיתוח כלי הקול שלהם על-מנת לעשות בו שימוש מיטבי".
בין הח"כים שנבדקו ניתן לציין את חבר הכנסת אחמד טיבי, ח"כ איתן כבל, ח"כ נסים זאב, חברת הכנסת חנין זועבי, ח"כ בועז טופורובסקי, ח"כ אופיר אקוניס, ח"כ חנא סוייד, ח"כ טלב אבו-עראר, ח"כ רונן הופמן, ח"כ פנינה תמנו-שטה, ח"כ אלעזר שטרן, ח"כ אמנון כהן, ח"כ נחמן שי ואחרים.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  25/04/2013   |   עודכן:  25/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
התנאי הבלתי-חוקי נכלל בחוזה עליו הוחתמה עולה מבריה"מ    הבנק גם הסתמך על חוות דעת חסרת ערך של השמאי מוטי זייד    התוצאה: תביעתו נגד הלקוחה נדחתה
מערכת אתר ערוץ הספורט
החלוץ שהורחק מ-10 משחקים שוקל לעבור מליברפול
איתמר לוין
יצחק צויג הוחזק בתחנת המשטרה ביום הראשון של החג לאחר שניסה להיכנס בכוח להר הבית    ביהמ"ש: היה מקום לשחררו בתנאים מגבילים ואז לבקש מבית המשפט להאריך את הרחקתו מהעיר העתיקה
איתמר לוין
שופט ביהמ"ש העליון אומר, כי "דרך המלך" היא הנכונה ביותר - גם אם לעיתים דומה שהיא ארוכה    קובע: העומס אינו סיבה שלא לקיים דיון לגופם של דברים בבקשת עצור לעיון מחדש במעצרו
עידן יוסף
חילוקי דעות בוועדה לשוויון בנטל בעניין מכסות הפטור    שר הביטחון מתנגד למתווה שהציעו יש עתיד והבית היהודי לפטור משירות 1,800 מתמידים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il