X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  פַּנְדוֹרָה
הזוכים קיבלו את האות על תרומתם היתרה בקידום איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות שכלית הזוכים הנוספים הם מוקי גרינבוים ושמעון גרינבוים, פייר לוי, הקרן ע"ש אניטה מלמוד ורינה בר אדון
▪  ▪  ▪
מימין: מנכ"ל הרווחה, שר הרווחה, ח"כ גלאון, יו"ר אקים ומנכ"לית אקים [צילום: אבי מספין]

שר הרווחה מאיר כהן ויו"ר אקים ישראל האלוף (במיל.) עמי אילון, העניקו ביום חמישי (25.4.13), בכינוס השלישי של אקים בירושלים את אות 'יקיר אקים' לחמישה אנשים וגופים על תרומתם היתרה בקידום איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות שכלית בישראל.
הזוכים השנה באות הם:
ח"כ אילן גילאון
מכהן כיו"ר השדולה למען אנשים עם מוגבלויות והינו מחברי הכנסת הבולטים ביותר בתחום קידום זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות לאורך שנים. פעילותו הרבה בתחום החקיקה ובתחומים נוספים משפיעה על איכות חייהם של מאות אלפי אנשים עם מוגבלות בישראל, על יכולתם להשתלב בצורה מלאה בחברה ולצרוך כל שירות שצורך אדם ללא מוגבלות, בכבוד, בעצמאות ובזכות. ח"כ גילאון ניחן בידע, יצירתיות אומץ לב וברגישות רבה שבאה לידי ביטוי בין השאר, גם בהתקנת תקנות נגישות וקידום זכויותיהם של אנשים עם מוגבלויות בחברה.
מוקי (מנחם) גרינבוים ושמעון גרינבוים
האחים מנחם (מוקי) גרינבוים ושמעון גרינבוים, בעליה ומנהליה של חברת סלע לוגיסטיקה המובילה בתחום השירותים הלוגיסטיים, מעסיקה כ-300 עובדים באתרי החברה הפועלים בנקודות שונות בארץ ומרכז פעילותה העיקרי ממוקם בקרבת הנמל באזור התעשיה הצפוני באשדוד. מוקי פתח את ליבו ויזם את העסקתם ושילובם של אנשים עם מוגבלות שכלית מסניף אקים אשדוד בחברתם. מוקי וצוותו קשובים לצרכי העובדים הזוכים ליחס אישי ושוויוני, התאמת סביבת העבודה ולהערכה רבה על עבודתם. בהעסקת אנשים עם מוגבלות בחברתם ותרומתם לקהילה, מגשימים מוקי ושמעון את חזון אקים ומאפשרים לאנשים עם מוגבלות לחיות חיים טובים יותר בחברה מכבדת, חמה ומקבלת.
פייר לוי
אדם יקר וצנוע, בנקאי המתגורר בשוויץ, התבקש לפני כעשור להשתתף בפעילות אגודת ידידי אקים שוויץ ומאז משמש כיו"ר האגודה. לוי מתנדב ומקדיש זמן רב לגיוס משאבים וכספים למען קידום רווחתם ושיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל. בזמן לא רב הצליח לוי לרתום אנשים רבים לעשייתו הברוכה וכיום אגודת ידידי אקים שוויץ מהווה מקור תרומות עיקרי באירופה. פועלו של לוי הנעשה בענווה, בנתינה ללא תנאי וגיוס הקהילה השוויצרית לטובת אקים ישראל, ראויים להערכה יוצאת דופן.
