X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עופר לוי העיד שהביא לזקן פעמים רבות מעטפות וייתכן שהכילו כסף מדגיש שלא ראה מה הכניס דכנר למעטפות ולא פתח אותן הניח שלדכנר וזקן הייתה מערכת יחסים אישית מאוד
▪  ▪  ▪
זקן. שמות חיבה [צילום: פלאש 90]

עופר לוי, שהיה נהגו של שמואל דכנר, הביא פעמים רבות מעטפות לשולה זקן - הן בעיריית ירושלים והן במשרד התמ"ת. לדבריו, הוא אינו יודע מה היה תוכנן, אך לאור הנפח שלהן - ייתכן שהכילו כסף. כך העיד (יום ה', 25.4.13) לוי במשפט הולילנד. לוי אישר גם שהעביר מעטפות למשרדו של אורי לופוליאנסקי בעיריית ירושלים.
בחקירתו במשטרה אמר לוי, כי לעיתים היה פורט כסף עבור דכנר, והלה היה קורא לו לאחר מכן ונותן לו מעטפות עבור זקן ואורי שטרית. לוי הדגיש עם זאת, כי לא ראה מה הכניס דכנר למעטפות. לדבריו, פריטת הכספים נעשתה על בסיס יומיומי, בעיקר בצ'יינג'ים, וכי חלק מהכסף נתן למאיר רבין. עוד אישר לוי, כי נתן לדכנר צ'ק בסך 5,000 שקל לקמפיין של אהוד אולמרט וכי קיבל ממנו צ'ק נגדי. ואולם, במשטרה אמר לוי, כי לא זכור לו שרשם על הצ'ק את שמה של העמותה.
בחקירתו הנגדית בידי עו"ד גיל פרידמן, מטעמו של הלל צ'רני, אמר לוי, כי נותר מסובך ב-150,000 שקל בשל הלוואה שנטל עבור דכנר. לוי כיסה את החוב בעזרתו של צ'רני, ש"הציל לי את החיים", כדבריו. לוי סיפר, כי דכנר היה נוסע לפרויקט הולילנד במכונית דייהו "כדי שהלל לא יראה את המרצדס", וכך להראות שמצבו אינו מזהיר ושהוא זקוק כל העת לכסף. עם זאת, הוסיף לוי, בפועל הוציא דכנר כספים רבים והבזבזנות הייתה דרך חייו.
בחקירתו הנגדית בידי סניגורו של שטרית, פרופ' קנת מן, הכחיש לוי את דבריו של דכנר, לפיהם שימש כנהגו של שטרית בעת שהלה היה בשלילת רישיון. לסניגורה של זקן, עו"ד עופר ברטל, אישר לוי, כי מעולם לא פתח את המעטפות ולא ראה מה דכנר מכניס לתוכן - בניגוד למקרים שנשלח להחזיר כספים לשוק האפור, בהם ידע מה יש במעטפות. לוי סיפר במשטרה, כי היה מעביר עבור דכנר כספים גם לעבריינים, ואמר שהוא מפחד לנקוב בשמותיהם.
לוי אמר, כי התרשם ששולה "קרובה מאוד מאוד לדכנר", ובין היתר שמע אותו מכנה אותה בשמות חיבה והם נפגשו במסעדות. לדברי לוי, הוא הניח שיש לדכנר מערכת יחסים אישית מאוד עם זקן. עוד אמר, כי לדכנר היו דירות ששימשו אותו למפגשים אינטימיים עם נשים. בחקירה החוזרת אישר לוי, כי דכנר כינה רבים בכינויי חיבה, וכי לא ידע על תוכן פגישותיו בכלל ועם זקן בפרט.
בעת חקירתו בידי עו"ד רועי בלכר, סניגורו של אהוד אולמרט, אמר לוי, כי שאל את דכנר מדוע פגע בצורה כזו ברבין. "הוא אמר לי שלחצו עליו, ולא שאלתי", הוסיף. סניגורו של רבין, עו"ד יובל גבעון, הציג בפני לוי את דבריו של דכנר לפיהם לוי החל לעבוד אצלו ב-1996; לוי עמד על כך שהחל את עבודתו רק ב-1999. לדבריו, בכל נסיעותיו עם דכנר לא שמע מעולם דיבורים כלשהם על שוחד, ובניגוד לדבריו של דכנר במשטרה - מעולם לא היה עד להעברת כספים.