הקרן ע"ש אניטה מלמוד ז"ל בראש מתי מלמוד
הגברת מלמוד ז"ל הייתה בין המתנדבות הבולטות והפעילות ביותר במחלקת מסיל"ה - מרכז סיוע ומידע לקהילה הזרה - המשמשת כ"דלת" לאנשים בקרב הקהילה הזרה הזקוקים לסיוע ותמיכה ומרכזת את מרבית הפעילות העירונית בנושא העובדים הזרים באזור תל אביב. עם פטירתה הגו בנה מתי ואביו שייבדלו לחיים ארוכים, את הקמת קרן אניטה מלמוד להנצחת זכרה, עשייתה המבורכת ומורשתה - אהבת האדם. הקרן הוקמה במטרה לסייע לילדי מהגרי עבודה ומבקשי מקלט עם מוגבלות שכלית והסובלים מבעיות התפתחותיות שונות. הילדים הגדלים בחברה הישראלית ללא כל מעמד והכרה מצד המוסד השלטוני נזקקים לטיפולים רפואיים ושיקומיים אך ידם של הוריהם אינה משגת לממנם. מטרתו של מתי מלמוד בהקמת הקרן ע"ש אמו, הייתה ועודנה לסייע לאנשים הנמצאים בשולי החברה וזקוקים לליווי ותמיכה ולאפשר להם לחיות חיים של כבוד.
רינה בר אדון
אם לשתי בנות וסבתא לארבעה נכדים, מחנכת ורכזת חברתית בתיכון אוסטרובסקי למעלה מחמישה עשורים, אשר עיצבה דורות של בני נוער הלוקחים חלק פעיל ומעורבים חברתית בעיר רעננה. בשנת 2001 עם הקמת התיאטרון הקהילתי "ידידות" של עיריית רעננה בשיתוף סניף אקים רעננה, הצטרפה בר-אדון כשחקנית מן המניין לקבוצה המונה כ-14 שחקנים עם מוגבלות שכלית בגילאי 30 ומעלה הנפגשים אחת לשבוע. היכרותה וחשיפתה ליכולותיהם של השחקנים הבהירו לרינה את הצורך ביצירת פלטפורמה של שיח וחשיפת הקהילה לקבוצה. רינה פועלת לשילוב תיאטרון קהילתי "ידידות" כמערך להעלאת מודעות והטמעת עמדות חיוביות כלפי אנשים עם מוגבלות שכלית בקהילה, וסייעה בבניית מערך הסברה נלווה עם חשיפת תלמידי מערכת החינוך להצגה של תיאטרון ידידות.

מימין: מנכ"ל הרווחה, שר הרווחה, מוקי (מנחם) גרינבוים ושמעון גרינבוים - בעלי סלע לוגיסטיקה, יו"ר אקים ומנכ"ל אקים [צילום: אבי מספין]
מימין: מנכ"ל הרווחה, שר הרווחה, פייר לוי, יו"ר אקים ומנכ"ל אקים [צילום: אבי מספין]
מימין: מנכ"ל הרווחה, שר הרווחה, קרן ע"ש אניטה מלמוד ז"ל, יו"ר אקים ומנכ"ל אקים [צילום: אבי מספין]
מימין: מנכ"ל הרווחה, שר הרווחה, רינה בר אדום יו"ר אקים ומנכ"לית אקים [צילום: אבי מספין]
תאריך:  29/04/2013   |   עודכן:  01/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ח"כ גלאון בין מקבלי את אות יקיר-אקים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות פַּנְדוֹרָה
איתמר לוין
למרות שהוא במעצר עד תום ההליכים, העדיף כהן שיינתן להגנה זמן ללמוד את כל הראיות
מירב ארד
תקבל תואר ד"ר לפילוסופיה לאות כבוד מאוניברסיטת בן-גוריון    בשנת 2008 הקימה קרן על שמה, שמסייעת לנשים ממעמד סוציו-אקונומי נמוך ברחבי העולם להגדיל את העצמאות הכלכלית שלהן
אלעזר לוין
ניהל פחות משנתיים את סקטור הנדל"ן של הבנק    היה מנכ"ל התאחדות הקבלנים
איתמר לוין
המשנה ליועץ המשפטי מבקשת מהממשלה להביא בחשבון את הצורך למנות נשים לוועדה בבחירת נציגיה
איתמר לוין
שופט בית המשפט העליון חושף איזו קבוצת כדורגל הוא אוהד ומה הקשר לספרו הראשון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il