תאריך:  25/04/2013   |   עודכן:  25/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביבה חפץ-נוימן / Aviva Hefetz-Noyman  אביגדור קלנר / Avigdor Kalner  אברהם פיינר / Avraham Fainer  אהוד אולמרט / Ehud Olmert  אורי לופוליאנסקי / Uri Lopoliansky  אורי שטרית / Uri Shitrit  אורן אדרת / Oren Aderet  אורנה אנג'ל / Orna Angel  אילן סובל / Ilan Sobal  אירית באומהורן  איתן מעוז /  Maoz Eitan"  אלי זהר /  Zohar Eli"  אלי שמחיוף  אלימלך קורצווייל  אמנון יצחקניא  אמנון ספרן  אתי בן-דור  גיורא אדרת /  Aderet Giora"  גיל פרידמן  דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen  דוד רוזן / David Rozen  דני דנקנר  הדס ליס / Hadas Lis  הלל צ'רני  הלל צ'רני  טל שפירא  טליה דאר  יהושע פולק  יובל גבעון  יוני תדמור / Yonni Tadmor  יוסי אולמרט  יורם ראב"ד /  "  יעקב אפרתי  יפעת מנור-נהרי  ירון גולומב  ירון ליפשס  ליאת ארזי  ליאת בן-ארי שווקי / Liat  Ben-Ari Shwekey  מאיר רבין  משה  ישראל  משה שמיר  עודד  גזית / Oded gazit  עודד  קם  עופר ברטל / Ofer Bartal  עופר לוי /  Levy Opher"  עמוס ון-אמדן  פרופ' קנת מן ושות', משרד עורכי דין / Mann & Co. Attorneys at Law  קנת מן  קנת מן /  Prof. Kenneth Mann"  קרן קורן-בנדלק  רוני בלקין  רועי בלכר  רותי  ליטבק  שולה זקן / Shula Zaken  שי פינס /  Shai Pines"  שלומית הראל-שוורץ  שלמה בן-עמרה  שמואל קליין  שמואל דכנר  שמעון גלאון  שמעון קליין
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נהגו של דכנר: אולי העברתי מזומן לזקן
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
מעללי שולה בדירות המסתור.....
יוסף הצדיק..  |  25/04/13 17:34
 
- ובכלל שולה בתולה. ל"ת
צדיק הצדיק  |  25/04/13 22:25
2
טעם גרוע גם לדכנר וגם לשולה.
חרמן אלמוני  |  26/04/13 00:37
3
יש שופטים בירושלים...אבל איזה
לייבלה  |  26/04/13 02:12
4
הנהג עוסק בלשון הרע
עטרה שגב קלימי   |  26/04/13 08:54
 
- אכן משפחה מוסרית
דידה  |  27/04/13 16:16
5
קשה לי להאמין ששולה זקן
נאוה מטבריה  |  26/04/13 09:19
 
- על זה נאמר נפלאות דרכי האל. ל"ת
דידה  |  26/04/13 19:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט הולילנד
איתמר לוין
דכנר העיד שנזקק למאות אלפי דולרים לטיפול רפואי באדית וולף - אך היא העידה שהטיפול כוסה בידי ביטוח הבריאות    בכיר בעולם התחתון הוציא "פסק בוררות" נגד דכנר
איתמר לוין
אדית וולף: התרשמתי שהיה קשר בין ההצעות הכספיות שהביא קלנר בשם צ'רני לבין הימנעותו של אבי מלפנות למשטרה    "אבי אמר לי בזמן אמת שהישגיו באים תמורת כסף"
איתמר לוין
ההערכות מבוססות על דבריו של השופט רוזן, לפיהם על אולמרט להתמודד עם עדותו של אחיו בנוגע לכספים מדכנר    התביעה שוקלת לזמן את שולה זקן כעדה מטעמה אם לא תעיד להגנתה
איתמר לוין
סניגורו של אולמרט: דכנר העניק ליוסי אולמרט 500,000 שקל כחלק משיטתו לנסות להשפיע בעקיפין על אולמרט    התובע: אם הכל כל-כך פשוט - מדוע נדרשו ליוסי 180 עמודים עד שאישר את קבלת הכסף?
איתמר לוין
ד"ר יואב סרנה: הפרויקט אושר במהירות גדולה בהרבה מן הרגיל    סניגורו של אולמרט הוכיח: התרומות שלטענת דכנר ניתנו בשנת 1998 ניתנו למעשה שלוש שנים לפני כן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il